Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder sommeren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Lund spillede også en godkendt kamp i Brøndby. Ari derimod spillede sig af, så det bør prøves af med Desler på den kant, såfremt han er klar.
    Det er vel en (næsten) logisk konsekvens af det, hvis JBL holder sit niveau fra de seneste kampe hvor han har været frisk
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Jeg tror nu nok at OL er KN's "kop te". Han har bare været nede med dårlig form længe og er blevet overhalet af en ung Desler..
      Håber faktisk på OL og MD i højresiden mod VFF
      jamen fedt hvis det "bare" er manglende form - syntes også OL havde gjort det rigtigt godt - men pludselig var han bare væk.....og en ting var at desler tog over på pladsen - men når også lucas lige pludselig stod foran i køen - så så det sgutte ret godt ud.

      Comment


        #48
        Kunne en fyr som Mayron George være et emne til sommer? Har jo egentlig et fint scoringssnit, trods Hobros forfatning i denne sæson.

        22 år og imo lidt samme type som Zohore. Hurtig, trods hans størrelse, og han kan holde på bolden.

        Hvad der dog taler imod det er at han næppe er en Kent Nielsen-type. Han indgår ikke ret godt i kombinationerne og hjælper ikke ret meget til defensivt.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
          Kunne en fyr som Mayron George være et emne til sommer? Har jo egentlig et fint scoringssnit, trods Hobros forfatning i denne sæson.

          22 år og imo lidt samme type som Zohore. Hurtig, trods hans størrelse, og han kan holde på bolden.

          Hvad der dog taler imod det er at han næppe er en Kent Nielsen-type. Han indgår ikke ret godt i kombinationerne og hjælper ikke ret meget til defensivt.
          Kunne ja blive en anden Festersen for os: hentet fra en nedrykker bliver han en af suppens bedste målscorer i OB. :-)
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
            Kunne en fyr som Mayron George være et emne til sommer? Har jo egentlig et fint scoringssnit, trods Hobros forfatning i denne sæson.

            22 år og imo lidt samme type som Zohore. Hurtig, trods hans størrelse, og han kan holde på bolden.

            Hvad der dog taler imod det er at han næppe er en Kent Nielsen-type. Han indgår ikke ret godt i kombinationerne og hjælper ikke ret meget til defensivt.
            Da vi nok ikke henter vildt mange spillere til sommer havde jeg håbet at dem vi så hentede havde en hvis kvalitet..
            Og er da begyndt at tvivle lidt på om vi overhovedet henter nogen angriber da vi nok ikke skal i europa..
            AK og Fester kommer til at spille fast og Joan og Yao får nok resten af minutterne. Måske Thomas Mikkelsen også

            Dette er hvad jeg tror. Ikke hvad jeg håber. Syntes helt klart at den konkurrence vi havde i efteråret holdt vores angribere skarpe

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Da vi nok ikke henter vildt mange spillere til sommer havde jeg håbet at dem vi så hentede havde en hvis kvalitet..
              Og er da begyndt at tvivle lidt på om vi overhovedet henter nogen angriber da vi nok ikke skal i europa..
              AK og Fester kommer til at spille fast og Joan og Yao får nok resten af minutterne. Måske Thomas Mikkelsen også

              Dette er hvad jeg tror. Ikke hvad jeg håber. Syntes helt klart at den konkurrence vi havde i efteråret holdt vores angribere skarpe
              Håber GODT NOK du tager fejl....man melder ud man satser på top 6.....skulle man så forsøge at fedte den hjem med kun 2 angribere i truppen - når man endda spiller et system med netop 2 angribere fra start det ville sgu da være håbløst.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                Håber GODT NOK du tager fejl....man melder ud man satser på top 6.....skulle man så forsøge at fedte den hjem med kun 2 angribere i truppen - når man endda spiller et system med netop 2 angribere fra start det ville sgu da være håbløst.
                Håbløst, inkompetente, naivt, idiotisk, elendig, forfærdelig, osv, osv...
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  Håber GODT NOK du tager fejl....man melder ud man satser på top 6.....skulle man så forsøge at fedte den hjem med kun 2 angribere i truppen - når man endda spiller et system med netop 2 angribere fra start det ville sgu da være håbløst.
                  Kan kun være enig.. Jeg frygter det bare..

                  Men lad os se. JH kan overraske.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Kan kun være enig.. Jeg frygter det bare..

