Annoncering

Collapse
No announcement yet.

om 4 kampe overhaler vi BIF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Skabalius (cirka) er god men slet ikke så BIF kan holde sig foran os :-)

    Sikke dog en idiot, ham Jan B, han har da sikkert ret og havde sikkert fået for meget at drikke, men det er nok bare endnu et eksempel på små mænd med store penge.
    Jeg synes det er friskt at sige at selvom jeg ejer en fjerdel af klubben og er bestyrelsesformand vil jeg fortsat være en del af fanmiljøet og skrive dumme ting som andre fans på diverse fora.
    Last edited by Tåhyler; 09-03-2016, 11:51.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
      Så mange popcorn, at jeg simpelthen må ud og investere i den største Margrethe skål der kan opdrives.
      Komikken bliver ikke mindre af at de tager Auri Skandaleius som træner :-)
      Manden med det ringeste snit for en BIF træner
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        Shiit. Jeg troede ikke på det, men når både Brüchmann, Cornelius, Thye-Petersen m.fl. alle bekræfter og Brøndby ikke selv melder ud + at Frank nu selv går - det er simpelthen for vildt.

        Jan Bech Andersen har simpelthen tabt sutten fuldstændigt; nu bliver det interessant, hvor dårligt han kommer ud af det. Deres regnskab er utroligt ringe, der er oprør i bestyrelsen, de sportslige resultater matcher slet ikke den økonomiske satsning - vildt. vildt. Popcorn.
        😄 Jeg fristes til at tro han har tabt sutten i natpotten, for derefter at drikke indholdet for at få den op igen 😂
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #49
          Jeg sidder og spiser frokost foran skærmen på job, det her er alt for godt til at gå glip af :-D Gotta love Cirkus Bronby!

          Comment


            #50
            Trådstarters forudsigelse/forhåbninger kan pludselig vise sig at blive ganske aktuelle - hvis altså lige OB klarer ærterne selv :D

            Jeg sidder stadig og griner ad BIF og er stadig fuld af undren. Hvordan pokker kan man, må jeg formode, som erfaren erhvervsmand ryge helt derud, hvor Jan Bech Andersen er endt? Man må simpelthen styre sine følelser lidt - også selvom det kan være svært til tider! Det burde han være for klog til...men nej :D
            Mvh Kent

            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
              Trådstarters forudsigelse/forhåbninger kan pludselig vise sig at blive ganske aktuelle - hvis altså lige OB klarer ærterne selv :D

              Jeg sidder stadig og griner ad BIF og er stadig fuld af undren. Hvordan pokker kan man, må jeg formode, som erfaren erhvervsmand ryge helt derud, hvor Jan Bech Andersen er endt? Man må simpelthen styre sine følelser lidt - også selvom det kan være svært til tider! Det burde han være for klog til...men nej :D
              Det er skidesmart .. Han har fuldstændigt fjernet fokus fra deres regnskab og fået træneren ud uden at skulle betale for en fyring ...
              http://www.bif-support.dk/sso/board_...r&descasc=DESC

              :-)
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                Det er skidesmart .. Han har fuldstændigt fjernet fokus fra deres regnskab og fået træneren ud uden at skulle betale for en fyring ...
                Har selv haft den samme tanke, i hvert fald den sidste med træneren, det er meget smart lavet.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                   Jeg fristes til at tro han har tabt sutten i natpotten, for derefter at drikke indholdet for at få den op igen 
                  Eller måske i limpotten, hvorefter han spiste det hele for at få den op?

                  Comment


                    #54
                    Medie: Jan Bech klar med 80 mio. kr. til BIF
                    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/m...io-kr-til-bif/

                    Et lille plaster på såret 😮😣
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                      Har selv haft den samme tanke, i hvert fald den sidste med træneren, det er meget smart lavet.
                      Smart, i en tegneserie verden, ja...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Smart, i en tegneserie verden, ja...
                        Muligvis.
                        men han virker vitterligt ligeglad.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Det er skidesmart .. Han har fuldstændigt fjernet fokus fra deres regnskab og fået træneren ud uden at skulle betale for en fyring ...
                          http://www.bif-support.dk/sso/board_...r&descasc=DESC

                          :-)
                          Er der nogen der har et bud på hvilken profil her på forumet som Thorborg gemmer sig under. Et godt bud kunne være Svinet men han er jo ikke aktiv mere så han har muligvis skiftet profil navnet ud.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Det er skidesmart .. Han har fuldstændigt fjernet fokus fra deres regnskab og fået træneren ud uden at skulle betale for en fyring ...
                            http://www.bif-support.dk/sso/board_...r&descasc=DESC

                            :-)
                            Mon dog ikke de er blevet enige om en fratrædelsesordning....

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              Mon dog ikke de er blevet enige om en fratrædelsesordning....
                              ...og det var de så - Frank får løn kontraktperioden ud.
                              Mvh Kent

                              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                                Har selv haft den samme tanke, i hvert fald den sidste med træneren, det er meget smart lavet.
                                Men det er jo ikke det der er sket :).
                                Ingen ville frivilligt skabe så meget negativ omtale ... eller de færreste i hvert fald.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X