Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - FCN 13/03/2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Fuck fremtiden - det er pivlækkert, det der!!

    Comment


      Så er den hjemme!

      Comment


        Sgu vildt lavet af nr. 9.

        Comment


          Falk boller dem og afgør kampen....3-1

          Comment


            Sådan!!!!!!!!

            Så er den sikker
            Ja, hvad er der at sige... konge mål af Falk...

            3-1...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Puha, det er ikke godt med intern krig. Halvdelen råber "Falk", anden halvdel "Luder"..

              Comment


                F*ck! Var ved at få hjertestop! Radiospeakeren talte om at FCN satsede alt, og så råbte han MÅL!! Var sikker på det var 2-2! Pyha! Fedt!!! :))
                Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                Comment


                  Fantastisk mål af Rasmus Falk - ligaens bedste spiller. Og hold så kæft med at kalde ham alt muligt lort. Jeg er glad for stadig at kunne se ham i dansk tv og stadions. Og ja mulighederne og lønnen er markant bedre i FCK (som jeg hader).
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                    Fantastisk mål af Rasmus Falk - ligaens bedste spiller. Og hold så kæft med at kalde ham alt muligt lort. Jeg er glad for stadig at kunne se ham i dansk tv og stadions. Og ja mulighederne og lønnen er markant bedre i FCK (som jeg hader).
                    +1

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                      Puha, det er ikke godt med intern krig. Halvdelen råber "Falk", anden halvdel "Luder"..
                      er det rigtigt?? på tv kunne jeg kun høre der blev råbt falk.

                      Det er da lidt bitter-sweet med sådan et mål når det lige er falk der score....men det er jo bare lækkert lavet det kommer man ikke uden om

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                        Fantastisk mål af Rasmus Falk - ligaens bedste spiller. Og hold så kæft med at kalde ham alt muligt lort. Jeg er glad for stadig at kunne se ham i dansk tv og stadions. Og ja mulighederne og lønnen er markant bedre i FCK (som jeg hader).
                        Ordenspolitiet har talt.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                          Puha, det er ikke godt med intern krig. Halvdelen råber "Falk", anden halvdel "Luder"..
                          Det er pinligt små mænd der råber luder. Måske er deres mødre ludere...
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            - Falk laver en kongekasse
                            - Ari spiller en fin kamp på kanten
                            - Hall redder point

                            Det bliver en stille uge :-)
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              greve for fanden så skyd da!

                              Comment


                                så vigtigt - 2 sejre i træk, det er altså en stime vi snakker nu. vi lægger afstand til "bunden" og bør rette fokus efter bedste halvdel

                                Comment

                                Working...
                                X