Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Er jeg den eneste, der savner....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #2
    Det korte svar må være
    NEJ det er du ikke

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        NEJ !

        Det er satme nederen at vi er dumpet med på niveau med FCN på den front .
        Bliver der overhovedet arrangeret away ture mere ? ( Ser det ikke ud til for der kan vel knap fyldes en 9 personers bus )



        Selv på hjemmebane er vi blevet fesne ..

        Gal der er nogle gode minder i de klip ... Suk ... Hvor må det gerne blive sådan igen ..
        Last edited by Magge; 31-03-2016, 13:42.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #5
          Tjaa alle savner det vel, men vi kan ikke komme uden om at det er klubben har taget valget om nuværende tilstand! Deres karantæne politik er helt til hundende, og er udelukkende dræbende for al positiv aktivitet!

          Comment


            #6
            https://www.youtube.com/watch?v=poZz1wKNPVA

            Konge away....
            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
              Tjaa alle savner det vel, men vi kan ikke komme uden om at det er klubben har taget valget om nuværende tilstand! Deres karantæne politik er helt til hundende, og er udelukkende dræbende for al positiv aktivitet!
              Præcis. Det er klubben beslutning og åbenbart den vej man gerne vil gå. Personligt synes jeg, at det er trist, men man har valgt nultolerancens vej, og det medfører desværre, at man også gør vold på stemningskulturen.

              Comment


                #8
                Jeg var med en fyldt bus i Hobro (med De Stribede), og der var også mange af de uofficielle klubber afsted med tog. Kan varmt anbefale det. Der kommer først mere stemning når vi skaber det :)

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
                  Tjaa alle savner det vel, men vi kan ikke komme uden om at det er klubben har taget valget om nuværende tilstand! Deres karantæne politik er helt til hundende, og er udelukkende dræbende for al positiv aktivitet!
                  Nøj, hvor er det trættende at høre at det er alle andres skyld end ens egen!

                  Får man karantæne, er der sgu nok en årsag til det.

                  Jeg har i adskillige år råbt og skreget, og skabt mig halvtosset på tribunen uden at være bare en lille smule i nærheden af karantæne. Det kan andre også, hvis de vil det.

                  Men det skal være vildere, voldsommere, vildere....og ja, så rammer man grænsen for det tilladelige...selvforskyldt!
                  Mvh Kent

                  Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                    Nøj, hvor er det trættende at høre at det er alle andres skyld end ens egen!

                    Får man karantæne, er der sgu nok en årsag til det.

                    Jeg har i adskillige år råbt og skreget, og skabt mig halvtosset på tribunen uden at være bare en lille smule i nærheden af karantæne. Det kan andre også, hvis de vil det.

                    Men det skal være vildere, voldsommere, vildere....og ja, så rammer man grænsen for det tilladelige...selvforskyldt!
                    ABSOLUT enig!
                    And let 's have a party Sunday! Stiften skal fejre!
                    Last edited by andlox; 01-04-2016, 17:23.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #11
                      Støtten på stadion afhænger ofte af restauranter på banen. Se bare hvilken opbakning fcm har.
                      Men helt enig, den tid kunne man godt ønske sig tilbage til :)

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                        Støtten på stadion afhænger ofte af restauranter på banen. Se bare hvilken opbakning fcm har.
                        Men helt enig, den tid kunne man godt ønske sig tilbage til :)
                        hvad serverer de da ;)

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          hvad serverer de da ;)
                          Plasticpølser?!
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                            Nøj, hvor er det trættende at høre at det er alle andres skyld end ens egen!

                            Får man karantæne, er der sgu nok en årsag til det.

                            Jeg har i adskillige år råbt og skreget, og skabt mig halvtosset på tribunen uden at være bare en lille smule i nærheden af karantæne. Det kan andre også, hvis de vil det.

                            Men det skal være vildere, voldsommere, vildere....og ja, så rammer man grænsen for det tilladelige...selvforskyldt!
                            Siger ikke at det er andres skyld, men siger at OB grundet deres Hardcore politik har været stort spiller i at få det stoppet. Og nu indeholder over halvdelen af videoerne der bliver linket til. noget med lys og pyroteknik, hvor det uanset lovlighed, er med til at tænde op i stemningen blandt de fraktioner der forsøgte at sætte dagsordenen. Men bryder man loven, bliver man selvfølgelig straffet.
                            Mht til karantæne, så bør du også vide at det sgu ikke altid har været tilfældet med korrekte karantæner givet af OB, det har nogle gange været et rent lotteri hvem der har fået og for hvad.! Og der er sgu forskel på at få 2 år for lys kontra 3 måneder eller et halvt år andre steder! Når du fjerner folk som måske har det med at være forgangsmænd i en gruppe, eller opildne og trække andre med, ja går noget af dynamikken af enheden jo.

                            /Dinjo

                            Comment


                              #15
                              Syntes det rigtig flot med lys og pyroteknik. Hvis det skulle være tilladt, syntes jeg dog at der skal fra et afsat område hvor det skulle være tilladt, med nogle stolrækker nedenunder uden tilskuerer.

                              Ikke specielt fedt at få en fadøl i nakken, af en beruset opstemt medfan, men dog til at leve med.

                              Men t romerlys i nakken meget mindre fedt.

                              Håber på nogle gode resultater næste år, en pokalfinale eller lignede for igen at få gang i OB som en kult.

                              Kulturen omkring OB er ikke stærk nok til at bære flere års dårlige resultater og spil.

                              Comment

                              Working...
                              X