Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny OB-side.. Navn?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ny OB-side.. Navn?

    Jeg arbejder lidt på at starte en ny side op, som kun handler om OB. Meningen er så, at vi skal lave optakter, blog, træningsrapporter, fanhistorier og lign., som man ikke finder så meget af alle andre steder.

    Planen er klar, det eneste der mangler, er sådan set navnet. www.obfan.dk har været oppe og vende, men det lyder lidt som om, det er en fanklub. www.destribedefrafyn.dk har også været oppe og vende, men det er måske lidt for tæt på www.destribede.dk.

    Så tænkte jeg, at jeg lige ville smide den op herinde. Det kan jo være, der er nogen, der har et hamrende godt forslag til et navn?

    #2
    Jeg har ikke nogle gode idéer til navnet, men det du siger er at du vil lave en side med alt det der er herinde, eller? ;-)

    Comment


      #3
      idissefarver.dk
      ricardo.com
      nummer12.dk (mig bekendt har ingen andre klubber reserveret #12 til 12. manden)
      altomob.dk eller omob.dk
      1887.nu (startår og .nu symboliserer hvad der sker nu)

      Ren brainstorm.

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg
        Jeg har ikke nogle gode idéer til navnet, men det du siger er at du vil lave en side med alt det der er herinde, eller? ;-)
        Det er ikke det, jeg siger, nej ;-)

        Comment


          #5
          Striwetstolthed.dk
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg
            Jeg arbejder lidt på at starte en ny side op, som kun handler om OB. Meningen er så, at vi skal lave optakter, blog, træningsrapporter, fanhistorier og lign., som man ikke finder så meget af alle andre steder.

            Planen er klar, det eneste der mangler, er sådan set navnet. www.obfan.dk har været oppe og vende, men det lyder lidt som om, det er en fanklub. www.destribedefrafyn.dk har også været oppe og vende, men det er måske lidt for tæt på www.destribede.dk.

            Så tænkte jeg, at jeg lige ville smide den op herinde. Det kan jo være, der er nogen, der har et hamrende godt forslag til et navn?
            Jeg synes projektet lyder spændende... Hvor mange er involveret?

            Mvh

            MaxHH

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
              Jeg synes projektet lyder spændende... Hvor mange er involveret?

              Mvh

              MaxHH
              Indtil videre kun nogle få. Men det er selvfølgelig meningen, at der skal nogle flere med, når vi er oppe at køre, så vi kan lave så meget indhold som muligt :-)

              Comment


                #8
                Striwerne.com 😀

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg
                  Striwerne.com 😀
                  Jeps! Er der mere kampråb over striwerne.nu?

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    #10
                    stribethjerte.dk
                    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg
                      Striwerne.com 😀
                      Striwerne.com er optaget. Det ser dog ud til at være temmelig længe siden, den side for alvor har været i brug.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg
                        Striwerne.com er optaget. Det ser dog ud til at være temmelig længe siden, den side for alvor har været i brug.
                        Synes at det er super, hvis du vil smide timer i sådan et projekt, for det har længe været en mangelvare på fyn.

                        Jeg drev i sin tid Striwerne.com sammen med Chuck herinde fra.
                        Siden var aktiv over en periode på 4-5 år, men lukkede til sidst primært på grund af manglende hænder. Det virkede som om at der var stor interesse i siden og projektet. Dette kunne både ses på den respons vi fik og på besøgstallet.

                        Det kræver dog rigtigt mange timers arbejde og grundet dengang skole og arbejde, så var der til sidst ikke andre muligheder end at lukke siden. Siden er som i kan se fortsat aktiv, men opdateres ikke længere, da tiden ikke er til det. Vi havde forskellige personer inde over, men ligesom os løb de også tør for energi.
                        Det mest populære var helt klart billederne og de video interviews, som vi lavede, men nye tv-aftaler lukkede for denne mulighed og lukkede for vores adgang til banen og spillerne. Sidenhen er OB begyndt med deres Web-tv, så folk får deres info på anden vis.

                        Selve domænet Striwerne.com ejes af Chuck og du kan derfor prøve at skrive til ham, men jeg ved ikke om han vil af med det.

                        Hvis du vil vide mere om vores projekt fra dengang, så må du hellere end gerne skrive til mig.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg
                          Indtil videre kun nogle få. Men det er selvfølgelig meningen, at der skal nogle flere med, når vi er oppe at køre, så vi kan lave så meget indhold som muligt :-)
                          Cool. Giv lyd, hvis der er noget du skal have hjælp til... ,o)

                          Mvh

                          MaxHH

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg
                            Striwerne.com er optaget. Det ser dog ud til at være temmelig længe siden, den side for alvor har været i brug.
                            Ja jeg ved faktisk ikke hvem der ejer det i dag (Chuck?), men det var en side hvor jeg selv var en del af aktiviteterne i sin tid, med blandt andet billeder og interviews fra kampene.

                            Comment


                              #15
                              Da vi lavede "Skygger over Ådalen" var mit første forslag til et navn "Miti en jazztid", men jeg blev stemt ned, kastet ting efter, og blev kaldt en gammel mand
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment

                              Working...
                              X