Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Den samlede tråd om Jeppe Tverskov

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hvem bliver så vores nye anfører? Jeg vil mene at den mest oplagte vel er Martin Hansen? Og var Slots ikke allerede en del af anførergruppen? Så kunne et frækt bud jo være Martin som anfører og Slotsager som viceanfører

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
      Hvem bliver så vores nye anfører? Jeg vil mene at den mest oplagte vel er Martin Hansen? Og var Slots ikke allerede en del af anførergruppen? Så kunne et frækt bud jo være Martin som anfører og Slotsager som viceanfører
      Mon ikke det er Kadrii der står først i rækken.
      Det tror jeg det bliver, men man kan jo blive overrasket.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

        Mon ikke det er Kadrii der står først i rækken.
        Det tror jeg det bliver, men man kan jo blive overrasket.
        Tvivler - han er ikke fast starter og optræder heller ikke som en leder på banen.

        Jeg synes, det vil være et dårligt valg. I nuværende trup ser jeg kun MH og måske BP som kandidater. Slots på sigt, men trods alt for friskt her og nu.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

          Tvivler - han er ikke fast starter og optræder heller ikke som en leder på banen.

          Jeg synes, det vil være et dårligt valg. I nuværende trup ser jeg kun MH og måske BP som kandidater. Slots på sigt, men trods alt for friskt her og nu.
          Jeg er nu heller ikke sikker på jeg mest ønsker Kadrii som fremtidig anfører - jeg tror bare det bliver ham.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

            Tvivler - han er ikke fast starter og optræder heller ikke som en leder på banen.

            Jeg synes, det vil være et dårligt valg. I nuværende trup ser jeg kun MH og måske BP som kandidater. Slots på sigt, men trods alt for friskt her og nu.
            Syntes heller ikke Kadri bør komme i betragtning, faktisk slet ikke ej heller vice anfører.

            Bjørn er ikke meget andet end en habil ligaspiller, og syntes heller ikke han udviser lederskab på banen. Kommer Ivancevic på sit højeste niveau igen, så giver det i udviklingens tegn mere mening at spille Ivan og Slots som faste makkere. Med alle de nye der skal spilles ind i næste sæson, bør ledelsen gå ud og klart slå fast at top6 målsætningen er sat på pause, for at tage presset af holdet.

            MH ser jeg mere lederskab imo viser han også mere vindermentalitet.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              Syntes heller ikke Kadri bør komme i betragtning, faktisk slet ikke ej heller vice anfører.

              Bjørn er ikke meget andet end en habil ligaspiller, og syntes heller ikke han udviser lederskab på banen. Kommer Ivancevic på sit højeste niveau igen, så giver det i udviklingens tegn mere mening at spille Ivan og Slots som faste makkere. Med alle de nye der skal spilles ind i næste sæson, bør ledelsen gå ud og klart slå fast at top6 målsætningen er sat på pause, for at tage presset af holdet.

              MH ser jeg mere lederskab imo viser han også mere vindermentalitet.
              Der er ikke trængsel på kandidatbænken, må man sige, og det er jo en af mange problemer: at der mangler ledere.


              Comment


                Jeg gætter på Bjørn Paulsen bliver i næste sæson

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                  Der er ikke trængsel på kandidatbænken, må man sige, og det er jo en af mange problemer: at der mangler ledere.

                  Enig. Der er for mig at se kun Martin som kan være kandidat.
                  Men vi kan da håbe der kommer en vanvittig chef ind til sommer, jeg tror det bare ikke.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Jeg ser det som sandsynligt BK bliver ny anfører.
                    Ifølge Alm er det ikke påkrævet en anfører spiller fast hvergang.
                    Mit gæt er BK som anfører og BP som vice

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                      Så det vil sige du også ændre mening om Tverskov hvis han skifter til FCK?
                      Øh ja?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                        Jeg ser det som sandsynligt BK bliver ny anfører.
                        Ifølge Alm er det ikke påkrævet en anfører spiller fast hvergang.
                        Mit gæt er BK som anfører og BP som vice
                        Det ‘væddemål’ tager jeg gerne. Det er lang tid siden, jeg har været i Ådalen, men i de træningspas jeg har ser, har BK været helt stille.

                        BP og MH optræder helt anderledes, og med mindre der kommer en ledertype ind, så er jeg ret sikker på det er kommende anfører og viceanfører (hvem der bliver hvad er 50/50 for mig).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                          Det ‘væddemål’ tager jeg gerne. Det er lang tid siden, jeg har været i Ådalen, men i de træningspas jeg har ser, har BK været helt stille.

                          BP og MH optræder helt anderledes, og med mindre der kommer en ledertype ind, så er jeg ret sikker på det er kommende anfører og viceanfører (hvem der bliver hvad er 50/50 for mig).
                          Meget enig. Jeg ser heller ikke BK som anfører. Eller sagt på en anden måde. Der er meget bedre evner end ham. Bjørn og Martin er de eneste 2 kandidater IMO

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Meget enig. Jeg ser heller ikke BK som anfører. Eller sagt på en anden måde. Der er meget bedre evner end ham. Bjørn og Martin er de eneste 2 kandidater IMO
                            helt enig i at MH og BP er eneste tydelige kandidater/muligheder .. Mihajlo? nej. Nico, Mustafic eller … der er næppe andre muligheder end BK som 3 valg til det og det er imø usandsynligt.


                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Meget enig. Jeg ser heller ikke BK som anfører. Eller sagt på en anden måde. Der er meget bedre evner end ham. Bjørn og Martin er de eneste 2 kandidater IMO
                              Bjørn P. og Martin H. er oplagte bud og så har jeg en klar forventning om et den spiller vi køber til at afløse Tverskov vil være en spiller og type som går direkte i startopstillingen og som meget gerne skal have anførerpotentiale fra dag ét.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                                Bjørn P. og Martin H. er oplagte bud og så har jeg en klar forventning om et den spiller vi køber til at afløse Tverskov vil være en spiller og type som går direkte i startopstillingen og som meget gerne skal have anførerpotentiale fra dag ét.
                                Jeg er glad for du skriver "anførerpotentiale" .. jeg ved vi har været der før, men jeg bliver ikke fan af en ny spiller går ind øverst i hierakiet og bliver anfører fra dag et i kamp.

                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X