Fuck fremtiden - det er pivlækkert, det der!!
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - FCN 13/03/2016
Collapse
X
-
Fantastisk mål af Rasmus Falk - ligaens bedste spiller. Og hold så kæft med at kalde ham alt muligt lort. Jeg er glad for stadig at kunne se ham i dansk tv og stadions. Og ja mulighederne og lønnen er markant bedre i FCK (som jeg hader).Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægPuha, det er ikke godt med intern krig. Halvdelen råber "Falk", anden halvdel "Luder"..
Det er da lidt bitter-sweet med sådan et mål når det lige er falk der score....men det er jo bare lækkert lavet det kommer man ikke uden om
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægFantastisk mål af Rasmus Falk - ligaens bedste spiller. Og hold så kæft med at kalde ham alt muligt lort. Jeg er glad for stadig at kunne se ham i dansk tv og stadions. Og ja mulighederne og lønnen er markant bedre i FCK (som jeg hader).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægPuha, det er ikke godt med intern krig. Halvdelen råber "Falk", anden halvdel "Luder"..Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
Comment