Synes der popper et navn op...............Karim Zaza. Hurtig på stregen, som i rigtig hurtig, god med fødderne, rolig og sikker gribe teknik, ikke stærk i feltet.
Synes der popper et navn op...............Karim Zaza. Hurtig på stregen, som i rigtig hurtig, god med fødderne, rolig og sikker gribe teknik, ikke stærk i feltet.
Jeg er meget fortrøstningsfuld.
Meget lovende debut. Ku måske godt ha nuppet 1-0 målet, når han er helt i kampform, men ellers er jeg ligesom dig fortrøstningsfuld.
Men vi fik også vished for, at vi ku stille med Manuel Neuer og heller ikke han ville kunne gøre den kummerlige duo i centerforsvaret bedre.
MvH ChrisOB
1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Meget lovende debut. Ku måske godt ha nuppet 1-0 målet, når han er helt i kampform, men ellers er jeg ligesom dig fortrøstningsfuld.
Men vi fik også vished for, at vi ku stille med Manuel Neuer og heller ikke han ville kunne gøre den kummerlige duo i centerforsvaret bedre.
MvH ChrisOB
Jeg kan skide godt lide Lasse Nielsens vilje, gejst, kompromisløse aktioner uden hensyn til eget helbred, og geilen publikum op... men damn, jeg glæder mig til vi får KEP ind som styrmand på det defensive.
MvH ChrisOB
Enig og under streger jo bare Tøffes latterlige stunt omkring TørnesŽ redningprocent. Det kan godt være at Tørnes ikke er løsningen - men Tøffes argument var til grin.
Jeg er meget fortrøstningsfuld.
Så mangler vi bare 4 gode forsvarsspillere. Igen idag så vi et totalt håbløst forsvar med den røde baron som "den bedste"
OL var fuldstændig væk.. Uha uha hvis det er bundniveauet..
HJ viser endnu engang total mangel på hovedspil og timing i indgreb. Han er desuden langsom og kommer sjældent foran modstanderen
Lasse kæmper og kæmper men har sine mangler. Holder dog et acceptabelt niveau og jeg ser ham gerne blive i stedet for HJ
Ari er også helt væk. Dårlig opdækning, dårlige afleveringer og totalt usynligt i det offensive.. Skidt når man også er ringe i det defensive
Jeg kan skide godt lide Lasse Nielsens vilje, gejst, kompromisløse aktioner uden hensyn til eget helbred, og geilen publikum op... men damn, jeg glæder mig til vi får KEP ind som styrmand på det defensive.
Mvh
MaxHH
Ja, vi glæder os til KEP. Seks vilde heste kan kun komme fra A til B, hvis nogle har fat i tøjlerne. Gad vide om KEP er den mand, der kan få alt det bedste frem i Lasse, samtidig med at ikke det vælter for meget rundt.
MvT
Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Mvh
MaxHH
Jeg synes, det er meget sigende, du lister det gode ved Lasse Nielsen, men intet ved Jonasson... hvorfor mon? ;-)
MvH ChrisOB
1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Ja, vi glæder os til KEP. Seks vilde heste kan kun komme fra A til B, hvis nogle har fat i tøjlerne. Gad vide om KEP er den mand, der kan få alt det bedste frem i Lasse, samtidig med at ikke det vælter for meget rundt.
MvT
Så kan han også sidde en KEP i hjulet på de andres angreb.
MvT
Måske der bliver hentet en profil mere så konkurrencen virkelig bliver hård.. Ser ikke umiddelbart vildt lovende ud med Magnus Pedersen hvis han står bag Diarra..
Hvem ved. Måske ryger der 3-4 midtforsvarer til sommer(Magnus,Lasse,Diarra og Jonasson)
Kan det være fordi vi i HJ fik lige nøjagtigt det der var forventet og forudset . En grå mus uden nævneværdige kompetencer ?
Og i hvilken narkorus var der én der tænkte: Ham dér? Ham gør jeg sgu til anfører!
MvH ChrisOB
Comment