Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamtråd FCN vs OB kl 18 D 12-05-2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Fester ud JJT. Ind
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Fester ud og JJ ind

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Sikke en omgang fedte fedte bold... er vi gået på sommerferie???
        Godt bud....virker ikke videre inspireret.

        Comment


          Synd Tingager ikke kom op til det hjørne
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Nu ved jeg godt at der ikke skal meget til på Farum stadion.. men jeg synes altså det er skønt vi kan høre vores fans, og spillerne kan blive hyldet(Festersen udskiftning)
            OBeliever

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
              Nu ved jeg godt at der ikke skal meget til på Farum stadion.. men jeg synes altså det er skønt vi kan høre vores fans, og spillerne kan blive hyldet(Festersen udskiftning)
              Så fedt
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Er det bare mig der er i det knotne hjørne, eller har vi været til en uskøn og ringe kamp?

                MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                  Er det bare mig der er i det knotne hjørne, eller har vi været til en uskøn og ringe kamp?

                  MvT
                  Nej det har været en virkeligt ringe indsats....men tager vi de 3 point så lever vi vel med det.

                  Comment


                    3p!!!!!

                    Comment


                      Desler var væsentlig bedre idag ift sidst

                      Comment


                        Sådan, 3 lækre point, selvom det ikke var specielt kønt... Og vi er tilbage i top-6...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Slut. 1-0 sejr, 3 point og det var så det.....der var en god periode i 1. Halvleg med fint tempo hvor vi også fik scoret.....ud over det sølle præstation.
                          men trods alt en kvalitet at kunne vinde på en dag hvor det ikke rigtigt kører

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                            Er det bare mig der er i det knotne hjørne, eller har vi været til en uskøn og ringe kamp?

                            MvT
                            Ja det var jævnt skidt. Men til sidst var sejren jo aldrig rigtigt i fare.

                            Endnu en skidt kamp med bolden.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              Nej det har været en virkeligt ringe indsats....men tager vi de 3 point så lever vi vel med det.
                              Dét gør vi i den grad.

                              MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                                Dét gør vi i den grad.

                                MvT
                                Altid godt med en stille og rolig dag på kontoret

                                Farum overvandt aldrig dobbeltslaget sidst i 1. halvleg .... 1-0 og tilbage til studiet

                                Comment

                                Working...
                                X