Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB skifter til prikker

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Det kunne faktisk være lidt sjovt. Tror det dog ikke.
    Jeg tror på det. Hvis trøjen for alvor skal have en chance for med årene at blive kult, så skal den også bringes i spil...altså i kamp....og så skal april-joken også stoppe der :-)
    Mvh Kent

    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
      Jeg tror på det. Hvis trøjen for alvor skal have en chance for med årene at blive kult, så skal den også bringes i spil...altså i kamp....og så skal april-joken også stoppe der :-)
      du har en go' pointe der, måske jeg skal bruge de 20% rabat på CC-kortet til sådan en trøje i dag
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
        Jeg tror på det. Hvis trøjen for alvor skal have en chance for med årene at blive kult, så skal den også bringes i spil...altså i kamp....og så skal april-joken også stoppe der :-)
        Både og, Det KUNNE nemlig være lidt sjovt de spillede i den. Men jeg mener omvendt ikke en aprilsnar bør gå ud over 1. April. :)


        EDIT: Det er pisseærgeligt at vi ikke har fredagskampen i denne runde..
        God Hates us!

        Comment


          #34
          Jeg tror 100% at vi spiller i prikkerne i dag, men så også kun den ene gang.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
            Jeg tror 100% at vi spiller i prikkerne i dag, men så også kun den ene gang.
            jeg tvivler, men jeg lader mig gerne overraske. Det er liiidt sent at køre 1. april jokes
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #36
              Tjek OB's Facebook😀

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                Jeg tror 100% at vi spiller i prikkerne i dag, men så også kun den ene gang.
                Tænker også godt det kunne blive tilfældet... Med det omfang denne joke har kørt i, og med OB.dk der pt. er gået totalt i selvsving, så tror jeg godt der kunne være lagt op til det...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                  Jeg tror 100% at vi spiller i prikkerne i dag, men så også kun den ene gang.
                  Bedømt ud fra det billede, OB lige har lagt ud på Facebook fra omklædningsrummet, hvor de prikkede trøjer hænger på knagerne, så skal vi roligt regne med, at de kommer i spil på den ene eller den anden måde. Jeg noterer mig også, at der på bænken foran knagerne, der ligger der andre trøjer, der ligner de almindelige stribede; så der er også muligheden for, at vi løber på banen i de prikkede trøjer, men spiller i de stribede.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                    Tjek OB's Facebook
                    Ja det ligner godt nok det bliver prikker i dag...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #40
                      Er nu rimelig sikker på, at vi spiller i striwerne.

                      Teoretisk diskussion/spørgsmål: Gad vide, om man overhovedet sådan må skifte fra striber til prikker midt i sæsonen, hvis man ikke har meldt det ind som en af sine officielle sæt, eller om det er ok, så længe vi holder os til blå og hvid. Eller må man helt frit skifte, så længe modstander og dommer får besked i ordentlig tid?

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Ja det ligner godt nok det bliver prikker i dag...
                        Husker jeg forkert eller postede de ikke også præcis det billede den 1 april???
                        Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                        Kristian Morre

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                          Husker jeg forkert eller postede de ikke også præcis det billede den 1 april???
                          Sorry. Opdagede lige at det blot var et lignende billede.
                          Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                          Kristian Morre

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                            Er nu rimelig sikker på, at vi spiller i striwerne.

                            Teoretisk diskussion/spørgsmål: Gad vide, om man overhovedet sådan må skifte fra striber til prikker midt i sæsonen, hvis man ikke har meldt det ind som en af sine officielle sæt, eller om det er ok, så længe vi holder os til blå og hvid. Eller må man helt frit skifte, så længe modstander og dommer får besked i ordentlig tid?
                            Det er jeg ret sikker på, at rammerne er ret vidde og brede for. Brøndby har f.eks flere gange de seneste par år spillet i særlige hjemmebane- og udebanetrøjer, kun for en enkelt gang.

                            Comment


                              #44
                              De gør sgu da noget ud af den aprilsnar.....på tv har de lige vist billeder fra omklædningsrummet med de prikkede trøjer der hænger klar....har de tænkt sig at spille i dem?

                              Comment


                                #45
                                Jeg synes sgu det er meget sjovt med den aprilsnar. Egentlig synes jeg generelt bare OB er blevet bedre til at markedsføre, og skabe interesse om det der rører sig i klubben.. Ligesom den rebus de lavede, da Sten Grytebust blev præsenteret, og den lille video med Izunnas underskrift på tavlen osv. - det er sgu meget fedt det de har gang i.

                                Comment

                                Working...
                                X