Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamtråd FCN vs OB kl 18 D 12-05-2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Så lad os håbe at Randers og BIF spiller uafgjort. Så måske vi kan endnu overhaler de pisgule i de næste uger. Når vi har et hold nu som henter 3 point selvom de spiller ringe, så hvad kan der alt komme når vi har en god dag... ;-)
    Last edited by andlox; 12-05-2016, 18:57.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Fuck hvor var det varmt, hvor var det halvskidt spil, dejligt resultat

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Så lad os håbe at Randers og BIF spiller uafgjort. Så måske vi kan endnu overhaler de pisgule i de næste uger. Når vi har et hold nu som henter 3 point selvom de spiller ringe, så hvad kan der alt komme når vi har en god dag... ;-)
        Så skal Randers stramme op, Bronby er lige kommet på 2-0

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
          Så skal Randers stramme op, Bronby er lige kommet på 2-0
          Tja i forhold til at sikre en 6 plads er det jo ganske godt.

          Comment


            Makrini løber 13,4 km idag

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              Tja i forhold til at sikre en 6 plads er det jo ganske godt.
              Ja, men mere vil jo have mere, og det kunne altså være fedt at gå forbi de pisgule

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Desler var væsentlig bedre idag ift sidst
                Jeg holder stadigvæk fast i, at Desler er bedst når vi set ham fremme i banen. I en kamp mod FCK, hvor han er heftigt beskæftiget defensivt, får vi ganske enkelt ikke hans kvaliteter at se. Jeg tror ikke på, at det er til hans eller vores fordel, at han skal hjem og stå på den back. Hans bedste kampe har bare været, når han har fået lov til at deltage mere offensivt, som han gjorde sidste forår.
                Last edited by Sheed; 12-05-2016, 19:19.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Jeg holder stadigvæk fast i, at Desler er fast når vi set ham fremme i banen. I en kamp mod FCK, hvor han er heftigt beskæftiget defensivt, får vi ganske enkelt ikke hans kvaliteter at se. Jeg tror ikke på, at det er til hans eller vores fordel, at han skal hjem og stå på den back. Hans bedste kampe har bare været, når han har fået lov til at deltage mere offensivt, som han gjorde sidste forår.
                  Bestemt enig. Men det er måske muligt at lære ham nogle defensive dyder.. Men som højrebenet passer han jo heller ikke i KN's system på højrekanten.
                  Så skal han jo i venstre

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Makrini løber 13,4 km idag
                    Ja ja, det er sikker fordi han havde at hente mange bolde bag efter fejlavleveringer af den en eller anden holdkammerat...
                    Viva BigMak!!!
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Ja ja, det er sikker fordi han havde at hente mange bolde bag efter fejlavleveringer af den en eller anden holdkammerat...
                      Viva BigMak!!!
                      Manden står jo aldrig stille. Han er hele tiden igang..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Manden står jo aldrig stille. Han er hele tiden igang..
                        Jeg står foran en særlig beslutning: køber jeg en Tingager-trøje eller en BigMak-trøje????
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Tingager med højeste topfart i kampen! Just saying.

                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Jeg står foran en særlig beslutning: køber jeg en Tingager-trøje eller en BigMak-trøje????
                            Det er jo en umulig situation at stå i. Inden Tingager historien idag ville jeg have sagt Makrini.. Nu er det bare en umulig situation

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                              Tingager med højeste topfart i kampen! Just saying.

                              MvT
                              34km/t. Just saying

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                34km/t. Just saying
                                Kan det virkelig passe? 34 km/t....

                                Comment

                                Working...
                                X