Annoncering
Collapse
No announcement yet.
optakt EfB-OB
Collapse
X
-
Good news!
Havde det ikke forventet efter de beretninger om en båndskade.
Glæder mig meget for JBL."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægI know, right! Det er de værste!
Sorry, kunne ikke dy mig..
Men hvad er det rigtige dansk ord for det jeg forsøgte at sige?"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
I flg. FS (og Desler himself) har han fået et tilbageslag med hoftebøjer/lyskeskade og han forlod hurtigt onsdagens træning. Han er sat fysisk tilbage, men der gøres er forsøg på at "få gang i området" i dag igen. Jeg læser det som yderst tvivlsomt om han når det.
JBL går normalt igen, men han kastes næppe for løverne i EfB kampen. JBL skal jogge en tur i dag, og "der er klare fremskridt, men vi skal tænke os om" siger KN.
Det ligner herefter ar Ari er på vb, og Jóan og Desler er valget til hk.
JJT er med U20 landslaget og er tilbage og deltager i træningen fredag og er naturligvis med i truppen i EsbjergBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægI flg. FS (og Desler himself) har han fået et tilbageslag med hoftebøjer/lyskeskade og han forlod hurtigt onsdagens træning. Han er sat fysisk tilbage, men der gøres er forsøg på at "få gang i området" i dag igen. Jeg læser det som yderst tvivlsomt om han når det.
JBL går normalt igen, men han kastes næppe for løverne i EfB kampen. JBL skal jogge en tur i dag, og "der er klare fremskridt, men vi skal tænke os om" siger KN.
Det ligner herefter ar Ari er på vb, og Jóan og Desler er valget til hk.
JJT er med U20 landslaget og er tilbage og deltager i træningen fredag og er naturligvis med i truppen i Esbjerg
Comment
-
-
Oliver Lund om Esbjerg-kampen:
http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...er-lidt-om-os/"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment