Oprindeligt indsendt af MaxHH
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ny OB-side.. Navn?
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Willum89 Se indlægSynes at det er super, hvis du vil smide timer i sådan et projekt, for det har længe været en mangelvare på fyn.
Jeg drev i sin tid Striwerne.com sammen med Chuck herinde fra.
Siden var aktiv over en periode på 4-5 år, men lukkede til sidst primært på grund af manglende hænder. Det virkede som om at der var stor interesse i siden og projektet. Dette kunne både ses på den respons vi fik og på besøgstallet.
Det kræver dog rigtigt mange timers arbejde og grundet dengang skole og arbejde, så var der til sidst ikke andre muligheder end at lukke siden. Siden er som i kan se fortsat aktiv, men opdateres ikke længere, da tiden ikke er til det. Vi havde forskellige personer inde over, men ligesom os løb de også tør for energi.
Det mest populære var helt klart billederne og de video interviews, som vi lavede, men nye tv-aftaler lukkede for denne mulighed og lukkede for vores adgang til banen og spillerne. Sidenhen er OB begyndt med deres Web-tv, så folk får deres info på anden vis.
Selve domænet Striwerne.com ejes af Chuck og du kan derfor prøve at skrive til ham, men jeg ved ikke om han vil af med det.
Hvis du vil vide mere om vores projekt fra dengang, så må du hellere end gerne skrive til mig.
Det var ikke meningen, jeg ville have Striwerne.com. Jeg synes, det er en rigtig interessant side, og det er vel nok noget i den stil, vi skal bevæge os over i.
Vi vil lave vores egne nyheder og indhold, så det bliver så lidt copy/paste som muligt. Ambitionen må være, at komme ind under 'foretrukne sider' hos alle OB fans ;-)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlægHvordan lyder www.blåoghvid.dk eller hvidogblå.dk i folkets ører?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægTa' www.stribet.dk
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlægGodt og simpelt forslag som også har været oppe at vende, men den er desværre ikke tilgængelig.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægDa vi lavede "Skygger over Ådalen" var mit første forslag til et navn "Miti en jazztid", men jeg blev stemt ned, kastet ting efter, og blev kaldt en gammel mandJesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
Comment