Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny OB-side.. Navn?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Cool. Giv lyd, hvis der er noget du skal have hjælp til... ,o)

    Mvh

    MaxHH
    Det er jeg ret sikker på, godt kunne blive aktuelt :-)

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Willum89 Se indlæg
      Synes at det er super, hvis du vil smide timer i sådan et projekt, for det har længe været en mangelvare på fyn.

      Jeg drev i sin tid Striwerne.com sammen med Chuck herinde fra.
      Siden var aktiv over en periode på 4-5 år, men lukkede til sidst primært på grund af manglende hænder. Det virkede som om at der var stor interesse i siden og projektet. Dette kunne både ses på den respons vi fik og på besøgstallet.

      Det kræver dog rigtigt mange timers arbejde og grundet dengang skole og arbejde, så var der til sidst ikke andre muligheder end at lukke siden. Siden er som i kan se fortsat aktiv, men opdateres ikke længere, da tiden ikke er til det. Vi havde forskellige personer inde over, men ligesom os løb de også tør for energi.
      Det mest populære var helt klart billederne og de video interviews, som vi lavede, men nye tv-aftaler lukkede for denne mulighed og lukkede for vores adgang til banen og spillerne. Sidenhen er OB begyndt med deres Web-tv, så folk får deres info på anden vis.

      Selve domænet Striwerne.com ejes af Chuck og du kan derfor prøve at skrive til ham, men jeg ved ikke om han vil af med det.

      Hvis du vil vide mere om vores projekt fra dengang, så må du hellere end gerne skrive til mig.
      Tak for respons!
      Det var ikke meningen, jeg ville have Striwerne.com. Jeg synes, det er en rigtig interessant side, og det er vel nok noget i den stil, vi skal bevæge os over i.
      Vi vil lave vores egne nyheder og indhold, så det bliver så lidt copy/paste som muligt. Ambitionen må være, at komme ind under 'foretrukne sider' hos alle OB fans ;-)

      Comment


        #18
        Hvordan lyder www.blåoghvid.dk eller hvidogblå.dk i folkets ører?

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg
          Hvordan lyder www.blåoghvid.dk eller hvidogblå.dk i folkets ører?
          Ta' www.stribet.dk
          Mvh Kent

          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
            Godt og simpelt forslag som også har været oppe at vende, men den er desværre ikke tilgængelig.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg
              Godt og simpelt forslag som også har været oppe at vende, men den er desværre ikke tilgængelig.
              Nej, det kan jeg se - men det er stribet.nu og stribet.com fx...det kunne være muligheder :-)
              Mvh Kent

              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

              Comment


                #22
                www.stoltestriwer.dk ?

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                  Nej, det kan jeg se - men det er stribet.nu og stribet.com fx...det kunne være muligheder :-)
                  Du har helt ret. Men jeg er så kedelig i det, at jeg meget meget gerne vil have et .dk domæne :-)

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
                    Det kunne det godt blive. Jeg har været ude i noget med www.stoltetraditioner.dk og www.øensstolthed.dk, men de ligger ikke skide godt, synes jeg. www.stoltestriwer.dk kunne meget vel være et godt bud.

                    Comment


                      #25
                      striberne.dk
                      Mvh Kent

                      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Da vi lavede "Skygger over Ådalen" var mit første forslag til et navn "Miti en jazztid", men jeg blev stemt ned, kastet ting efter, og blev kaldt en gammel mand
                        Haha, fed reference. Men umiddelbart tror jeg ikke, det er alle fodboldfans, der forstår den ;)
                        Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
                          Haha, fed reference. Men umiddelbart tror jeg ikke, det er alle fodboldfans, der forstår den ;)
                          Men os der gør, ville lette på hatten... ,o)

                          Mvh

                          MaxHH

                          Comment

                          Working...
                          X