Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mom fcn - ob

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Falk får min stemme. Han laver enkelte fejl, som han i øvrigt altid gør, men generelt, så synes jeg godt nok han ser skarp ud. Han må uden tvivl være den OB-spiller, der har bolden mest, hvorfor man umiddelbart kunne forvente at han proportionelt smed flere bolde væk, men det er godt nok sjældent, at han skiller sig skidt af med bolden, eller ikke kan holde i den. I går blev der vel også begået 25 frispark mod ham?
    Nej, der blev begået fire.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
      Falk får min stemme. Han laver enkelte fejl, som han i øvrigt altid gør, men generelt, så synes jeg godt nok han ser skarp ud. Han må uden tvivl være den OB-spiller, der har bolden mest, hvorfor man umiddelbart kunne forvente at han proportionelt smed flere bolde væk, men det er godt nok sjældent, at han skiller sig skidt af med bolden, eller ikke kan holde i den. I går blev der vel også begået 25 frispark mod ham?
      x 2
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #18
        Falk
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          #19
          Vakler mellem Grytebust og Godzilla.

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
            Falk får min stemme. Han laver enkelte fejl, som han i øvrigt altid gør, men generelt, så synes jeg godt nok han ser skarp ud. Han må uden tvivl være den OB-spiller, der har bolden mest, hvorfor man umiddelbart kunne forvente at han proportionelt smed flere bolde væk, men det er godt nok sjældent, at han skiller sig skidt af med bolden, eller ikke kan holde i den. I går blev der vel også begået 25 frispark mod ham?
            Det tror jeg ikke du skal være så sikker på... Den mand hedder Makrini...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #21
              Jeg kan simpelthen ikke få armene ned over det niveau, som Grytebust leverer på hver eneste gang. Vi har fået en rigtig keeper efter et par år med håbløshed på den plads. Jeg kunne rigtig godt lide Falkesgaard, men Grytebust er bare endnu bedre.

              Min stemme går til ham.... Ak ja, han bliver vel hentet af FCK til jul. . Hvor længe har vi kontrakt på ham egentligt?

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg
                Jeg kan simpelthen ikke få armene ned over det niveau, som Grytebust leverer på hver eneste gang. Vi har fået en rigtig keeper efter et par år med håbløshed på den plads. Jeg kunne rigtig godt lide Falkesgaard, men Grytebust er bare endnu bedre.

                Min stemme går til ham.... Ak ja, han bliver vel hentet af FCK til jul. . Hvor længe har vi kontrakt på ham egentligt?
                Til sommeren '19.

                Men shit, hans agent hedder faktisk Jim Solbakken...

                http://www.transfermarkt.co.uk/sten-.../spieler/73417

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                  Til sommeren '19.

                  Men shit, hans agent hedder faktisk Jim Solbakken...

                  http://www.transfermarkt.co.uk/sten-.../spieler/73417
                  Der kan du bare se!

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                    Til sommeren '19.

                    Men shit, hans agent hedder faktisk Jim Solbakken...

                    http://www.transfermarkt.co.uk/sten-.../spieler/73417
                    Måske vi ikke skal være så bekymrede. Han er ikke i familie med Ståle og er vist ikke mega populær i Football Club København.

                    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle4194835.ece

                    MvT
                    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                      Måske vi ikke skal være så bekymrede. Han er ikke i familie med Ståle og er vist ikke mega populær i Football Club København.

                      http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle4194835.ece

                      MvT
                      Hvis de kan acceptere Stephan Andersen som en af deres egne, så er alt vist muligt for den klubs fans.

                      Comment


                        #26
                        Grytebust.

                        Stort set fejlfri præstation. Han ligner et scoop.
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment

                        Working...
                        X