Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mom ob-agf

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Mom ob-agf

    Azer får min med AK som tæt tæt runner up

    #2
    AK. Skulle have scoret til sidst også, men flot flot kamp med mål og assist.

    Comment


      #3
      Azer er jeg med på. AK gør det godt men brænder for meget til at få den. Syntes også greve gjorde et fint indhop - og vores nye målmand viser pæne takter

      Comment


        #4
        Stiften. Det var verdensklasse.
        Med Azer som runner up. Havde ikke forventet at det ville være Azer som giver midtbanen sådan en stabilitet og binder alt tilsammen.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #5
          AK. Selvom han virkelig skylder nu, var det to friløbere han ikke afsluttede på? Simpelthen ikke i orden. Men han har altså bare noget ekstra, ham AK. God fart, god fysik og så plejer han da at være en god afslutter.

          Comment


            #6
            Azer
            Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
            Kristian Morre

            Comment


              #7
              Giver den til Myse... Det synes jeg sgu var godt gået i dag, første kamp for OB efter kort tid i klubben(første kamp længe i det hele taget) og det fungerede godt...

              AK og Azer fortjener også at blive fremhævet...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #8
                Sten
                Last edited by Oelle; 26-02-2016, 21:24.
                OBeliever

                Comment


                  #9
                  Grytebust. Godt nok et spinkelt grundlag at vurdere ham på endnu, men det vi så i dag KUNNE tyde på, at vi omsider har fået en rigtig keeper igen. Rolige og sikre indgreb, hurtige reflekser. Han var prisgivet ved begge scoringer.

                  Comment


                    #10
                    En glimrende keeper, selvom jeg lige skal vænne mig til, at han alligevel IKKE hedder Pim de Keysergracht

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg
                      En glimrende keeper, selvom jeg lige skal vænne mig til, at han alligevel IKKE hedder Pim de Keysergracht

                      Comment


                        #12
                        Kan sgutte helt bestemme mig. Tror jeg lander på Azer. Flot indhop, og vigtigt, efter han fik presset sin plads i hierarkiet med indkøbet af Izunna...

                        Mvh

                        MaxHH

                        Comment


                          #13
                          Sten Grytebust får min stemme. Uden ham havde vi været yderligere bagud ved pausen. Jeg var på intet tidspunkt nervøs ved hans indgreb. Længe siden jeg har haft den følelse med en OB målmand.
                          “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                          Lou Holtz

                          Comment


                            #14
                            AK. Han er hot, og det kan vi nemt få brug for.

                            Comment


                              #15
                              Jeg siger også AK. I øvrigt, så er jeg utrolig skuffet og Izunna, Lund og midterforsvaret, som stod og gloede på de 2 mål - dog blev det bedre i 2. halvleg.

                              Comment

                              Working...
                              X