Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superliga start :: OB - nu med pigekor!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Superliga start :: OB - nu med pigekor!

    Det er bare vildt fedt lavet

    http://www.dr.dk/sporten/fodbold/sup...-har-hoert-dem

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    #2
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Kanon! DR Pigekoret er en af de fedeste danske musik-institutioner; klassikere + det mest moderne i fed blanding.
    Her er de f.eks. med meget personlig sang af Sys Bjerre: https://www.youtube.com/watch?v=CpImvN6SpZU
    blanding af 'linedanser' og Agnes Obel: https://www.youtube.com/watch?v=fxOgDRJbqGE De kan fanme noget!

    Nåh, til fodbold: rart at vi lige officielt 'får' "Kom alle mand", som FCM jo også bruger en del - så ka de lære det:-)

    Comment


      #3
      Og hvis en voksen mand skal tude, så kan de også det... (det er nu også en fantastisk tekst)

      https://www.youtube.com/watch?v=M4iY6p0y2Kg
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #4
        Det er det største antal mennesker, der nogensinde har sunget med på en FCN slagsang

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
          Det er det største antal mennesker, der nogensinde har sunget med på en FCN slagsang
          Som beboende i Farum kan jeg 100% understøtte det postulat. Der er mere larm i byen ved kirketid, end når FCN spiller.
          "Støjen" omkring mesterskabet varede i 1œ time efter kampen. Sat højt.

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
            Det er det største antal mennesker, der nogensinde har sunget med på en FCN slagsang
            Jeg udbrød højt til min kone "Den har de aldrig sunget i Farum. Der er ingen til at synge den, så der er så stille på Farum Park", da den kom.

            I øvrigt fedt lavet. Betydeligt federe end alle de kampagner, der prøver på noget med følelser og reelt bare er plastik.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
              Jeg udbrød højt til min kone "Den har de aldrig sunget i Farum. Der er ingen til at synge den, så der er så stille på Farum Park", da den kom.

              I øvrigt fedt lavet. Betydeligt federe end alle de kampagner, der prøver på noget med følelser og reelt bare er plastik.
              Helt enig. Tror faktisk det her, der det bedste jeg nogensinde har set som optakt. Simpelt, rent og smukt.

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                #8
                Helt enig. Og meget fedt at se nogle af de tekster der synges på skrift. Der er stor forskel på "lyrikkens" kvalitet

                Comment


                  #9
                  Er det bare mig eller er AaB og Viborg FF ganske godt med hvad angår slagsange? FCM og FCN er temmeligt skidt. BIF hvad man kunne forvente derudefra. Vores ok, men ikke helt oppe i klasse. Det passer måske egentligt meget godt.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Ganjaoux Se indlæg
                    Er det bare mig eller er AaB og Viborg FF ganske godt med hvad angår slagsange? FCM og FCN er temmeligt skidt. BIF hvad man kunne forvente derudefra. Vores ok, men ikke helt oppe i klasse. Det passer måske egentligt meget godt.
                    Nu ved jeg ikke hvem der har udvalgt dem, eller ud fra hvilke kriterier, så vi kan næppe konkludere alverden på baggrund af den video... go lir, men så heller ikke mere... ,o)

                    Mvh

                    MaxHH

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Ganjaoux Se indlæg
                      Er det bare mig eller er AaB og Viborg FF ganske godt med hvad angår slagsange? FCM og FCN er temmeligt skidt. BIF hvad man kunne forvente derudefra. Vores ok, men ikke helt oppe i klasse. Det passer måske egentligt meget godt.
                      Jeg er enig med dig i det hele.

                      Ja, Aab og Viborg FF's er meget gode.
                      Jeg kunne faktisk godt lide Randers, at de har 'fortiden' (Randers Freja) med i den er meget sejt i mine øjne.

                      Og sjovt at se hele Hobro's fan skare, de 7 mennesker der nu lige var med på billedet :)

                      Comment


                        #12
                        Pigekorets kom alle mand fås som ringetone på DR.dk

                        http://mobil.dr.dk/smartphone/#artikel/sporten/fodbold/superliga/faa-pigekorets-version-af-din-klubs-slagsang-som-ringetone
                        Last edited by Magge; 26-02-2016, 12:15.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                          Jeg er enig med dig i det hele.

                          Ja, Aab og Viborg FF's er meget gode.
                          Jeg kunne faktisk godt lide Randers, at de har 'fortiden' (Randers Freja) med i den er meget sejt i mine øjne.

                          Og sjovt at se hele Hobro's fan skare, de 7 mennesker der nu lige var med på billedet :)
                          Også ret enig , vil også fremhæve AGF's som rigtig god .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Pigekorets kom alle mand fås som ringetone på DR.dk

                            http://mobil.dr.dk/smartphone/#artik...-som-ringetone
                            Hvordan ligger man den ind på en iphone6?
                            Ikke siden jeg fik Godfathertemaet til min Android har jeg brugt eksterne ringetoner og har haft iPhone i 6 år nu ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Hvordan ligger man den ind på en iphone6?
                              Ikke siden jeg fik Godfathertemaet til min Android har jeg brugt eksterne ringetoner og har haft iPhone i 6 år nu ..
                              Aner bananer !
                              Kan heller ikke få den ind på min 5'er
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment

                              Working...
                              X