Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - RFC .

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Så 3 sejre og en uafgjort i 4 kampe er ikke det, man kan kalde resultater?
    " og lige meget hvad , så vil vi stå - på vores tribune og synge for de hvide og blå "

    Skal måske ændres til :
    " og når det går godt , så vil vi stå - på vores tribune og synge for de hvide og blå "

    Langt de fleste steder trives medløber / kræver kulturen desværre ...
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Syntes der er lyspunkter i næsten alle kampe - og mange af de unge spillere der er spændende at følge - selv om spillet ikke kører er der altid mulighed for et lucky punch.

      Vi mangler nok lidt i fankulturen - det med at støtte sit hold i medgang og i modgang. Ved ikke om OB kan gøre mere for at forbedre kulturen. Vores økonomi er nok ikke til at være konstante mestre aspiranter - men i nogle sæsoner hvis vi forsætter med KN - skal vi nok komme derop.

      Interessen for OB må skærpes hvis muligt vi fynboer er nok kræsne og har konstante høje forventninger til vores hold. De forgåendes års misserable sæsoner er sikkert årsagen til de ustabile tilskuer tal, men tror ikke der skal så meget til at vende det.

      Comment


        Der sker bare mange ting på en søndag - og den dér med tømmermænd tror jeg altså ikke en skid på til en kamp kl. 13. Det er nok mere dét at folk har deres egne kampe om søndagen + børnenes - og så vægter dét sgu mere end OB (også hjemme ved os). Der har jo også været flest tilskuere til den første kamp i "foråret", som var en fredag kl. 18. Der skal ingen noget.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlæg
          Undrer det jer virkelig, at der ikke er flere på stadion? Vi har et dårligt hold, og har haft det længe. Vi spiller uden idé og vilje, og har gjort det længe. Når resultaterne kommer, så kommer tilskuerne. Jeg selv gider heller ikke betale for at se det nuværende hold. Slet og ret. Jeg hygger mig på sofaen.
          Sludder. Vi er ikke dårligere, mere idéløse eller mere viljeløse end flertallet af holdene i ligaen.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Nu er det jo ikke nødvendigvis et kvalitets stempel at han var forbi Newcastle som 18-20 årig . Han er 24 nu og kun spillet gældende kampe for torshavn og Vejle samt selvfølgelig landsholdet . Men som 24 årig burde de fleste færdigheder være så udviklede at han kunne vise lidt i sin debut på hjemmebane .
            Han er jo ikke ligefrem en spiller som har shinet i VB . Jeg håber da han kan udvikles , men de Vejle folk jeg kender giver ham samme beskrivelse som de gav Azer , altså en spiller med et godt niveau til 1. div , men for langsom i tanke , speed og handling til øverste halvdel af superligaen .
            Tiden vil vise hvor det bærer hen , det er alt for tidligt at afskrive ham , han skal have flere chancer for at bevise sit værd .
            De Vejle folk jeg kender har beskrevet ham som deres største profil, og en spiller de vidste de kun havde på lånt tid. Det er muligt at han mangler at omstille sig til et højere tempo i spillet, men at han mangler speed - i fysisk forstand - er jeg uenig i.

            Comment


              Jeg har også et par kammerater og en bror i Vejle, som var rigtig kede af at miste Joan, som i rigtig kede af det. Han spillede forfærdeligt igår, men jeg er også sikker på det ikke er hans niveau.. Han skal nok omstille sig en del, og det kan vel tage lidt tid, men så er spørgsmålet nærmere, hvorfor bruge en spiller som ikke er klar?

              80% af holdet så rigtig skidt ud i går, så jeg vil ikke vurdere ham på baggrund af i går.. Jeg ville dog mene, at en mand som får debut fra start (eller havde han en startplads i starten af foråret?) burde vise mere energi, og arbejde lidt hårdere for det end han gjorde i går.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                De Vejle folk jeg kender har beskrevet ham som deres største profil, og en spiller de vidste de kun havde på lånt tid. Det er muligt at han mangler at omstille sig til et højere tempo i spillet, men at han mangler speed - i fysisk forstand - er jeg uenig i.
                Det er det samme, jeg hører fra Vejle-folk...men måske der alligevel er større spring fra 1. div. til Superligaen, end vi lige kan se?
                Mvh Kent

                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                  Jeg har også et par kammerater og en bror i Vejle, som var rigtig kede af at miste Joan, som i rigtig kede af det. Han spillede forfærdeligt igår, men jeg er også sikker på det ikke er hans niveau.. Han skal nok omstille sig en del, og det kan vel tage lidt tid, men så er spørgsmålet nærmere, hvorfor bruge en spiller som ikke er klar?

