Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Den samlede tråd om Jeppe Tverskov

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

    Det tvivler jeg på at de skal, de har en kommune der bare har lyst til at spytte penge i klubben (de faciliteter kommunen ejer - tænk hvis Odense Kommune kunne/havde nosser til det).
    Det er faktuelt at de skal. Det har stået i div artikler og jeg tror endda deres direktør har udtalt sig om det

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Det er faktuelt at de skal. Det har stået i div artikler og jeg tror endda deres direktør har udtalt sig om det
      Jaja og vores bestyrelsesformand lovede en hybrid bane på stadion til næste sæson, hvor er den?

      Jeg siger bare at jeg vil se det før jeg tror på det.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

        Jaja og vores bestyrelsesformand lovede en hybrid bane på stadion til næste sæson, hvor er den?

        Jeg siger bare at jeg vil se det før jeg tror på det.
        Mærkelig logik du har i dette tilfælde. Forstår den ikke.

        AGF skal bruge rigtig mange af sine egne penge både til det nye stadion og til deres midlertidlige mens de bygger. De havde en emmision på 40+ mill i April hvor mange af dem er øremærket projektet.
        Så hvis man vil kan man godt indhente noget på AGF de næste 3 års tid. Men det kræver en hulens masse transfer indtægter og lidt nosser fra bestyrelsen

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Mærkelig logik du har i dette tilfælde. Forstår den ikke.

          AGF skal bruge rigtig mange af sine egne penge både til det nye stadion og til deres midlertidlige mens de bygger. De havde en emmision på 40+ mill i April hvor mange af dem er øremærket projektet.
          Så hvis man vil kan man godt indhente noget på AGF de næste 3 års tid. Men det kræver en hulens masse transfer indtægter og lidt nosser fra bestyrelsen
          AGF stod til at bruge maks. 100 Millioner til det nye stadion. Mens investorer ville lægge 200 millioner og kommunen 250 millioner.

          Jeg har ikke set mange eksempler som dette i forhold til Odense Stadion - kan godt være du ved mere om det end jeg gør - men jeg kan jo kun arbejde ud fra offentligt gjorte ting.
          Og der er en hybrid-bane på stadion i år blevet lovet til spillerne af NT selv (det er der mange der har sagt de hørte til en træning ( i tvivl om du var en af dem)) - Men den bane kommer ikke i år.

          Men det ang. AGF er bare at de tit og ofte melder ud at de f.eks. skal passe på pengene og bruger som den 3. største klub.
          Jeg tror bare ikke på at AGF bliver presset på økonomien.

          Men vi kan jo se efter f.eks. dette vindue - eller det næste.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

            AGF stod til at bruge maks. 100 Millioner til det nye stadion. Mens investorer ville lægge 200 millioner og kommunen 250 millioner.

            Jeg har ikke set mange eksempler som dette i forhold til Odense Stadion - kan godt være du ved mere om det end jeg gør - men jeg kan jo kun arbejde ud fra offentligt gjorte ting.
            Og der er en hybrid-bane på stadion i år blevet lovet til spillerne af NT selv (det er der mange der har sagt de hørte til en træning ( i tvivl om du var en af dem)) - Men den bane kommer ikke i år.

            Men det ang. AGF er bare at de tit og ofte melder ud at de f.eks. skal passe på pengene og bruger som den 3. største klub.
            Jeg tror bare ikke på at AGF bliver presset på økonomien.

            Men vi kan jo se efter f.eks. dette vindue - eller det næste.
            Vi må se. Jeg tror selv de skal finde 100-150 mill de næste 3-4 år. Men jeg giver dig ret i at det nok ikke kommer til at presse dem væsentligt på økonomien. De kommer også til at tjene penge på salg og i europa i år. Men de kommer ikke til at have speederen i bund.
            Det har vi muligheden for hvis vi får solgt for 75-100 mill. Hvis viljen er til stede i bestyrelsen

            Ja jeg var til træning den dag hvor han lovede det. Og er da selv pisse irriteret over at den ikke bliver til noget. Men der er forlydener om at det nok nærmere er inkompetence end det er manglende vilje. At der ikke var styr på det praktiske i det og at man skulle bagerst i en kø der er minimum 1 år lang til at få den lavet

