Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd ob-agf

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Azer vender den kamp totalt
    AK mål og assist

    Grytebust virker sikker, har hurtige reflekser og var solgt ved begge scoringer.

    Men ja, Azer gjorde det fint.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      efter 1. halvleg bør man være mere end tilfreds. Efter 2. er jeg skuffet over kuin 1 point. AK skylder altså et par kasser
      det sagde Festersen også
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        Når man tænker på den første halve time af første halvleg, så er jeg ok med 2-2. Ærgerligt at Ak ikke skyder på sin store chance i 2 halvleg eller spiller Fester lidt før.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
          Når man tænker på den første halve time af første halvleg, så er jeg ok med 2-2. Ærgerligt at Ak ikke skyder på sin store chance i 2 halvleg eller spiller Fester lidt før.
          ja når han så vælger at aflevere bolden - så skal den altså ligge bedre end den gjorde - begge gange han forsøgte det.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
            AK mål og assist

            Grytebust virker sikker, har hurtige reflekser og var solgt ved begge scoringer.

            Men ja, Azer gjorde det fint.
            Det var ikke kun Azer men den taktiske ændring som han var en del af. Azer er en af de bedste 1. divisionsspillere i Superligaen

            AK bliver rigtig god efter flere kampe
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              Man sidder fanme allerede og bliver helt glad for vores hold. Man glemmer satme at forsvaret var så stjerneringe i 2. halvleg.

              Jeg havde været rasende hvis vi havde sluttet med den dårlige halvleg..

              Comment


                1. Vi har endelig en målmand.
                2. Holdet har to ansigter og det var idag Azer som viste det gode. Med Azer og El Makrini var der en helt god organisation i vores spil.
                3. Ser ud at Desler skulle spille hb i foråret. Det var elendig hvad Lund viste.
                4. Falk vil virkelig vise at han er OBer til sommer. Det var arbejdsraseri.
                5. Stiften var fantastisk. Ikke kun den 12. mand, det var allerede også den 13..
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  og vores problem med at være klar fra start trækkes vi stadig med.....tænk hvad det kunne blive til hvis holdet var klart fra førstse fløjt. Og vi havde et ordenligt forsvar....
                  Der var to spillere der i den grad underpræsterede i 1. halvleg - vel OLs absolut ringeste kamp i Striber - hold kæft hvor var han ringe!!!

                  Izunna spillede også skidt.

                  Det trækker resten af holdet ned - samtidig sad AGF uhyggeligt tæt på OBerne i alle dueller og vandt rub og stub i første halvleg. Her kunne vi godt have brugt Zohore. Makrine tabte samtlige hovedsstødsdueller i første halvleg.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Så var den heller ikke værrere
                    Så kun situationen én gang, men var bolden ikke død? Og så sparker Aabech den hårdt ind på Greve, lige foran dommeren?

                    Mvh

                    MaxHH

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                      Så kun situationen én gang, men var bolden ikke død? Og så sparker Aabech den hårdt ind på Greve, lige foran dommeren?

                      Mvh

                      MaxHH
                      Korrekt. Men han prøver at sætte bolden hurtigt igang.. Så gult var fair nok

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Korrekt. Men han prøver at sætte bolden hurtigt igang.. Så gult var fair nok
                        Hvis man prøver at sætte spillet i gang, ville det nok være mere fornuftigt ikke at sparke den hårdt ud mod sidelinien, hvor den spiller der lige har slagtet din medspiller står. Så den køber jeg ikke. Og det gjorde dommeren tydeligvis heller ikke, siden han gav gult...

                        Mvh

                        MaxHH

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Korrekt. Men han prøver at sætte bolden hurtigt igang.. Så gult var fair nok
                          jeg er selvf. ikke helt ufarvet, men jeg mener den er lidt mere end "mørkegul". Jeg ved ikke hvor du sidder med jeg sidder og ser lige lige på den. Spillet er stoppet fordi Greve skal modtage sin advarsel, og mens dommeren kalder ham tilbage vælger Åbech at sparke bolden på Greve. Jeg kan ikke se det som andet end en bevidst handlig (payback). Det er tåbeligt og dumt gjort af ham og det burde have kostet mere end gult
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                            Hvis man prøver at sætte spillet i gang, ville det nok være mere fornuftigt ikke at sparke den hårdt ud mod sidelinien, hvor den spiller der lige har slagtet din medspiller står. Så den køber jeg ikke. Og det gjorde dommeren tydeligvis heller ikke, siden han gav gult...

                            Mvh

                            MaxHH
                            Jammen for hulen da.. Som jeg skriver.. Gult var fair

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              jeg er selvf. ikke helt ufarvet, men jeg mener den er lidt mere end "mørkegul". Jeg ved ikke hvor du sidder med jeg sidder og ser lige lige på den. Spillet er stoppet fordi Greve skal modtage sin advarsel, og mens dommeren kalder ham tilbage vælger Åbech at sparke bolden på Greve. Jeg kan ikke se det som andet end en bevidst handlig (payback). Det er tåbeligt og dumt gjort af ham og det burde have kostet mere end gult
                              Ville jeg sgu syntes var uretfærdigt hvis en fra OB fik rødt på sådan en

                              Comment


                                https://www.youtube.com/watch?v=JSLzjjV3NRI

                                Comment

                                Working...
                                X