Annoncering

Collapse
No announcement yet.

nedtakt AaB-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Enig. Men så længe at de 2 holder sig skadesfrie går det nok indtil sommer... Syntes ikke de passer så godt sammen som Fester/Zohore men de gør det godt og har vel reddet 4p i 2 kampe.. Det er bestemt godkendt
    yup - er bare træt af det ser ud til at være måden det køres på. Senest sidste sensommer hvor det nok gik med kun 2 målmænd.....
    kun 2 deciderede angribere i truppen - Zohore skulle have været erstattet både mhb på forårssæsonnen men ikke mindst med fokus på næste sæson.
    Det er tilladt at tænke lidt fremad JH!

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      yup - er bare træt af det ser ud til at være måden det køres på. Senest sidste sensommer hvor det nok gik med kun 2 målmænd.....
      kun 2 deciderede angribere i truppen - Zohore skulle have været erstattet både mhb på forårssæsonnen men ikke mindst med fokus på næste sæson.
      Kunne ikke være mere enig! Har selv været en af de skrapeste kritikere af JH på disse grundlag..

Comment

Centerforsvaret var dagens oplevelse. Og Lasse MoM. Han har ellers spillet en del dårlige kampe på det sidste. Måske var det Haddis ild der gav ham en bedre medspiller.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Lasse er glad

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...hen-saa-meget/

Comment

FANTASTISK SEJR !

Mohamed El Makrini var fantastisk !

Lasse Nielsen RUNNER UP

Comment

Kunne ikke være mere enig! Har selv været en af de skrapeste kritikere af JH på disse grundlag..
              Nemlig. Lad os fejre en uventet og hårdt tilkæmpet sejr med at svine vores sportschef til. Det er trygt og føles godt. Der skal nok være billige likes til det. Lad os ikke være glade eller overraskede over den super koncentration, der blev vist på banen. Lad os i stedet svine JH til. Det er jo altid OK og forklaring på alt. flot.

Comment

VæreKunn ikke se kampen des. .. men hold nu kæft et lækkert resultat. Var 1-0 tyde mig frem til
                Jeg har hem hen
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  VæreKunn ikke se kampen des. .. men hold nu kæft et lækkert resultat. Var 1-0 tyde mig frem til
                  Jeg har hem hen
                  Skal man ønske velkommen hjem fra paaaarty, gamle jas?

MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Jeg har hem hen
                    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                    Skal man ønske velkommen hjem fra paaaarty, gamle jas?

MvT
                    det tror jeg roligt du kan gøre og ønske ham go' be'ring med tømmermændene
                    Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      Nemlig. Lad os fejre en uventet og hårdt tilkæmpet sejr med at svine vores sportschef til. Det er trygt og føles godt. Der skal nok være billige likes til det. Lad os ikke være glade eller overraskede over den super koncentration, der blev vist på banen. Lad os i stedet svine JH til. Det er jo altid OK og forklaring på alt. flot.
                      Hvorledes er JH blevet "svinet til" lige i denne situation? Selv i glæde over sejre skal der være plads til refleksion over, hvad der kunne gøres bedre; det kaldes vindermentalitet. Synes dit indlæg er en total overreaktion.

MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        KZ blev solgt sent i vinduet, og tilsyneladende ret hurtigt og for et pænt beløb. Hvad skulle JH have gjort anderledes Bare fordi vi (fans) ikke ved noget er det ikke ensbetydende med at der ikke sker noget i kulissen, eks. Grytebust. JH ville med sikkerhed også blive klandret hvis han havde købt en stor bokaangriber der ikke slog til sporenstrengs.
                        Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          KZ blev solgt sent i vinduet, og tilsyneladende ret hurtigt og for et pænt beløb. Hvad skulle JH have gjort anderledes Bare fordi vi (fans) ikke ved noget er det ikke ensbetydende med at der ikke sker noget i kulissen, eks. Grytebust. JH ville med sikkerhed også blive klandret hvis han havde købt en stor bokaangriber der ikke slog til sporenstrengs.
                          Enig, kan også være markedet er et andet til sommer. Jeg synes da godt der kan kigges lidt på Mayron George henover foråret og så se om Hobro ikke skulle ryge en række ned. jeg har ikke sagt det skal være ham, men synes da der skal holdes øje med ham.

Comment

Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            Lille pus dog. Jeg er skam GLAD men nu drejede snakken ind på angribere nærmere bestemt topscorer typer - her er jeg igen GLAD fordi vi i Festersen endelig har en der kan score +10 mål - det er GODT hentet af JH. I samme åndedrag er jeg også ÆRGERLIG over man lod zohore gå uden at hente en erstatning da vores angreb der før så rigtigt stærkt ud igen er blevet decimeret og kun en lille skade fra det bliver halv tamt. Beklager meget at jeg udtrykte min holdning midt i din glædesrus hvad tænkte jeg dog på....

Comment

Har nu også svært ved at forstå travlheden ift en ny angriber.

Vi har en potentiel superligatopscorer plus en Anders K, der i snit er god for et mål pr tredje kamp.

Hvis en af dem er ude kan Falk spille på toppen.

Det vil være rigtig fint at finde en tredje angriber til sommer, men ift antallet af kampe her i foråret kan jeg ikke se nogen grund til at øge lønbudgettet i en klub, der ikke vælter sig i penge.

Comment

Tja uden at være sportsdirektør eller spejder....men være beredt? Tidligere blev der snakket om et skyggefuld det gik det vidst ikke ret godt for men ideen med at have en liste med potentielle spillere liggende klar i det tilfælde en nøglespiller pludselig bliver solgt sidst i et vindue - for det er da vidst ikke første gang i historien det er sket er det vel 😉

Comment

Working...
                                X