Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spildte talenter (Top 5)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Nja, OB fik trods alt 10 mille ud af ham, uden at han havde spillet et sekund på førsteholdet. Så det er jeg ikke helt enig med dig i. Lindegaard, derimod, han VAR klar til førsteholdsbold, men ledelsen pissede på ham, og hentede Roy i stedet... and the rest is history...

    Mvh

    MaxHH
    Lindegård var skadet da Roy Caroll blev hentet.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Lindegård var skadet da Roy Caroll blev hentet.
      Ja, i en kamp eller to... og de hentede en løntung type, som passede bedre til Lars Olsen end en ung keeper...

      Mvh

      MaxHH

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
        Ja, i en kamp eller to... og de hentede en løntung type, som passede bedre til Lars Olsen end en ung keeper...

        Mvh

        MaxHH
        det er muligt, jeg troede bare at du havde glemt det 👍🏻
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          det er muligt, jeg troede bare at du havde glemt det 
          Det svigt glemmer jeg aldrig... men vores fokus på egne talenter fremfor marginalt bedre udenlandske profiler, som vi har set over de sidste år, begynder at læge sårene lidt... ,o)

          mvh

          MaxHH

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
            Det svigt glemmer jeg aldrig... men vores fokus på egne talenter fremfor marginalt bedre udenlandske profiler, som vi har set over de sidste år, begynder at læge sårene lidt... ,o)

            mvh

            MaxHH
            Utroligt som den diskussion popper op indimellem. Man kan vist snildt finde en tråd, hvor alle argumenterne er kørt i ring mindst 20 gange :-)

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
              Utroligt som den diskussion popper op indimellem. Man kan vist snildt finde en tråd, hvor alle argumenterne er kørt i ring mindst 20 gange :-)
              Overvejede også om hvorvidt jeg overhovedet gad indgå i den igen... men det var heldigvis ikke en gentagelse Manner var ude efter... ,o)

              Mvh

              MaxHH

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                Overvejede også om hvorvidt jeg overhovedet gad indgå i den igen... men det var heldigvis ikke en gentagelse Manner var ude efter... ,o)

                Mvh

                MaxHH
                nænej, det var bare en reminder, mange folk har glemt Lindegårds skade fra dengang. Nok om det...let's move on 👍🏻
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment

                Working...
                X