Oprindeligt indsendt af Kaspernon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamtråd FCN vs OB kl 18 D 12-05-2016
Collapse
X
-
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægOg oven i det sidder jeg også med en ret god fornemmelse af at han kommer til at bygge endnu mere på... men nu skal vi i første omgang se at få forlænget med ham!!!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJa det skal vi. Det er ikke mere end en måned siden at han udtalte at han godt kunne se sig selv blive i OB længere end den nuværende kontrakt.. Men jeg gætter på at JH skal op og ramme lønloftet plus lidt for at skrive under... Og det gør han bare.. Makrini kan blive en afgørende faktor for vi igen kan blande os i toppen..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægDet vil være en katastrofe hvis han pludselig sælges. Uden Falk og Makrini vil det her hold jo aldrig nærme sig top 6. Håber virkelig det står højt på listen at få forlænget med ham hurtigst muligt, for han bør være interessant for mange klubber. Der er ikke noget jeg frygter mere end at FCK smider boksen for ham som erstatning for Delaney, så vi skal se de to bedste ob'ere i deres klamme trøjer næste sæson!!Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægSådan overordnet set synes jeg Makrini er en undervurderet spiller i Suppen og mediebilledet herhjemme...
Jeg er dybt imponeret over hvor meget energi og styrke den mand har. Alene det at manden i snit har løbet 1½ km. mere pr. kamp end Falk har, er dybt imponerende. Falk holder sig jo ikke ligefrem tilbage på det område, og er også den i OB der har løbet anden mest... 1½ km. mellem nr 1 og 2, pr. kamp... det er vildt... Det samme gør sig lidt gældende på den samlede oversigt over hele Suppen, hvor spillerne er placeret ret tæt, indtil vi rammer Makrini, som også der er 1´er, og er næsten foran med et spring på en ½ km. ned til nr.. 2...
Samtidig er han også den med flest vundne tacklinger pr. kamp i hele Suppen, og han er i top-5 hvad angår boldberøringer og afleveringer... ja der kan nævnes endnu flere grunde til at jeg synes han er lidt undervurderet... han er tydeligvis en profil i Superligaen...
Comment
Comment