Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB skifter til prikker

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Divisionsforeningen ændrer struktur til næste sæson. Der bliver alligevel ikke slutspil om mesterskabet!
    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/d...r-sl-struktur/
    Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
      Divisionsforeningen ændrer struktur til næste sæson. Der bliver alligevel ikke slutspil om mesterskabet!
      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/d...r-sl-struktur/
      Og Rasmus Marvitz er tilbage som ekspert!

      Comment


        #18
        Trøjen kan i den grad købes, men meldingen lyder på, at der er et ret begrænset antal i hver størrelse. :-)

        http://www.ob.dk/fanshop/spillertroje-16-17.aspx
        Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


        Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
          Trøjen kan i den grad købes, men meldingen lyder på, at der er et ret begrænset antal i hver størrelse. :-)

          http://www.ob.dk/fanshop/spillertroje-16-17.aspx
          Jeg har bestilt en i str L
          Den forsvinder i øvrigt fra trøje oversigten hvis man logger ind, så jeg måtte logge ud igen for at bestille den.
          Og så skrev jeg så bare en kommentar om, at jeg gerne ville have rabatten alligevel...

          Comment


            #20
            Må sq sige at det er godt PR-arbejde af klubben ...

            Udover at skabe veltimet opmærksomhed blandt et UTAL af ubehjælpsomme 1. april-historier, så tror jeg da også at det kommer til at skæppe godt i kassen. De kommer til at sælge trøjer der næppe var budgetteret med. Har i al beskedenhed selv lige bestilt et eksemplar (og regner med, at jeg får pengene tilbage hvis det alliwl bare viser sig at være en joke...)

            Mon ikke de andre suppe-klubber ærgrer sig over at de ikke fandt på dén ide?
            Last edited by ScouserTommy; 01-04-2016, 13:25.

            Comment


              #21
              Jeg har lige været i Intersport, og de kan købes fysisk i butikken, jeg synes det er så fedt lavede af Klubben. ;-)

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                Har i al beskedenhed selv lige bestilt et eksemplar (og regner med, at jeg får pengene tilbage hvis det alliwl bare viser sig at være en joke...)
                Jeg har fået bekræftet fra OBs side, at den er god nok
                Og som en anden skriver, så sælges de også i butikkerne.

                Comment


                  #23
                  Skal slagsangende på stiften så skiftes ud også. Så istedet når man synger striberne. Så synger man prikkerne :-D

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                    Skal slagsangende på stiften så skiftes ud også. Så istedet når man synger striberne. Så synger man prikkerne :-D
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                      Skal slagsangende på stiften så skiftes ud også. Så istedet når man synger striberne. Så synger man prikkerne :-D
                      "Vi er O´ense Boldklub, Danmarks stolthed fra Fyn, og de blåååå-hvide prikker er det skønneste syn..."

                      Ligger meget godt i munden

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                        Fuck it. Jeg skal have sådan en trøje. Den bliver fed at gå på stadion i om et par år.
                        haha sådan har jeg det også. giv mig! Giv mig! Giv mig!
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          #27
                          Tror i at de spiller kampen i morgen i den prikkede? :D

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                            haha sådan har jeg det også. giv mig! Giv mig! Giv mig!
                            Jeps, den bliver kult! Min er i øvrigt allerede dukket op, så cadeau til både Fanshoppen og PostDanmark

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                              Jeps, den bliver kult! Min er i øvrigt allerede dukket op, så cadeau til både Fanshoppen og PostDanmark
                              Har bestilt med JJ på ryggen
                              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
                                Tror i at de spiller kampen i morgen i den prikkede? :D
                                Det kunne faktisk være lidt sjovt. Tror det dog ikke.

                                Comment

                                Working...
                                X