Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamtråd FCN vs OB kl 18 D 12-05-2016
Collapse
X
-
Enig. Han spiller rigtig godt.. Det er ikke meget tilvænning den knægt skulle have, og forhåbentligt bliver det kun bedre for hver kamp. Men en topfart på 34 km/t. Det er sgu imponerende af en knægt på 2 meter og næsten 100 kg. :-)
-
Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlægDet stemmer og med det taget i betragtning er det lidt sjovt med den snak om hvor langsom han er, han spiller pisse godt!
Leave a comment:
-
Det stemmer og med det taget i betragtning er det lidt sjovt med den snak om hvor langsom han er, han spiller pisse godt!
Leave a comment:
-
Nu skal jeg ikke tage noget fra Tingager, men de der topfart lister Viasat har er simpelthen så arbitrære, og jeg vil våge den påstand, at de er tæt på ubrugelige, når vi skal måle spillerne op mod hinanden i forhold til hurtighed.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg34km/t. Just saying
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægJeg holder stadigvæk fast i, at Desler er fast når vi set ham fremme i banen. I en kamp mod FCK, hvor han er heftigt beskæftiget defensivt, får vi ganske enkelt ikke hans kvaliteter at se. Jeg tror ikke på, at det er til hans eller vores fordel, at han skal hjem og stå på den back. Hans bedste kampe har bare været, når han har fået lov til at deltage mere offensivt, som han gjorde sidste forår.
Så skal han jo i venstre
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDesler var væsentlig bedre idag ift sidstLast edited by Sheed; 12-05-2016, 19:19.
Leave a comment:
Leave a comment: