Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sten Grytebust

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Undskyld!
    (Shit, I did it again... 🤤)
    Er det dig Britney?
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Er det dig Britney?
      😅
      Sometimes
      😁
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        😅
        Sometimes
        😁
        So toxic... :-)
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Tillykke Sten!

          Comment


            Gryte kan ikke komme til store klubber fordi han ikke er dygtig nok og luften og får dårlig med fødderne, siger de.

            Han må da som minimum kunne komme til Frankfurt. Jeg har i hvert fald til gode at se Gryte kage rundt i luften, som Rønnow har gjort her i foråret, eller levere en lignende genialitet med fødderne.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Gryte kan ikke komme til store klubber fordi han ikke er dygtig nok og luften og får dårlig med fødderne, siger de.

              Han må da som minimum kunne komme til Frankfurt. Jeg har i hvert fald til gode at se Gryte kage rundt i luften, som Rønnow har gjort her i foråret, eller levere en lignende genialitet med fødderne.
              Ja den var godt nok ikke god

              Comment


                Ser heller ikke Rønnow som værende bedre end gryte, men nu har han jo ikke ligefrem haft et godt forår. Han var væsentligt bedre i efteråret.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                  Ser heller ikke Rønnow som værende bedre end gryte, men nu har han jo ikke ligefrem haft et godt forår. Han var væsentligt bedre i efteråret.
                  Men selv med et mindre godt forår kan jeg ikke huske en eneste målgivende fejl. Det er også et tegn på høj kvalitet og stabilitet. Han er for øvrigt ganske god i luften - tager det han skal, imo

                  Comment


                    Rønnow er faldet meget i niveau siden han skrev under med Frankfurt. Men ser ham nu også som hypet af kjøvenhavner pressen.

                    Comment


                      I f
                      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                      Men selv med et mindre godt forår kan jeg ikke huske en eneste målgivende fejl. Det er også et tegn på høj kvalitet og stabilitet. Han er for øvrigt ganske god i luften - tager det han skal, imo
                      Du har helt ret i, at han ikke har lavet en Rønnow. Og gudskelov for det! Men han har haft flere situationer, hvor han burde lave redningen, men kun for hånden på. Forskellen på Gryte og Rønnow, er at Rønnow har alderen med sig. Jeg tror ikke Gryte kommer til en stor klub i udlandet, men måske en klub i Holland/Belgien eller i værste tilfælde BIF. JH bør prøve med en forlængelse og så må han bare bøje sig forhold til økonomi.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                        I f

                        Du har helt ret i, at han ikke har lavet en Rønnow. Og gudskelov for det! Men han har haft flere situationer, hvor han burde lave redningen, men kun for hånden på. Forskellen på Gryte og Rønnow, er at Rønnow har alderen med sig. Jeg tror ikke Gryte kommer til en stor klub i udlandet, men måske en klub i Holland/Belgien eller i værste tilfælde BIF. JH bør prøve med en forlængelse og så må han bare bøje sig forhold til økonomi.
                        Skulle vi have en ordenlig pris for Gryte skulle vi have slået til på
                        BIF’s tilbud er jeg bange for . Så eneste rigtige imo er en forlængelse , hvilket helt sikkert kræver lønforhøjelse og handling ift ambitioner af OB. .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...s-onskespiller

                          Forhåbentlig dræber det her Gryte til Brøndby.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...s-onskespiller

                            Forhåbentlig dræber det her Gryte til Brøndby.
                            Good news keeps on coming :)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...s-onskespiller

                              Forhåbentlig dræber det her Gryte til Brøndby.
                              Håber heller ikke vi sælger til brombøø. Men der skal forlænges eller sælges til udlandet i sommer.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Håber heller ikke vi sælger til brombøø. Men der skal forlænges eller sælges til udlandet i sommer.
                                Kan simpelthen ikke se en forlængelse ske. Salg med 90% sikkerhed. 10% chance for at der går Edmunsson i den

                                Comment

                                Working...
                                X