Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jacob Barrett Laursen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Video med Barret og Desler om OL turen

    http://ugeavisen-odense.dk/ugeavisen...rtikel/3039776

    Comment


      #32
      OB og JBL skulle efter sigende være tæt på forlængelse

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        OB og JBL skulle efter sigende være tæt på forlængelse
        Jeg håber godt nok, at det lykkes. Han er vores bedste venstre back, og så har han en indstilling, som mange af vores andre spillere kunne lære noget af.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
          Jeg håber godt nok, at det lykkes. Han er vores bedste venstre back, og så har han en indstilling, som mange af vores andre spillere kunne lære noget af.
          Og kan vel stadig blive bedre. Vi må se hvad der sker. vi må se om JH vil betale det han forlanger. Men der forhandles intenst

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Og kan vel stadig blive bedre. Vi må se hvad der sker. vi må se om JH vil betale det han forlanger. Men der forhandles intenst
            Hvis forhandlingerne er i gang med Barrett, burde logikken sige, at man også snart henvender sig til Makrini. Så kan vi da få gang i noget af den kontinuitet, der har været snakket så meget om.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
              Hvis forhandlingerne er i gang med Barrett, burde logikken sige, at man også snart henvender sig til Makrini. Så kan vi da få gang i noget af den kontinuitet, der har været snakket så meget om.
              Barret fik et udspil for nogle måneder siden men har selv holdt lidt igen..
              Så ja. Man burde være igang med Makrini

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                OB og JBL skulle efter sigende være tæt på forlængelse
                Bum

                http://www.ob.dk/artikel/ob-og-barrett-forlaenger.aspx

                Comment


                  #38
                  Du var hurtigst ;)

                  Comment


                    #39
                    Her er mine tanker om Barett. Han har noget fysik og en indstilling som man kan bygge videre på. Han er ikke decideret hurtig hvilket kan være en begrænsning, men har trods alt en god motor, som det også nævnes i artiklen. Hans defensive evner skal forbedres, men det kan måske komme ved flere kampe.

                    Men..... der hvor jeg er skeptisk, er hans teknik. Han er ret begrænset når han skal slå et indlæg, hvis han det mindste pres mangler han evnen til at tage et træk som giver ham mulighed for at slå bolden i feltet.. Det virker til han mest er tryg ved at slå "stående" indlæg, mens han i løb mangler noget timing og teknik.

                    På venstre back positionen skal vi måske i virkeligheden bare være skuffede over, at Joao Periera har vist sig at være sådan en skuffelse. For med ham har vi intet offensivt at byde på i venstre siden...

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                      Her er mine tanker om Barett. Han har noget fysik og en indstilling som man kan bygge videre på. Han er ikke decideret hurtig hvilket kan være en begrænsning, men har trods alt en god motor, som det også nævnes i artiklen. Hans defensive evner skal forbedres, men det kan måske komme ved flere kampe.

                      Men..... der hvor jeg er skeptisk, er hans teknik. Han er ret begrænset når han skal slå et indlæg, hvis han det mindste pres mangler han evnen til at tage et træk som giver ham mulighed for at slå bolden i feltet.. Det virker til han mest er tryg ved at slå "stående" indlæg, mens han i løb mangler noget timing og teknik.

                      På venstre back positionen skal vi måske i virkeligheden bare være skuffede over, at Joao Periera har vist sig at være sådan en skuffelse. For med ham har vi intet offensivt at byde på i venstre siden...
                      Vi har generelt meget mere over vores højreside, uanset hvem der spiller henholdsvis hb og vb, så både Joao og Barrett mangler noget offensivt. Derudover synes jeg egentlig også lidt Barrett er en knoldesparker. Jeg er aldrig tryg ved at han har bolden, og får han den på kanten, så tænker jeg sjældent: Nu bliver det farligt!
                      Energien og viljen er der, men tvivler på om han kan udvikle evnerne, for der mangler et godt stykke før jeg ser ham som en langtidsholdbar løsning på vb. Jeg har dog set hvordan spillere på den plads har udviklet sig igennem tiden. Chris og specielt Derveld var sgu også hæslige at se på i starten af deres OB-tid, men de kom i den grad efter det, så jeg opgiver ham ikke. Han er stadig ung og kan udvikles

                      Comment


                        #41
                        Lækker nyhed. Sys JBL har gjort det fint. Og var også på vej frem men fik så den lange ærgerlige skade. Som han nu heldigvis har lagt bag sig. tror stadig på en god fremtid i OB for han.

                        Comment


                          #42
                          Synes det er fornuftigt. Han er ung og vil de næste år ligge på i niveau, det er også vigtigt med noget kontinuitet i truppen. Største anke er imo skadesfrekvensen, men hellere forlænge med Barret end Joao.

                          God nyhed.

                          Comment


                            #43
                            Jeg har indtryk af at klubben har gjort meget for ham og synes det er sympatisk at han på denne måde kvitterer for det.

                            Perfidt: gad vide om han har en nedrykningsklausul.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                              Jeg har indtryk af at klubben har gjort meget for ham og synes det er sympatisk at han på denne måde kvitterer for det.

                              Perfidt: gad vide om han har en nedrykningsklausul.
                              OB har ikke tradition for at lave klausuler.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                OB har ikke tradition for at lave klausuler.
                                Psst.... Emil Larsen ;-)

                                ...og hvad ved vi i øvrigt om dét?
                                Mvh Kent

                                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                                Comment

                                Working...
                                X