Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Reservekamp OB-FCN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Reservekamp OB-FCN

    Reservekamp

    OB-FCN 3-2 (1-2)

    http://www.ob.dk/artikel/reserverne-...comeback.aspx#
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    #2
    Synes godt nok han får bombet Yao der.

    Comment


      #3
      Igen igen.. Jeg har en god fornemmelse med den knægt.

      Spiller han kant eller angriber på reserveholdet?

      Comment


        #4
        Ja det var et rigtig flot comeback, og en dejlig eftermiddag på stadion.

        Yao ser altså enormt spændende ud, han ligner altså en spiller der sagtens kunne forstærke os, ja nærmest allerede nu. Han er direkte og har en målnæse.
        Schoop scorede et kanon mål, langskud op i hjørnet. For så derefter at brænder på et helt tomt mål.....
        Greve vågnede op i 2. halvleg, med flere giftige aflevering til bla. Yao.
        Tingager kan godt blive rigtig god, han er altså dygtig i luften og teknisk bedre end HJ og Lasse. Han er dog rigtig tung på de første meter, minder lidt om Mertesacker på den måde.
        JJT gjorde det okay, dog uden at imponere helt vildt. Izunna sjuskede ret meget og savede simpelthen en FCN spiller midt over, han kunne godt have fået rødt. Dog var han fysisk til stede, vandt trods alt en del nærkampe.
        Lukas spillede ikke godt i dag, dog uden at være helt skidt.
        Joan... Ja han var ikke dårlig, men må bare sige jeg synes Yao er bedre. Allerede nu, ser han bare bedre ud.
        Koval stod en fin kamp i buret, kunne ikke gøre meget ved det andet mål, det første nåede jeg ikke at se.

        Det var vist det, det var min subjektive vurdering. Men alt i alt en god fight og et rigtig flot comeback af holdet i det hele taget.
        Last edited by El New York; 04-04-2016, 17:25.

        Comment


          #5
          Yao var angriber i dag.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
            Ja det var et rigtig flot comeback, og en dejlig eftermiddag på stadion.

            Yao ser altså enormt spændende ud, han ligner altså en spiller der sagtens kunne forstærke os, ja nærmest allerede nu. Han er direkte og har en målnæse.
            Schoop scorede et kanon mål, langskud op i hjørnet. For så derefter at brænder på et helt tomt mål.....
            Greve vågnede op i 2. halvleg, med flere giftige aflevering til bla. Yao.
            Tingager kan godt blive rigtig god, han er altså dygtig i luften og teknisk bedre end HJ og Lasse. Han er dog rigtig tung på de første meter, minder lidt om Mertesacker på den måde.
            JJT gjorde det okay, dog uden at imponere helt vildt. Izunna sjuskede ret meget og savede simpelthen en FCN spiller midt over, han kunne godt have fået rødt. Dog var han fysisk til stede, vandt trods alt en del nærkampe.
            Lukas spillede ikke godt i dag, dog uden at være helt skidt.
            Joan... Ja han var ikke dårlig, men må bare sige jeg synes Yao er bedre. Allerede nu, ser han bare bedre ud.
            Koval stod en fin kamp i buret, kunne ikke gøre meget ved det andet mål, det første nåede jeg ikke at se.

            Det var vist det, det var min subjektive vurdering. Men alt i alt en god fight og et rigtig flot comeback af holdet i det hele taget.
            Det lyder fantastisk med Yao. Håber da snart vi får lejlighed til at se ham i superliga truppen, for han har da været skarp her i foråret!

            Comment


              #7
              Hvis Yao fortsætter sådan kan vi vel godt regne med at han bliver 3.angriber næste år og vi derfor ikke forstærker os på netop den plads..
              4 mål på et par dage er altså bare imponerende. Uanset om det kun er på U19/reserveholdsniveau..
              Eller han kunne blive vores nye højrekant(alt er vel bedre end Ari)

              Comment


                #8
                Jeg undrede mig faktisk over at Yao ikke var på bænken i går, når nu Festersen var skadet. Yao scorede jo også 2 i u19 kampen lørdag, håber han er på bænken mod BIF.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                  Jeg undrede mig faktisk over at Yao ikke var på bænken i går, når nu Festersen var skadet. Yao scorede jo også 2 i u19 kampen lørdag, håber han er på bænken mod BIF.
                  Jeg tror simpelthen at de beskytter ham lidt selvom de godt ved at han er god nok. Lader ham falde til uden at skulle udsættes for det pres der følger med at spille på 1.holdet.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Jeg tror simpelthen at de beskytter ham lidt selvom de godt ved at han er god nok. Lader ham falde til uden at skulle udsættes for det pres der følger med at spille på 1.holdet.
                    det er et meget fint og sympatisk træk af OB hvis det er tilfældet. Det virker helt optimalt at jan først lære kultur/samfund og klub m. spillere at kende inden han måske kastes for løverne. GO' STIL af vores klub 😊
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #11
                      Yao bliver med sikkerhed først rykket op i truppen til sommer, og det tror jeg egentlig også er en ganske god ide, som flere af ovenstående kommentarer også hentyder til. Men spændende bliver det at se ham i truppen..

                      Hvis han ikke er angriber, så spiller han da venstre kant, ikke? Eller kan han spille begge kanter..

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                        Yao bliver med sikkerhed først rykket op i truppen til sommer, og det tror jeg egentlig også er en ganske god ide, som flere af ovenstående kommentarer også hentyder til. Men spændende bliver det at se ham i truppen..

                        Hvis han ikke er angriber, så spiller han da venstre kant, ikke? Eller kan han spille begge kanter..
                        Når man er så ung kan man vel betegne ham som offensiv spiller. Så må man prøve sig lidt frem.
                        Men ja han er venstrebenet. Gode indlæg, masser af fart og åbenbart også målnæse.. Havde Yao været en øens hold spiller med rødder i klubben var han 100% blevet skreget op som den næste stjerne i OB.
                        Så meget klogt at beskytte og gemme ham lidt

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Når man er så ung kan man vel betegne ham som offensiv spiller. Så må man prøve sig lidt frem.
                          Men ja han er venstrebenet. Gode indlæg, masser af fart og åbenbart også målnæse.. Havde Yao været en øens hold spiller med rødder i klubben var han 100% blevet skreget op som den næste stjerne i OB.
                          Så meget klogt at beskytte og gemme ham lidt
                          På transfermarkt står han som venstre kant. Det er også sådan jeg har opfattet hans spids kompetencer, men han kan naturligvis bruges som angriber hvis han er så effektiv som det lader til. Jeg tror han får vk tjansen efter Falk
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #14
                            Kent har tidligere meldt ud at han godt kunne finde på at bruge Yao som indskifter allerede her i foråret, så mon ikke snart vi ser ham på bænken.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                              Kent har tidligere meldt ud at han godt kunne finde på at bruge Yao som indskifter allerede her i foråret, så mon ikke snart vi ser ham på bænken.
                              jeg mener nu at ordlyden dengang var mere som at han (Kent) ikke ville være bange for at bruge Yao, hvis det blev aktuelt. Det er næsten det samme, men så ikke helt alliwl
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment

                              Working...
                              X