Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt AaB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Barrett i spil til OB-comeback
    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/b...l-ob-comeback/
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...iga-kamp-i-aar

      "- Oliver Lund kan faktisk også spille venstre back, og han er i spil sammen med Barrett. Mohammed Diarra har også spillet pladsen før med defensiv succes, men Barrett har nogle af de kvaliteter, vi efterspørger, siger OB-træner Kent Nielsen til avisen."

      :-)

      ... Jeg gider bare ikke (!!!!) se en højre benet spiller på venstre back igen! Går ud fra det er for lige at snakke konkurrencen op Kent udtaler det der.
      Helt enig. Og Lund var også alt for ringe mod AGF. Håber vi spiller med Desler som hb og JBL som vb. Så kan Falk spille hk og Edmundsson vk.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #33
        Håber på denne

        SG
        MD FT LN JBL
        RF AB MeM JE
        AK RF

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Håber på denne


          SG
          MD FT LN JBL
          RF AB MeM JE
          AK RF
          Købt.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Håber på denne

            SG
            MD FT LN JBL
            RF AB MeM JE
            AK RF
            Håber lidt på OL på backen, og han spiller ordentligt.

            Så er ude i denne:

            SG
            MD FT LN JBL
            MD IU MeM RF
            AK RF

            Tror bare ikke på FT, inderst inde desværre, HJ kommer ikke af holdet, han er anfører.

            IU må gerne spille en super kamp :)

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
              Håber lidt på OL på backen, og han spiller ordentligt.

              Så er ude i denne:

              SG
              MD FT LN JBL
              MD IU MeM RF
              AK RF

              Tror bare ikke på FT, inderst inde desværre, HJ kommer ikke af holdet, han er anfører.

              IU må gerne spille en super kamp :)
              Så jeg egentlig også helst. Lund har dog set skidt ud imod både AGF og også i sidste test imod fredericia. Derfor kan jeg godt se ræson i at give ham en pause. Joan vil også blive spændende at se, men i en kamp imod AaB kræver det indædt fight samtlige 90 min. og har Joan ikke smidt de der luksustendenser, som der rygtes, så får vi for alvor problemer. Jeg holder fast i at Lund under ingen omstændigheder skal spille VB. Højrefodede VB'er er et overstået kapitel i OB!!

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                Håber lidt på OL på backen, og han spiller ordentligt.

                Så er ude i denne:

                SG
                MD FT LN JBL
                MD IU MeM RF
                AK RF

                Tror bare ikke på FT, inderst inde desværre, HJ kommer ikke af holdet, han er anfører.

                IU må gerne spille en super kamp :)
                Uh, Desler får en hård kamp, hvis han skal dække både kanten og backen - han er godt nok god meeeeen

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Håber på denne

                  SG
                  MD FT LN JBL
                  RF AB MeM JE
                  AK RF
                  Jeg vil umiddelbart ikke vurdere Tingager til at være god nok til suppen, han er alt for tung.
                  Det samme kan dog siges om Halgrimur.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    #39
                    Tipsbladet erfarer at Izu nok starter på bænken

                    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/optakt-aab-ob-7

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                      Uh, Desler får en hård kamp, hvis han skal dække både kanten og backen - han er godt nok god meeeeen
                      Hehe. Hvis Desler dækker to positioner kan vi ja spille med 1 mand mere i cf...
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                        Uh, Desler får en hård kamp, hvis han skal dække både kanten og backen - han er godt nok god meeeeen
                        Ja, skulle nok have været OL på backen.

                        Men troede faktisk KN var igang med at klone MD, da han simpelthen er så god og vil hjælpe på to pladser :)

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                          Så jeg egentlig også helst. Lund har dog set skidt ud imod både AGF og også i sidste test imod fredericia. Derfor kan jeg godt se ræson i at give ham en pause. Joan vil også blive spændende at se, men i en kamp imod AaB kræver det indædt fight samtlige 90 min. og har Joan ikke smidt de der luksustendenser, som der rygtes, så får vi for alvor problemer. Jeg holder fast i at Lund under ingen omstændigheder skal spille VB. Højrefodede VB'er er et overstået kapitel i OB!!
                          Lund slår de fleste af sine indlæg med venstre. Jeg synes han virker tilpas to-foddet til at håndtere venstre back.
                          Jeg ville foretrække ham i højre (og væk fra bundniveauet) og JBL på venstre, men mht. venstre side tror jeg ikke det påvirker Lunds spil voldsomt.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Hehe. Hvis Desler dækker to positioner kan vi ja spille med 1 mand mere i cf...
                            Ja, men ville det hjælpe, hvis den ekstra Spiller har samme niveau som de to andre???😀

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                              Uh, Desler får en hård kamp, hvis han skal dække både kanten og backen - han er godt nok god meeeeen
                              Hahaha. Jeg læste det som at Diarra skulle spille back :O)

                              MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
                                Ja, men ville det hjælpe, hvis den ekstra Spiller har samme niveau som de to andre???
                                Der er en tysk talemåde som siger "Masse statt Klasse"...
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X