Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamtråd FCN vs OB kl 18 D 12-05-2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
    Ja, men mere vil jo have mere, og det kunne altså være fedt at gå forbi de pisgule
    Bestemt....men det bliver det ikke til. 6 eller 7 plads tror ikke det kan blive til andet

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
      Kan det virkelig passe? 34 km/t....
      Yes

      Comment


        Nu skal jeg ikke tage noget fra Tingager, men de der topfart lister Viasat har er simpelthen så arbitrære, og jeg vil våge den påstand, at de er tæt på ubrugelige, når vi skal måle spillerne op mod hinanden i forhold til hurtighed.

        Comment


          Det stemmer og med det taget i betragtning er det lidt sjovt med den snak om hvor langsom han er, han spiller pisse godt!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
            Det stemmer og med det taget i betragtning er det lidt sjovt med den snak om hvor langsom han er, han spiller pisse godt!
            God med fødderne og prøvede virkelig mange gange at føre bolden frem. Kent får virkelig kvaler når han skal vælge midtforsvarer næste sæson

            Comment


              Enig. Han spiller rigtig godt.. Det er ikke meget tilvænning den knægt skulle have, og forhåbentligt bliver det kun bedre for hver kamp. Men en topfart på 34 km/t. Det er sgu imponerende af en knægt på 2 meter og næsten 100 kg. :-)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                Enig. Han spiller rigtig godt.. Det er ikke meget tilvænning den knægt skulle have, og forhåbentligt bliver det kun bedre for hver kamp. Men en topfart på 34 km/t. Det er sgu imponerende af en knægt på 2 meter og næsten 100 kg. :-)
                Hvis man er så god efter 2 kampe kan man vel kun gisne om hvad han kan drive det til. Kunne godt være en kommende profil/guldfugl

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Hvis man er så god efter 2 kampe kan man vel kun gisne om hvad han kan drive det til. Kunne godt være en kommende profil/guldfugl
                  Har du set ham? Guldfugl er et alt for lille ord. Jeg vil kalde ham for Guldstruds

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    Jeg synes det var en ok kamp vi spillede. Jeg er lidt uenig med de fleste i, at FCN decideret dominerede os - det synes jeg på ingen måde de gjorde. De startede nok bedst, men vi havde flest afslutninger i 1. halvleg, og lige så mange på mål som de.

                    Indsatsen var generelt kontrolleret ok, vi holdt dem næsten fra store chancer - de havde 2, en til hver deres kanter.

                    Vi skulle dog have lukket kampen med mindst et mål mere.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Nu skal jeg ikke tage noget fra Tingager, men de der topfart lister Viasat har er simpelthen så arbitrære, og jeg vil våge den påstand, at de er tæt på ubrugelige, når vi skal måle spillerne op mod hinanden i forhold til hurtighed.
                      Jeg tror der er en vis fejlmargen i de målinger. Ikke desto mindre er den fejlmargen den samme på alle spillere, så han var stadig banens hurtigste mht topfart. Det giver jo også fysiologisk mening, da han har de længste ben.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                        Har du set ham? Guldfugl er et alt for lille ord. Jeg vil kalde ham for Guldstruds

                        MvT

                        GuldGodzilla

                        Comment


                          Sådan overordnet set synes jeg Makrini er en undervurderet spiller i Suppen og mediebilledet herhjemme...

                          Jeg er dybt imponeret over hvor meget energi og styrke den mand har. Alene det at manden i snit har løbet 1½ km. mere pr. kamp end Falk har, er dybt imponerende. Falk holder sig jo ikke ligefrem tilbage på det område, og er også den i OB der har løbet anden mest... 1½ km. mellem nr 1 og 2, pr. kamp... det er vildt... Det samme gør sig lidt gældende på den samlede oversigt over hele Suppen, hvor spillerne er placeret ret tæt, indtil vi rammer Makrini, som også der er 1´er, og er næsten foran med et spring på en ½ km. ned til nr.. 2...

                          Samtidig er han også den med flest vundne tacklinger pr. kamp i hele Suppen, og han er i top-5 hvad angår boldberøringer og afleveringer... ja der kan nævnes endnu flere grunde til at jeg synes han er lidt undervurderet... han er tydeligvis en profil i Superligaen...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Sådan overordnet set synes jeg Makrini er en undervurderet spiller i Suppen og mediebilledet herhjemme...

                            Jeg er dybt imponeret over hvor meget energi og styrke den mand har. Alene det at manden i snit har løbet 1½ km. mere pr. kamp end Falk har, er dybt imponerende. Falk holder sig jo ikke ligefrem tilbage på det område, og er også den i OB der har løbet anden mest... 1½ km. mellem nr 1 og 2, pr. kamp... det er vildt... Det samme gør sig lidt gældende på den samlede oversigt over hele Suppen, hvor spillerne er placeret ret tæt, indtil vi rammer Makrini, som også der er 1´er, og er næsten foran med et spring på en ½ km. ned til nr.. 2...

                            Samtidig er han også den med flest vundne tacklinger pr. kamp i hele Suppen, og han er i top-5 hvad angår boldberøringer og afleveringer... ja der kan nævnes endnu flere grunde til at jeg synes han er lidt undervurderet... han er tydeligvis en profil i Superligaen...
                            Helt enig. Men så længe han ikke scorer mål eller spiller i en Top 3 klub vil det ikke blive anerkendt nok.. Men han er pt 2-3 niveauer over Izunna

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              Bestemt....men det bliver det ikke til. 6 eller 7 plads tror ikke det kan blive til andet
                              Vi er vel også der nu hvor vi kan udelukke de fleste placeringer, hvis ikke matematisk så i hvert fald så tæt på det kan komme... Jo da i hvert fald de fleste af placeringerne under os...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Helt enig. Men så længe han ikke scorer mål eller spiller i en Top 3 klub vil det ikke blive anerkendt nok.. Men han er pt 2-3 niveauer over Izunna
                                Og oven i det sidder jeg også med en ret god fornemmelse af at han kommer til at bygge endnu mere på... men nu skal vi i første omgang se at få forlænget med ham!!!
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X