Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transferønsker og muligheder sommeren 2016
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægPassé. I min bog opfylder han ikke mange af de kriterier, vi burde kigge efter i en ny angriber. Har svært ved at se, at han skulle være bedre end de to, der starter inde, han er godt oppe i årene, og han giver os ikke en anden dimension ift Fester+AK (her tænker jeg primært på noget rå- og luftstyrke)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægMeget tyder på at han gerne vil stille med en venstrebenet på hk og omvendt i hans system. Fellah er nævnt nogle gange, og han er netop venstrebenet. Lukas bliver aldrig kant i KN's system. Han er for meget kant og er for kluntet i spil i små områder. Han skulle have slået igennem som back, men der er Desler naturligvis for stærk. Ari bliver som du siger aldrig kant, og det er selvfølgelig kun, fordi Kent føler han mangler den rette type at han spiller der
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægNår nu Kent gerne vil have en højrebenet spiller på venstre kanten vil det så ikke være en ide at hente Martin Spelmann hjem fra sit mareridt i Tyrkiet?. Med Spelmann får vi jo en rutineret hårdtarbejdende spiller som kender både klub og træner og som har den helt rigtige vindermentalitet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægNår nu Kent gerne vil have en højrebenet spiller på venstre kanten vil det så ikke være en ide at hente Martin Spelmann hjem fra sit mareridt i Tyrkiet?. Med Spelmann får vi jo en rutineret hårdtarbejdende spiller som kender både klub og træner og som har den helt rigtige vindermentalitet.
Spelmann er langsom, teknisk meget begrænset og heller ikke en god pasningsspiller ... han kan fighte og det er det ... mildt sagt ikke en kantspiller for Kent Nielsen, heldigvis.
Hvad med at gå efter gode fodboldspillere :)?Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægSå du mener vi skal komme med seriøse bud på gode spillere...
Du er også så kedelig ;)
Men jeg har en lille drøm, der hedder Rilwan Hassan.OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlægThomas Lindrup er lige fyldt 40, men vil formentlig kunne slå nogle af ligaens bedste indlæg endnu. Kunne vi overtale ham til en enkelt sæson, måske?Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg... og ikke er kantspiller, eller nogensinde var god for OB, for andet end fight.
Spelmann er langsom, teknisk meget begrænset og heller ikke en god pasningsspiller ... han kan fighte og det er det ... mildt sagt ikke en kantspiller for Kent Nielsen, heldigvis.
Hvad med at gå efter gode fodboldspillere :)?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægKunne vi hente Makrini i Holland var det måske også muligt at hente ham her til OB.
6 mål og 5 assistent i sæsonen for Twente, som netop er blevet tvangsnedrykket. Han har kontraktudløb nu til sommer.
http://www.transfermarkt.de/jerson-c...spieler/126413
Men jeg æder gerne mine ord i mig igen, hvis han skulle kigge forbi til træning, viser sig god nok og får kontraktForm barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEr han stadig en mulighed? Eller er det bare passé
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/m...k-naermer-sig/Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Men jeg tvivler på at Spelmann har lyst til at komme hjem og spille tredje violin med en del tid på bænken.Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægDet ville være en giga bombe og en kæmpe afløser for Falk. Muligvis en bedre spiller tilmed.
Han har haft okay succes i Willem II, med momenter af høj høj klasse ... han kommer selvfølgelig ikke til OB nu!Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægI den form han er i nu ville han være perfekt til vores offensiv
Vi har ingen mulighed for at hente Lucas Andersen.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
Comment