            Men hvad der er dårlig stil i det her er at man ikke stiller sig frem og forklarer den sande historie. Men det kan man nok ikke uden at sætte Thorborg i et rigtig dårligt lys. Så man laver en OB classic og tier det ihjel.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              1. Vi må se. Jeg tror selv de skal finde 100-150 mill de næste 3-4 år. Men jeg giver dig ret i at det nok ikke kommer til at presse dem væsentligt på økonomien. De kommer også til at tjene penge på salg og i europa i år. Men de kommer ikke til at have speederen i bund.
              Det har vi muligheden for hvis vi får solgt for 75-100 mill. Hvis viljen er til stede i bestyrelsen

              2. Ja jeg var til træning den dag hvor han lovede det. Og er da selv pisse irriteret over at den ikke bliver til noget. Men der er forlydener om at det nok nærmere er inkompetence end det er manglende vilje. At der ikke var styr på det praktiske i det og at man skulle bagerst i en kø der er minimum 1 år lang til at få den lavet

              3. Men hvad der er dårlig stil i det her er at man ikke stiller sig frem og forklarer den sande historie. Men det kan man nok ikke uden at sætte Thorborg i et rigtig dårligt lys. Så man laver en OB classic og tier det ihjel.
              Har givet dine svar punkter så mine svar også giver mening ;)

              1. Vi er begge enige om at de skal bruge mange penge, men mon ikke de har fundet dem og deres salg er uden for den del (du kan jo ikke renge med salg) men Bis*** (kan ikke helt huske resten - men i ved CF'er) salg gør nok at de ikke er så presset - frygter jeg.

              2. Ja - og der kan vi nok begge blive enige om at OB fejler på det punkt endnu engang.

              3. Ja - og det gør også at BW's arbejde bliver sværere i det skjulte fordi ingen af os ved hvordan de f.eks. bruger transfer penge ved salg.
              OB er en stor lukker borg hvor vi der ikke er ejere skal gætte os frem til muligheder.
              Mener at OBs ledelse (læs: EA og NT) ikke er dygtige nok til at formidle deres budskab.
              Og INGEN af dem især ikke NT skal komme med undskyldninger om hvad der sker hvor og hvorfor - for NT kan føre OB langt op i Superligaen, hvis han vil.
              Alt ligger i hans hænder - håber bare at BW har fået lob til at lege - og det virker det jo til med penge brugt i de sidste 2-3 vinduer :)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                Har givet dine svar punkter så mine svar også giver mening ;)

                1. Vi er begge enige om at de skal bruge mange penge, men mon ikke de har fundet dem og deres salg er uden for den del (du kan jo ikke renge med salg) men Bis*** (kan ikke helt huske resten - men i ved CF'er) salg gør nok at de ikke er så presset - frygter jeg.

                2. Ja - og der kan vi nok begge blive enige om at OB fejler på det punkt endnu engang.

                3. Ja - og det gør også at BW's arbejde bliver sværere i det skjulte fordi ingen af os ved hvordan de f.eks. bruger transfer penge ved salg.
                OB er en stor lukker borg hvor vi der ikke er ejere skal gætte os frem til muligheder.
                Mener at OBs ledelse (læs: EA og NT) ikke er dygtige nok til at formidle deres budskab.
                Og INGEN af dem især ikke NT skal komme med undskyldninger om hvad der sker hvor og hvorfor - for NT kan føre OB langt op i Superligaen, hvis han vil.
                Alt ligger i hans hænder - håber bare at BW har fået lob til at lege - og det virker det jo til med penge brugt i de sidste 2-3 vinduer :)
                Tiden må vise hvad der sker. Nu skal vi først lige have lukket den Minteh handel først som jo nok er startskuddet til det hele hvis det sker

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Tiden må vise hvad der sker. Nu skal vi først lige have lukket den Minteh handel først som jo nok er startskuddet til det hele hvis det sker
                  Ja, det er ligesom den handel der skal være springbrættet til alt det andet

                  Comment

                  Working...
                  X