Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - RFC .

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Hvad har de lavet i landskampsPAUSEN?

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
      Ordet "uinspireret" comes to mind
      Kønsløst boldmassage .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #93
        det var godt nok en svag indsats ...

        Comment


          #94
          Hvad en elendig kamp. Det var kun El Makrini, Lasse og Desler som præsterede (og til dels JJT).
          Falk var helt anonymt og dårligt.
          Jonasson med en fejlafleveringer efter den anden, katastrofal., Edmundsson alt for ringe. Hvis der er sin niveau så ved vi nu til mindsr at han ikke kan blive Falk-erstatning i sommeren.
          Håber det er fortid nu med Ari som hk.
          Håber holdet viser en reaktion mod Brøndby.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #95
            Jeg synes defensive var OK i dag, men fremad banen skete der ingen ting. Jeg synes også Falk så skidt ud i dag, jeg bemærkede flere gange, at han sådan lidt opgav løbet om en bold, hvor han godt kunne presse lidt mere. Bemærkede også da Greve kom ind, at han flere gange havde nogle gode løb ind i banen, hvor det gav Falk luft på kanten til at modtage en bold, men blot trækker sig lidt tilbage mod sidelinjen, og vælger ikke at tage det åbenlyse løb.

            Jeg er ikke i tvivl om at han gerne vil afslutte godt i OB, men sommetider ligner det lidt at han allerede er videre, mentalt.

            "Bedste" spillere i dag efter min mening:
            Makrini, Desler, Lasse og Grytebust.

            Comment


              #96
              Hvor er det typisk. De fleste spillere gad jo ikke rigtig idag.
              Joan var en mega skuffelse, bedre held næste gang. Desler skal ikke spille back. Ak bevæger sig alt for lidt når han endelig løber giver det ingenting en meget dårlig præstation fra ham idag. Falk lykkedes ikke med meget, og hvorfor er det først i 2 halvleg at Mo tager styringen. Azer nipser stadig for meget i min optik.
              Nej det var ringe idag men man havde det lidt på fornemmelsen.
              Trænerteamet har også et stort ansvar, måske har man trænet for hårdt i sidste uge, spillerne virkede tunge og uden gejst.
              Vi manglede helt klar Fester, men alligevel.

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Kønsløst boldmassage .
                "Boldmassage" forudsætter mange sammenhængende afleveringer..

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                  Hvor er det typisk. De fleste spillere gad jo ikke rigtig idag.
                  Joan var en mega skuffelse, bedre held næste gang. Desler skal ikke spille back. Ak bevæger sig alt for lidt når han endelig løber giver det ingenting en meget dårlig præstation fra ham idag. Falk lykkedes ikke med meget, og hvorfor er det først i 2 halvleg at Mo tager styringen. Azer nipser stadig for meget i min optik.
                  Nej det var ringe idag men man havde det lidt på fornemmelsen.
                  Trænerteamet har også et stort ansvar, måske har man trænet for hårdt i sidste uge, spillerne virkede tunge og uden gejst.
                  Vi manglede helt klar Fester, men alligevel.
                  selvfølgelig for tidligt at endeligt konkludere - men ak alene i front som han reelt var i dag - det fungere ikke. når der endelig kom et indlæg var der ingen folk i feltet - og så manglede der bare bevægelse.
                  Vi så også hvordan det kan se ud når vi spiller uden falk.....for fysisk var han måske på banen i dag - men det var så nok også det.

                  Lucas for et plus i min bog - syntes han gjorde et fornuftigt indhop - prøv ham på backen så vi kan få desler længere frem.

                  Comment


                    #99
                    Og prikkerne sugede energi og vilje ud af OB...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                      "Boldmassage" forudsætter mange sammenhængende afleveringer..
                      :-)
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                        Hvor er det typisk. De fleste spillere gad jo ikke rigtig idag.
                        Joan var en mega skuffelse, bedre held næste gang. Desler skal ikke spille back. Ak bevæger sig alt for lidt når han endelig løber giver det ingenting en meget dårlig præstation fra ham idag. Falk lykkedes ikke med meget, og hvorfor er det først i 2 halvleg at Mo tager styringen. Azer nipser stadig for meget i min optik.
                        Nej det var ringe idag men man havde det lidt på fornemmelsen.
                        Trænerteamet har også et stort ansvar, måske har man trænet for hårdt i sidste uge, spillerne virkede tunge og uden gejst.
                        Vi manglede helt klar Fester, men alligevel.
                        Joan skuffede vel ikke rigtig , en forholdvis anonym spiller fra 1. div kan jo ikke bare gå ind på et superligahold og gøre sig gældende .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Det er sgu et jammerligt fodbold hold vi har her i byen. De var ikke klar. Og modstanderen ville det mere ��

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Det er sgu et jammerligt fodbold hold vi har her i byen. De var ikke klar. Og modstanderen ville det mere ��
                            Nårhhh .... Vi manglede vel ikke så meget i dag , udover engagement , vilje , ideer , gejst , fight og kreativitet ..
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Joan skuffede vel ikke rigtig , en forholdvis anonym spiller fra 1. div kan jo ikke bare gå ind på et superligahold og gøre sig gældende .
                              Man kan vel godt forvente at en 1. Divisionsspiller udviser vilje og teknik til mere end en bagstiv serie 4-spiller. Jeg har ikke set en værre halveg siden Anders Jokumsen fil chancen for år tilbage. Det var seriøst til grin!

                              Comment


                                Bekymrende mangel på vilje og initiativ i dag. Meget skuffende. Pilen peger på træneren.

                                Comment

                                Working...
                                X