Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder sommeren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    http://stiften.dk/agf/schouby-martin...-spoeger-i-agf

    In other news er Spelmann på vej til GF. Så kan de efterhånden også fodre svin med centrale midtbanespillere modsat os.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      http://stiften.dk/agf/schouby-martin...-spoeger-i-agf

      In other news er Spelmann på vej til GF. Så kan de efterhånden også fodre svin med centrale midtbanespillere modsat os.
      Ja det må vi sige. Det bliver sgu et rigtigt krigerhold hvis han også kommer til.. De har vel så en 5-6 rigtig gode midtbane spillere.. Vi har 3..

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Ja det må vi sige. Det bliver sgu et rigtigt krigerhold hvis han også kommer til.. De har vel så en 5-6 rigtig gode midtbane spillere.. Vi har 3..
        Tja muligvis men hvilke af dem ville kunne starte inde på vores hold?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
          Tja muligvis men hvilke af dem ville kunne starte inde på vores hold?
          5 :-)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
            Tja muligvis men hvilke af dem ville kunne starte inde på vores hold?
            Med de midtbanespillere vi har lige nu ville jeg sige en 3-4 stykker...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
              5 :-)
              Vil du så spille 3-6-1 ?

              Tænker da at Big mak stadigvæk skal starte

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Med de midtbanespillere vi har lige nu ville jeg sige en 3-4 stykker...
                Hvordan ville du stille op i en blanding af begge hold på midten, stadig med kents 4-4-2 for øje

                Comment


                  Jeg har før sagt, at jeg gerne så Spellman tilbage i OB. Synes vi mangler nogle med den attitude, som han render rundt med. Og så er der mange der siger han ikke kan være på et hold der vil spille possesion. Men har lige set et par mål fra sidst han var i OB, hvor han er med i flere aktioner med førstegangsafleveringer, der skaber chancer og mål. Ja, han skal ikke være den der bygger spillet op, men hans dybdeløb, agrresivitet, og vilje til at vinde, ville jeg elske at have på holdet igen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                    Hvordan ville du stille op i en blanding af begge hold på midten, stadig med kents 4-4-2 for øje
                    når jeg siger at 3-4 stykker er gode nok til at starte inde på vores hold er det jo ikke ensbetydende med at de gør det samtidig.. Det gør alle vores midtbanespillere jo heller ikke..
                    Men de får en syg god konkurrence der oppe med masser af muligheder og tonsvis af energi og fysik... Det savner jeg lidt på vores midtmidt pt

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Ja det må vi sige. Det bliver sgu et rigtigt krigerhold hvis han også kommer til.. De har vel så en 5-6 rigtig gode midtbane spillere.. Vi har 3..
                      Nu spillet AGF jo også med 3 centrale, hvor vi kun spiller med 2. Spellman passer også bedre ind i en tremandsmidtbane, hvor hans (til tider hovedløse) energiudladninger kommer mere til sin ret og koster mindre

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                        Nu spillet AGF jo også med 3 centrale, hvor vi kun spiller med 2. Spellman passer også bedre ind i en tremandsmidtbane, hvor hans (til tider hovedløse) energiudladninger kommer mere til sin ret og koster mindre
                        Korrekt. Helt enig. Også nemt kun at spille med 1 angriber når Duncan fylder for 2
                        Men jeg vil da håbe for dem at han holder sig skadesfri. Ellers er de på røven

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Ja det må vi sige. Det bliver sgu et rigtigt krigerhold hvis han også kommer til.. De har vel så en 5-6 rigtig gode midtbane spillere.. Vi har 3..
                          Spelmann er en super spiller som offensiv/hængende angriber på et kontrahold. Det var han i Horsens, og det var han hos os, fordi Ove lærte at bruge ham rigtigt. Jeg ser ham ikke som central midtbanespiller, mere som en type, der kan bruges som kant/hængende, hvilket måske også er Riddersholms plan med ham.

