Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - RFC .

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    på trods af vi indtil i går var forårets hold - så snakker vi en stime som ubesejret på....hele 4 kampe! Det holdt op imod adskillige års elendighed. Det tror jeg altså også spiller en rolle - ud over det alt for tidlige kamptidspunkt
    Kamptidspunkt bliver ikke ændret så længe vi er et middelmådigt midterhold som ikke er videre attraktivt for tv at vise .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      En ting jeg undrede mig over:

      Vores bænk havde ingen fuldblodsangribere.

      Med festersen ude, havde vi reelt kun AK som fuldblodsangriber. Joan, Rasmus J., Greve, JJT er alle offensiv spillere, men ikke rigtig angribere.

      Jeg savnede, at man havde taget en Raben eller Weber med som ekstra mand på bænken. Derudover må der absolut blive tilføjet en ekstra angriber til sommer udover vores unge ven/venner

      Comment


        Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
        Eller også skal vi lade være med at male fanden på væggen på grund af én enkelt kamp og acceptere at der altid vil være udsving - både for de enkelte spillere såvel som for holdet generelt.
        Det er blot min subjektive syn på at i del kampe virker det som om vi mangler vinder attityde og ikke er oppe i gear. Det undrer mig, det er sikkert også udtalt hos visse andre hold. (Eks. pt. BIF)

        Tror det er nødvendigt for rigtig at kunne blande os i toppen. Tror et holds om eks. Aab opnår deres resultater på netop gejst og vinderinstinkt. Syntes det er det jeg ser de fleste gange når jeg ser deres kampe.

        OB er for mig altid spændende at følge - fordi man holder med holdet . Er meget optimistisk omkring holdet og vores træner - derfor er det skuffende at vi i mine subjektive betragtninger stadig har for mange udfald mht. til gejst og vinderinstintinkt. Selvfølgelig vil spillerene vinde og spille en god kamp når de går på banen. Men syntes at det i for mange tilfælde ikke bliver kanaliseret ud i spillet.
        Last edited by Ricardo; 05-04-2016, 09:22.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
          Det er blot min subjektive syn på at i del kampe virker det som om vi mangler vinder attityde og ikke er oppe i gear. Det undrer mig, det er sikkert også udtalt hos visse andre hold. (Eks. pt. BIF)

          Tror det er nødvendigt for rigtig at kunne blande os i toppen. Tror et holds om eks. Aab opnår deres resultater på netop gejst og vinderinstinkt. Syntes det er det jeg ser de fleste gange når jeg ser deres kampe.

          OB er for mig altid spændende at følge - fordi man holder med holdet . Er meget optimistisk omkring holdet og vores træner - derfor er det skuffende at vi i mine subjektive betragtninger stadig har for mange udfald mht. til gejst og vinderinstintinkt. Selvfølgelig vil spillerene vinde og spille en god kamp når de går på banen. Men syntes at det i for mange tilfælde ikke bliver kanaliseret ud i spillet.
          Jeg forstår dine tanker, men overvejer om ikke dine observationer angående manglende vilje og gejst netop skyldes et ensidigt fokus på vores præstationer. Jeg tror det er vanskeligt at afgøre om dårlige præstationer skyldes manglende vilje og gejst, dårlig form eller bare ringe kvalitet. Jeg kan til dels godt følge dig i, at vi til tider virker til at være skridt bagefter i tanke, men jeg synes så sandelig også det er gældende for handling. Jeg tror at udfaldende i høj grad fald skyldes manglende kvalitet - vi har stadig mange spillere som ikke er i stand til at praktisere den fodbold vi forsøger på. Vi vil, med vores spillestil, aldrig blive et bare nogenlunde stabilt fodboldhold når så mange af starterne ikke er bedre. Og her tænker jeg på Hallgrimur, Lasse og Azer, og faktisk tror jeg at vores gode pointhøst her i foråret faktisk skyldes at vi har vundet marginalt på gejst snarere end kvalitet.

          Men lad os krydse fingre for resten af foråret. Jeg er i hvert fald meget spændt på at se hvilken vej det går.

          Comment

          Working...
          X