Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: Brøndby IF – OB, 10. april 2016 kl. 18:00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Desler ude og R Jensen yderst tvivlsom

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/d...-mod-broendby/

    Comment


      #32
      Kn forventer livlig kamp

      http://www.ob.dk/artikel/forventer-en-livlig-kamp.aspx

      Comment


        #33
        Med Desler definitivt ude med lysken skade, og Falk stærkt tvivlsom gætter jeg på flg. opstilling

        Grytebust

        OL HJ LN JBL
        Ari Azer Mak Greve (Falk)
        Fester AK

        Bænk: Jöan, Izunna, Tingager, Yao, (Greve)

        Edit: Agger, Durmisi og Austin er ude for BIF og Albtrectsen tvivlsom
        Last edited by manner; 09-04-2016, 08:47.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #34
          Festersen klar
          Falk og Desler ude

          http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...dby--falk-ude/
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #35
            Bif har fået Austin klar, men mangler Agger, Durmizi og Albrechtsen i forsvaret. Det er i det mindst et forsvar der er til at tale med - så må vi se om vi kan få nogle bolde frem til Festersen og AK som de kan arbejde med.

            EDIT: http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/b...rstrio-mod-ob/

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
              Bif har fået Austin klar, men mangler Agger, Durmizi og Albrechtsen i forsvaret. Det er i det mindst et forsvar der er til at tale med - så må vi se om vi kan få nogle bolde frem til Festersen og AK som de kan arbejde med.

              EDIT: http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/b...rstrio-mod-ob/
              Det er en kamp vi skal score i, når de stiller med så alternativt et forsvar, om vi så formår at holde dem væk er straks værre, men der er okay muligheder for point selvom vi også mangler et par vigtige spillere!

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                Det er en kamp vi skal score i, når de stiller med så alternativt et forsvar, om vi så formår at holde dem væk er straks værre, men der er okay muligheder for point selvom vi også mangler et par vigtige spillere!
                Jeg tror vi får meget svært ved at score i kampen. Mod Randers spillede de 2. halvleg med Svenn Crone og Juelsgaard i forsvaret, og de sidste 10 min. med Nicklas Halse som defensiv midt, og Randers skabte reelt ikke en chance. De kommer sikkert til at stå med Austin, Phiri og Kahlenberg foran forsvaret, så de bliver godt beskyttet. Chancerne skal sandsynligvis komme fra enkeltmandspræstationer eller indbyrdes spil mellem Fester og AK, for kigger vi på, hvad vi ellers kommer med, er det jo skræmmende ringe offensivt.

                Jeg frygter at vores midtbane bliver skilt ad, da ingen af dem vi har derinde, er vant til at tage fat i bolden og drive spillet som Falk gør. Vores kanter er ikke typer der udfordrer og holder bredde, men derimod vil de begge meget gerne ind i banen, og så er det et kæmpe tab, at vi ikke har Desler som lokomotiv i højresiden der kan holde Da Silva, eller hvem de ender med at spille på VB, beskæftiget.

                Jeg er dog alt andet end bekymret for den offensiv Brøndby kommer med, men når det så er sagt formåede vi at lukke 5 mål ind imod dem hjemme i efteråret, og i den første kamp i Brøndby kunne de da også snildt have lavet 3. Et hold der har lavet 8 mål i 12 hjemmekampe, bør vi simpelthen holde nogenlunde i skak, og den kvalitet de har blandt deres forreste 3, er jo skræmmende lav.
                Last edited by Sheed; 09-04-2016, 15:03.

                Comment


                  #38
                  sdjr har lige spillet 2-2 mod agf. En sejr i morgen så går vi forbi bif og har pludselig fat i både sdjr og fcm.....og måske også aab alt efter hvordan det går i deres kamp. Nederlag så er drømmen om top 5 ret langt væk igen.

                  Bliver spændende at se om sidste runde var en enlig svale

                  Comment


                    #39
                    Jeg så gerne, at OB idag grundet skader og det faktum, at Bundby midtbane er stærk, at vi spillede 4-5-1.

                    Grytebust
                    oliver. Lasse. Haddi. Barret
                    Izunna
                    ari. Mo. Azer. Greve

                    Fester

                    på den måde kan vi måske kontrollere midtbanen, og lukke ned for Kahlenberg og Phiri.

                    Comment


                      #40
                      Håber vi byder bif op til dans i form af izunna og makrini centralt. Derudover er deres centrale forsvar kraftigt svækket og har ikke en eneste duel spiller på den plads.

                      SG
                      OL - Haddi - LN - JBL
                      Ari - mak - izu - Greve
                      Fester - AK

                      Comment


                        #41
                        Gryte
                        OL. Nielsen. Jonasson. Barrety
                        Izunna
                        Azer. Makrini. Greve
                        Ak. Festersen

                        4-1-3-2

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                          Gryte
                          OL. Nielsen. Jonasson. Barrety
                          Izunna
                          Azer. Makrini. Greve
                          Ak. Festersen

                          4-1-3-2
                          det ser da interessant ud, men hvorfor Izunna fremfor Mak på den helt defensive. Jeg mener at Izunna er en bedre afslutter, og lidt bedre i den offensive del af spillet
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                            Gryte
                            OL. Nielsen. Jonasson. Barrety
                            Izunna
                            Azer. Makrini. Greve
                            Ak. Festersen

                            4-1-3-2
                            Der kommer ikke meget kantspil med den..

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Jeg tror vi får meget svært ved at score i kampen. Mod Randers spillede de 2. halvleg med Svenn Crone og Juelsgaard i forsvaret, og de sidste 10 min. med Nicklas Halse som defensiv midt, og Randers skabte reelt ikke en chance. De kommer sikkert til at stå med Austin, Phiri og Kahlenberg foran forsvaret, så de bliver godt beskyttet. Chancerne skal sandsynligvis komme fra enkeltmandspræstationer eller indbyrdes spil mellem Fester og AK, for kigger vi på, hvad vi ellers kommer med, er det jo skræmmende ringe offensivt.

                              Jeg frygter at vores midtbane bliver skilt ad, da ingen af dem vi har derinde, er vant til at tage fat i bolden og drive spillet som Falk gør. Vores kanter er ikke typer der udfordrer og holder bredde, men derimod vil de begge meget gerne ind i banen, og så er det et kæmpe tab, at vi ikke har Desler som lokomotiv i højresiden der kan holde Da Silva, eller hvem de ender med at spille på VB, beskæftiget.

                              Jeg er dog alt andet end bekymret for den offensiv Brøndby kommer med, men når det så er sagt formåede vi at lukke 5 mål ind imod dem hjemme i efteråret, og i den første kamp i Brøndby kunne de da også snildt have lavet 3. Et hold der har lavet 8 mål i 12 hjemmekampe, bør vi simpelthen holde nogenlunde i skak, og den kvalitet de har blandt deres forreste 3, er jo skræmmende lav.
                              Selv uden Austin, så var det jo UENDELIGT forudsigeligt....

                              Comment

                              Working...
                              X