Annoncering

Collapse
No announcement yet.

nedtakt AaB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    Det syntes jeg så på ingen måde det er. Vi stiller med 2 angribere fra start - er det så for meget forlangt at der sidder min en kvalitetsangriber man kan skifte ind i løbet af kampen, hvis den ene ikke slår til eller man vil ændre noget taktisk. Når vi nu spiller med 2 angribere mener jeg vi bør have 4 angribere i truppen - hvoraf den ene kan være et talent/udviklingsspiller. Og så kan man så have spillere som joan eller falk der kan afløse hvis det virkeligt brænder på med skader og karantæner.
    Randers FC havde tre kompetente angribere, da vintervinduet åbnede. De meldte straks ud, at de gik efter en 4. angriber - hvilket giver mening da de spiller 4-4-2 konsekvent. En skade og en karantæne, så stiller man lige pludselig med 3. og 4. valg på pladserne.

    I min verden bør vi have 2 x VB, 2 x HB, 4 x CB. 2 x VK, 2 x HK, 4 x CM. 4 x Angriber. 3 x Keeper. 23 spillere. Det er vel ikke helt skævt?

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Jeg tror du lægger noget helt andet i ordet "piver" end jeg gør. I min verden, så "piver" man hvis man giver dommeren skylden, eller vejret, eller banen, eller uheld. Men at sige at man synes det er træls at man taber, og at man er fustreret over nederlaget, det er ikke "piveri" som jeg ser det... ,o)

      Mvh

      MaxHH

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        Randers FC havde tre kompetente angribere, da vintervinduet åbnede. De meldte straks ud, at de gik efter en 4. angriber - hvilket giver mening da de spiller 4-4-2 konsekvent. En skade og en karantæne, så stiller man lige pludselig med 3. og 4. valg på pladserne.

        I min verden bør vi have 2 x VB, 2 x HB, 4 x CB. 2 x VK, 2 x HK, 4 x CM. 4 x Angriber. 3 x Keeper. 23 spillere. Det er vel ikke helt skævt?

        MvT
        Som sådan enig. Jeg synes dog det er okay vi ikke henter en angriber i dette tilfælde. Vi er i en mellemsæson, som dybest set bare skal overstås. Derfor åbner det op for at give de unge spillere chancen og mere ansvar. Det havde i mine øjne været lidt synd, hvis vi havde hentet en Djiby fall f.eks. som ville tage en masse gode minutter fra talenterne i en sæson, som kan bruges til at se, om talenterne kan stå distancen

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
          Som sådan enig. Jeg synes dog det er okay vi ikke henter en angriber i dette tilfælde. Vi er i en mellemsæson, som dybest set bare skal overstås. Derfor åbner det op for at give de unge spillere chancen og mere ansvar. Det havde i mine øjne været lidt synd, hvis vi havde hentet en Djiby fall f.eks. som ville tage en masse gode minutter fra talenterne i en sæson, som kan bruges til at se, om talenterne kan stå distancen
          Jeg er enig med både dig og maj sæl, egentlig. Kan godt se din pointe - men det du benævner som talenterne. Det er vel kun én og det er Greve, eller hvad tænker du der?

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
            Randers FC havde tre kompetente angribere, da vintervinduet åbnede. De meldte straks ud, at de gik efter en 4. angriber - hvilket giver mening da de spiller 4-4-2 konsekvent. En skade og en karantæne, så stiller man lige pludselig med 3. og 4. valg på pladserne.

            I min verden bør vi have 2 x VB, 2 x HB, 4 x CB. 2 x VK, 2 x HK, 4 x CM. 4 x Angriber. 3 x Keeper. 23 spillere. Det er vel ikke helt skævt?

            MvT
            lige præcis - dobbelt dækning

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
              Som sådan enig. Jeg synes dog det er okay vi ikke henter en angriber i dette tilfælde. Vi er i en mellemsæson, som dybest set bare skal overstås. Derfor åbner det op for at give de unge spillere chancen og mere ansvar. Det havde i mine øjne været lidt synd, hvis vi havde hentet en Djiby fall f.eks. som ville tage en masse gode minutter fra talenterne i en sæson, som kan bruges til at se, om talenterne kan stå distancen
              man kunne også vælge at se det som en mellemsæson hvor man forberedte sig til næste sæson. Så en evt 3 angriber blev kørt ind og var klar allerede fra næste sommer. Men jeg kan sådan set godt følge din tankegang, mener heller ikke man skulle have hentet en eller anden lottokupon for et halvt år - det eneste problem nu vi snakker angribere - hvilke unge spillere er det lige der skulle sættes bag i køen? Mig bekendt har vi ikke nogen til den plads. Jeg er med på at greve eller lucas eller falk eller joan ville kunne spille der hvis lokummet brænder - men det er næppe der de er tiltænkt en plads fremover

              Comment


                #52
                Jeg synes det er dejligt befriende at Azer shiner så meget.
                Det er fedt at med en dårlig indsats (OL's AGF halvleg) har man en anden til at tage over Desler.
                For ikke at nævne JBL der skulle tage over for AS og spiller fantastisk.

                Dette forår er det allerede nu tydeligt at se hvad konkurrence om pladserne gør.
                Izunna er kommet til, AB spiller noget af det bedste vi har set ham spille.

                Det er verdensklasse det der er ved at ske :)

                Det er vel også første opstart i mange år der har givet 4 point i 2 kampe :)

                Comment


                  #53
                  Kan man ikke finde højdepunkter fra kampen et sted? Synes ikke jeg kan finde det nogle steder..

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
                    Kan man ikke finde højdepunkter fra kampen et sted? Synes ikke jeg kan finde det nogle steder..
                    http://www.superliga.dk/kamp/2015-16/marts/aab-ob

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                      Tak

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                        Så ikke kampen, men de highlights stemmer da ikke helt overens med det jeg har hørt fra kampen? Ud fra ovenstående har OB været HELT væk og burde ha' tabt stort?

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af ilder69 Se indlæg
                          Så ikke kampen, men de highlights stemmer da ikke helt overens med det jeg har hørt fra kampen? Ud fra ovenstående har OB været HELT væk og burde ha' tabt stort?
                          hvis du lægger mærke til det så var der vidst ikke en af deres "chancer" der var indenfor målrammen - de havde måske det meste spil - men vi spillede disciplineret og stod godt. De fleste af de muligheder de viser er faktisk fra de sidste 5-10 min hvor AAB fik lagt et pres på os - og hvor det blev for hektisk.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            hvis du lægger mærke til det så var der vidst ikke en af deres "chancer" der var indenfor målrammen - de havde måske det meste spil - men vi spillede disciplineret og stod godt. De fleste af de muligheder de viser er faktisk fra de sidste 5-10 min hvor AAB fik lagt et pres på os - og hvor det blev for hektisk.
                            OB havde en del omstillingsmuligheder som blev formøblet, og forsvaret var lige ved at komme under pres p.g.a. boldtab i omstillingen. Det er noget der skal gøres bedre - så havde OB også kørt en 2,3-0 sejr hjem, i stedet for at skulle være bange til sidst.

                            Comment


                              #59
                              Desler og HJ på ugens hold i Tipsbladet

                              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...20-spillerunde

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Desler og HJ på ugens hold i Tipsbladet

                                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...20-spillerunde
                                Så har man set det med

                                Comment

                                Working...
                                X