                    Men lad os se. JH kan overraske.
                    Jeg tillader mig så at mene han kun kan overraske negativt - altså hvis han skulle vælge at gå den vej du skitsere.
                    Med de udmeldingerne han selv er kommet med der har han i min bog intet valg - der skal hentes ind til angrebet.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      Jeg tillader mig så at mene han kun kan overraske negativt - altså hvis han skulle vælge at gå den vej du skitsere.
                      Med de udmeldingerne han selv er kommet med der har han i min bog intet valg - der skal hentes ind til angrebet.
                      Ja hvis vi virkelig skulle forkæles blev der hentet følgende

                      1) midtforsvarer. Makker til KEP. Gerne en ARH type
                      2) kreativ midtbanespiller med offensiv indstilling
                      3) Kantspiller. Gerne en der kan spille i begge sider
                      4) Angriber. Gerne en stor stærk Zohore type

                      Spillere ud: Falk,Thomsen,Azer,Lasse,Tørnæs,Koval,Skulason og Diarra

                      Så ville truppen tælle 24 mand incl en ny 3.målmand som vel burde blive en ung talentfuld gut på 17-19 år.
                      Så kan man altid skrive med en U19 eller 2 mere uden at det bliver i overkanten. Sidste efterår var vi vidst også en 25-26 mand

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Ja hvis vi virkelig skulle forkæles blev der hentet følgende

                        1) midtforsvarer. Makker til KEP. Gerne en ARH type
                        2) kreativ midtbanespiller med offensiv indstilling
                        3) Kantspiller. Gerne en der kan spille i begge sider
                        4) Angriber. Gerne en stor stærk Zohore type

                        Spillere ud: Falk,Thomsen,Azer,Lasse,Tørnæs,Koval,Skulason og Diarra

                        Så ville truppen tælle 24 mand incl en ny 3.målmand som vel burde blive en ung talentfuld gut på 17-19 år.
                        Så kan man altid skrive med en U19 eller 2 mere uden at det bliver i overkanten. Sidste efterår var vi vidst også en 25-26 mand
                        det er sent og jeg kan ikke lige regne forkortelsen ARH ud....

                        forstærkninger kan altid bruges men lige i forsvaret mener jeg måske ikke er det der trænger mest. Selvfølgelig med de forbehold der nu skal tages - hvordan går tingagers udvikling - det er jo ret væsenligt.

                        Mener klart det er i den anden ende fokus bør lægge - en angriber, gerne 2 ( vi snakker formentlig 3 og 4 valg - hvor 3. valg bør være tæt på ak/festersen mens 4. valg lettere kan være en udviklingsspiller) Og så skal der bringes noget kreativitet ind, for uden falk til at skabe stort set alt for os ser det skidt ud.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          det er sent og jeg kan ikke lige regne forkortelsen ARH ud...
                          Gætter på Atle Roar Håland? 😊

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
                            Kunne en fyr som Mayron George være et emne til sommer? Har jo egentlig et fint scoringssnit, trods Hobros forfatning i denne sæson.

                            22 år og imo lidt samme type som Zohore. Hurtig, trods hans størrelse, og han kan holde på bolden.

                            Hvad der dog taler imod det er at han næppe er en Kent Nielsen-type. Han indgår ikke ret godt i kombinationerne og hjælper ikke ret meget til defensivt.
                            Jeg kunne helt klart godt se ham som back-up til angrebet. Der er også andre fra Hobro der kan blive relevante når Hobro rykker ned.

                            Især Park Jun-Bin.

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              det er sent og jeg kan ikke lige regne forkortelsen ARH ud....

                              forstærkninger kan altid bruges men lige i forsvaret mener jeg måske ikke er det der trænger mest. Selvfølgelig med de forbehold der nu skal tages - hvordan går tingagers udvikling - det er jo ret væsenligt.

                              Mener klart det er i den anden ende fokus bør lægge - en angriber, gerne 2 ( vi snakker formentlig 3 og 4 valg - hvor 3. valg bør være tæt på ak/festersen mens 4. valg lettere kan være en udviklingsspiller) Og så skal der bringes noget kreativitet ind, for uden falk til at skabe stort set alt for os ser det skidt ud.
                              Hvad Aculay sagde :)

                              Syntes bare at vi kommer til at mangle en spillende forsvarer. Haddi,KEP og FT ligner hinanden lidt for meget syntes jeg.

                              I angrebet tror jeg altså at Joan er tiltænkt en rolle i fremtiden. Og hører lidt fra kendte kredse at man mere og mere tror at Yao kan blive en ny Kadrii så han burde også få spilletid i angrebet. Så i min verden burde 1 angriber være nok

                              Helt enig i at vi kommer til at mangle en del kreativitet. Så lad os primært bruge krudtet på dette i transfervinduet tak

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                                Jeg kunne helt klart godt se ham som back-up til angrebet. Der er også andre fra Hobro der kan blive relevante når Hobro rykker ned.

                                Især Park Jun-Bin.
                                han ser faktisk okay ud ja. Han burde være endnu bedre på vores hold

                                Comment

                                Working...
                                X