                          Vi savner nogle kanter ell. midtbanespillere, der kan løfte en kant; helt klart. Jeg er dog ikke misundelig over hverken Stephan P - der kan spille flot, men virkelig også har et lavt bundniveau - eller Danny Olsen, der er faldet en del i niveau og endte på bænken, selv om Daniel A Pedersen var skadet - eller Elmar Bjarnasson, der var rigtigt god i Randers, men som ikke kan skabe nok på egen hånd i et system med én angriber. Bjarnasson er en fin spiller, men jeg kan ikke rigtigt se nogen af AGFs kanter gøre en afgørende forskel i forhold til vores. Hvis vi skal vænne os til at have bolden noget mere, så ved jeg heller ikke, om Spelmann lige er den rigtige type.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                            Vil du så spille 3-6-1 ?

                            Tænker da at Big mak stadigvæk skal starte
                            Nu mente jeg ikke 5 på en gang :-)

                            Izunna har jeg på ingen måde opgivet, men mener ikke han passer så godt til hans nuværende rolle i vores system. Han bliver aldrig nogen stor kreatør.

                            I den rolle tror jeg spillere som Danny Olsen, Bjarnason (selvom jeg også synes han er bedre på kanten) og egentlig også Amini og Daniel A. Pedersen ville gøre det bedre.

                            Jønsson har også stort potentiale og et godt topniveau. Hans fysik kunne vi godt bruge på midten.

                            Især Daniel A. Pedersen har faktisk imponeret mig. Virker ret komplet. Kunne godt se ham true Makrini på vores hold.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                              Nu mente jeg ikke 5 på en gang :-)

                              Izunna har jeg på ingen måde opgivet, men mener ikke han passer så godt til hans nuværende rolle i vores system. Han bliver aldrig nogen stor kreatør.

                              I den rolle tror jeg spillere som Danny Olsen, Bjarnason (selvom jeg også synes han er bedre på kanten) og egentlig også Amini og Daniel A. Pedersen ville gøre det bedre.

                              Jønsson har også stort potentiale og et godt topniveau. Hans fysik kunne vi godt bruge på midten.

                              Især Daniel A. Pedersen har faktisk imponeret mig. Virker ret komplet. Kunne godt se ham true Makrini på vores hold.
                              Jeg medgiver også det har været svært at se potentialet i Izu/mak-duoen, men jeg opgiver det heller ikke. Jeg forventer Izu har været sendt ferie med en stramt træningsprogram, så han er mere fit. Han skal have en ny start, med ny sæson oven på en hård periode i Rusland, hvor han nok lige har skulle ovenpå igen psykisk. Det håber jeg han kommer nu, og når fysikken så forhåbentlig følger med, så bliver det meget bedre, selvom han selvfølgelig aldrig bliver en kreatør, som fodrer angriberne med assists på stribe. Han har hængt efter på alle parametre indtil videre, men får han trimmet sig, så vil han igen været en magtfaktor i duelspillet, og så får han også meget nemmere ved at sætte sine medspillere op. Hidtil har han også tabt mange dueller, og det har vi aldrig set før, og skyldes forhåbentligt at han haft en hård periode, hvor udlandsgennembrudet udeblev og han må indstille sig på at gå et skridt tilbage. Det ser vi flere spillere have svært ved, men forhåbentligt kommer han over det og finder niveauet hans tid på heden

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                                Hvordan ville du stille op i en blanding af begge hold på midten, stadig med kents 4-4-2 for øje
                                Jeg ville køre med:

                                Stephan P - Danny O - MEM - Bjarnason

                                Det er muligt at Jönne vil kunne vippe Stephan P af pinden, men indtil at jeg har set ham bevise set værd på midtbanen, ville jeg foretrække den fart og de kvaliteter en mod en som Stephan P har. Bjarnason ærgrer jeg mig virkeligt stadigvæk over, at vi ikke landede sidste sommer. En dynamisk tovejsspiller med den store alsidighed han har, ville virkeligt passe godt ind i den måde vi spiller på.

                                Comment

                                Working...
                                X