                  80% af holdet så rigtig skidt ud i går, så jeg vil ikke vurdere ham på baggrund af i går.. Jeg ville dog mene, at en mand som får debut fra start (eller havde han en startplads i starten af foråret?) burde vise mere energi, og arbejde lidt hårdere for det end han gjorde i går.
                  Det er det jeg syntes nogle gange generelt mangler i OB - Energi - Vi ser halvsløve ud allerede fra starten af kampen.

                  Her syntes jeg vores egne unge spillere alle som en kommer ind med noget der udtrykker vilje og energi.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                    Det er det jeg syntes nogle gange generelt mangler i OB - Energi - Vi ser halvsløve ud allerede fra starten af kampen.

                    Her syntes jeg vores egne unge spillere alle som en kommer ind med noget der udtrykker vilje og energi.
                    Det du siger er, hører jeg, at JJT, Greve og til dels Lukas kommer ind til kampen med en energi af den anden verden?

                    Er det korrekt spottet?
                    Mvh Kent

                    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                      Det er det jeg syntes nogle gange generelt mangler i OB - Energi - Vi ser halvsløve ud allerede fra starten af kampen.

                      Her syntes jeg vores egne unge spillere alle som en kommer ind med noget der udtrykker vilje og energi.
                      Eller også skal vi lade være med at male fanden på væggen på grund af én enkelt kamp og acceptere at der altid vil være udsving - både for de enkelte spillere såvel som for holdet generelt.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                        Sludder. Vi er ikke dårligere, mere idéløse eller mere viljeløse end flertallet af holdene i ligaen.
                        Og hvor mange tilskuere har 'flertallet af holdene i ligaen'?.

                        Og nej, 3 heldige sejre gør ingen sommer.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                          Det er det samme, jeg hører fra Vejle-folk...men måske der alligevel er større spring fra 1. div. til Superligaen, end vi lige kan se?
                          Som jeg også skriver så er det alt for tidligt at dømme ham . Lad ham få nogle kampe til at vænne sig til ligaen , så får vi en bedre rettesnor .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlæg
                            Og hvor mange tilskuere har 'flertallet af holdene i ligaen'?.

                            Og nej, 3 heldige sejre gør ingen sommer.
                            Jeg kan se, det er et ledende spørgsmål, men jeg ved ikke hvor du vil hen.

                            http://www.superstats.dk/tilskuere/?...016&vis=hjemme

                            Vi ligger lidt over midten mht tilskuere på hjemmebane, sammen med AaB. De 3 rige og AGF har flere.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                              Ja, jeg forstår heller ikke, at der ikke var flere tilskuere i går.
                              Hvad pokker skal der til for at trække folk på stadion? Dem i OB, der arbejder med dette, må virkelig sidde og trække de sidste hårstrå ud med rødderne. Det har aldrig været billigere at komme ind til en topkamp i DK. Det var lunt (der manglede måske lidt sol, men...). OB var indtil i går forårets hold. Ubesejret i 4 kampe og med 3 sejre i streg. Endda med mulighed for at hægte sig fast i kampen om Europa og medaljer. Jeg kan ikke regne den ud - udover at det må være blevet for mageligt bare at blive hjemme og se kampen i tv.

                              Mht. kamptidspunktet: Det kan da godt ske, at det for en lille bitte flok er lidt skod, når man ligger med tømmermænd fra nattens udskejelser...eller hvis man endda endnu ikke er kommet videre fra Tinneren. Men hvad med resten af de fynboer/Odenseanere, der ikke lige har været i byen? Man kan nå en lækker brunch/tidlig frokost hjemme med familien. Ingen risiko for at småbørn kommer for sent i seng, hvis de er med på stadion. Ja, man kan endda nå både fodboldkamp og efterfølgende kaffe og kage hos Onkel Oda eller hos svigermekanikken. Man kan nå hjem og tilbringe resten af eftermiddagen i selskab med ægtefælle og børn samt spise aftensmad i familiens skød. Kun en evt. middagsinvitation kl. 12 til andesteg og fed flødesauce hos olden kan næsten stå i vejen, når det handler om tidspunktet for kampen. Jeg ELSKER disse tidlige søndagskampe - næsten ligeså meget som jeg er træt af kampe kl. 19.
                              på trods af vi indtil i går var forårets hold - så snakker vi en stime som ubesejret på....hele 4 kampe! Det holdt op imod adskillige års elendighed. Det tror jeg altså også spiller en rolle - ud over det alt for tidlige kamptidspunkt

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                                Jeg kan se, det er et ledende spørgsmål, men jeg ved ikke hvor du vil hen.

                                http://www.superstats.dk/tilskuere/?...016&vis=hjemme

                                Vi ligger lidt over midten mht tilskuere på hjemmebane, sammen med AaB. De 3 rige og AGF har flere.
                                I foråret hedder snittet 6360 .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X