Annoncering

Collapse
No announcement yet.

U19 Lyngby - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    U19 Lyngby - OB

    Grundet familiefødselsdag har jeg misset de første 40 minutter, men reportage herfra.

    Meldingen fra Steen Nedergaard (ja, jeg mænger mig) er at vi startede godt, men Lyngby har et godt hold og har ædt sig ind den sidste halve time.
    Stillingen er 1-1, Raben på straffe for OB.
    Opstillingen i første halvleg var
    Mathias Würtz
    Martin Høgstad - Alexander Hemmingsen Magnus Pedersen - Rasmus Skovgaard
    Yao- Alexander Nicolajsen - Mads Jørgensen - Oliver Lønfeldt
    Kristian Weber - Mads Raben

    2-1 til Lyngby, et skud bliver rettet af kort før pausen.

    Det er i øvrigt et afbudsramt U19-hold:http://www.ob.dk/artikel/u19-klar-til-premieren.aspx

    Jeg ser frem til 2. halvleg, selvom det er køligt. Dog ikke så køligt som for omtrent et år siden, da jeg så min første OB-ungdomskamp netop her. Den dag sneede det nemlig.

    #2
    Var Mads Jørgensen også så stor sidste år??

    2. halvleg er igang.

    Comment


      #3
      tak for opdateringen

      Comment


        #4
        Lang bold fra Hemmingsen over Lyngbys forsvar. Weber får ikke udnyttet at keeperen kommer skidt ud. Træner Tonny Hermansen er ikke tilfreds.

        Comment


          #5
          Hvad laver Nedergaard egentlig i dag, er han tilknyttet OB igen ?

          Comment


            #6
            Et kvarter spillet, Lyngby på bolden og OB med kontraer der ikke bliver farlige.

            Hemmingsen var ved at skabe en farlig situation, da han afleverede direkte til Lyngby i stedet for Høgstad.
            I højre side hos Høgstad har der i øvrigt været optræk til problemer et par gange, når han og Yao er gået fejl af hinanden.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Hvad laver Nedergaard egentlig i dag, er han tilknyttet OB igen ?
              Pas. Jeg tror måske bare han er ude og se bold, men...

              Comment


                #8
                OB skifter. Lønfeldt går ud og erstattes af Rune Rasmussen.

                Rasmussen går ind i midterforsvaret og skubber Hemmingsen frem.
                Yao overtager venstre side og Weber tager højre. Alexander Nicolajsen er gået på top med Raben.

                Fortsat 2-1 til Lyngby, men det har været tæt på 3-1.

                Comment


                  #9
                  Frispark til OB en 15 meter uden for feltet. Mads Jørgensen tager. For et år siden scorede han for U17 direkte på frispark.

                  Nej, ingen gentagelse. Fint spark, men lige på keeperen.

                  Comment


                    #10
                    Hjørne til OB. Det har været meget mere OB de sidste minutter. Det er sjovere at se. Weber opfanger en del fejlafleveringer bl.a.

                    Snart 30 minutter spillet.

                    Comment


                      #11
                      Weber skiftes ud med Jannik Pedersen. Det betyder en rokade igen.

                      Høgstad tager højre midt, Magnus Pedersen tager højre back, Hemmingsen går tilbage i midterforsvaret og Jannik Pedersen på midten. Samtidig byttes der rundt på Yao og Alexander Nicolajsen, så førstnævnte går på top og Nicolajsen giver mere defensiv støtte på venstre side.

                      Comment


                        #12
                        3-1 direkte på frispark. Krøllet på ydersiden af muren, så den skulle nok have været lidt længere ude.

                        Comment


                          #13
                          Rasmus Andreasen ind for Høgstad. Rasmus Skovgaard tager som 4. mand højre side. Rasmus Andreasen tager venstre back.

                          Comment


                            #14
                            Gult til Skovgaard. En dårlig beslutning fører til boldtab og han begår frispark.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                              Hvad laver Nedergaard egentlig i dag, er han tilknyttet OB igen ?
                              Han er scout i FCN

                              Comment

                              Working...
                              X