Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Testkamp: OB - Hobro, 24/1 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Testkamp: OB - Hobro, 24/1 2014

    Vi stiller med følgende fra start:

    Toppel


    Ruud - AMC - Høegh - Diarra

    Spelmann - COB - Ari - JBL

    Mos - Skoubo


    Til tider ligner det mere en 3-5-2 da Ruud går højt og Spelmann trækker ind i banen.

    #2
    Første halvleg: Der stod OB på det meste, dog blev det kun til et par fine langskud fra Ari og COB samt en brændt friløber til Mos.

    Ruud har været god, Spelmann energisk, men især Ari har styret midtbanen.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
      Vi stiller med følgende fra start:

      Toppel


      Ruud - AMC - Høegh - Diarra

      Spelmann - COB - Ari - JBL

      Mos - Skoubo


      Til tider ligner det mere en 3-5-2 da Ruud går højt og Spelmann trækker ind i banen.
      Tak - Jeg endte i en for lang morfar på sofaen til at jeg kunne nå at se kampen. Så er det godt at vi har en "reporter" derude ;) Læg gerne ekstra mærke til Azer og Dusan nu de er kommet på banen :)
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        #4
        Møller har scoret til 1-0, og det lyder som om vi brænder en del chancer.

        Comment


          #5
          2-0 Bodul og 3-0 på selvmål af Justesen
          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #6
            Så de første 45 minutter og OB dominerede ALT. Hobro havde intet spil på OBs banehalvdel. Det var lidt svært at vurdere om OB bare var gode eller det var Hobro's niveau der tilladte det. Super genpres og vi så gode ud på midtbanen og alle arbejde stærkt. Generelt vil jeg vurdere vi er i fin form taget årstiden i betragtning.

            Comment


              #7
              Darko har åbenbart været om sig i testen i dag med forarbejde til COB afslutning der førte til AMC målet
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #8
                Det sluttede 3-0. Fik kun set de sidste 20 min. af 2. halvleg, så gik glip af målene.

                JBL blev lagt tilbage som VB efter Diarra, Ari og Spelmann udgik i pausen. Azer gik ind centralt og Dusan på venstre kant, samt nr. 15 på højre kant (Anders Thomsen måske, eller kan det passe at det var Kasper Larsen?). Vemmelund kom ind for Høegh og Djeppe for Mos.

                Af hvad jeg så:

                Toppel: Havde vist en superredning som jeg missede. Håndterede HIK's få skud godt, og kom ud og boksede flere frisparksindlæg væk. Fin kamp.

                Ruud: God i 1. halvleg. Mange gennembrug og indlæg.

                AMC + Høegh + Vemme: Solidt spil, HIF havde ikke meget at komme med. Afviste HIK godt på deres frisparksindlæg.

                Diarra: Solidt markeringsspil og fine afleveringer fremad. Hans indlæg er blevet bedre.

                Ari + COB: COB var solid i boldomgange, Ari brød spillet fantastisk, fordelte bolde og havde gode skud.

                Spelmann: Energisk i en del rush op i banen, som vanligt.

                Azer: Brød spillet godt en del gange, brugte sin fysik godt og havde en del fremadrettede afleveringer.

                JBL: Anonym som kant, men blev i 2. halvleg (som VB) sat godt op af Dusan og havde mange gode indlæg, hvoraf et førte til selvmål til 3-0.

                Skoubo + Mos: Fungerede ok sammen. Mos brændte en friløber men knoklede godt.

                Dusan: Som sagt god til at finde JBL når han kom strygende fra sin backposition.

                Darko: Indgår fint i pasningsspillet, men virker til tider lidt lad og ligeglad. Fik scoret men skulle nok have lavet 2.

                Jeppe: Knokler for det, mere end Darko, men førsteberøringen lader lidt tilbage at ønske.


                Generelt var OB meget dominerende. Jeg havde en overgang glemt, at Hobro er et 1. divisionshold, og troede de lå længere nedad. Jeg vil gætte på de er mærkede af at have mistet Kasper Fisker, men jeg havde nok forventet mere fra Hobro.
                Last edited by anglicantian; 24-01-2014, 19:04.

                Comment


                  #9
                  Tak anglicantian
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    #10
                    http://www.dbu.dk/Nyheder/2014/Janua...dmira_ref.aspx

                    KL fik 69 minutter og var anfører for U21 tidligere i dag og fik 69 minutter på banen i Tyrkiet. Falk fik 76 minutter. U21 slog Admira Wacker 2-1.
                    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                      Også her fra...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #12
                        I øvrigt lidt tragikomisk at se Vadócz reduceret til bolddreng.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                          I øvrigt lidt tragikomisk at se Vadócz reduceret til bolddreng.
                          Ja med spilletid til Dessler og det syn du beskriver så går han et hårdt forår i møde hvis han bliver her... og det gør han jo nok.
                          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                          Comment


                            #14
                            Lidt fra fs

                            http://www.fyens.dk/article/2444382:...obro-endte-3-0

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                              Ja med spilletid til Dessler og det syn du beskriver så går han et hårdt forår i møde hvis han bliver her... og det gør han jo nok.
                              Trist trist trist

                              Comment

                              Working...
                              X