Oprindeligt indsendt af jchristo
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sten Grytebust
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægMed Grytebusts ankomst, var målmandstræningen i Ådalen til morgen mere kaotisk end længe:
:-)"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægJeg var også stor Runstrøm fan... og feks. målet på oplæg fra Onysko, det vil jeg altid huske...
https://www.youtube.com/watch?v=ZaIUHapAXmgForm barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægJeg var også stor Runstrøm fan... og feks. målet på oplæg fra Onysko, det vil jeg altid huske...
https://www.youtube.com/watch?v=ZaIUHapAXmg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Håber vi se Grytebust allerede i kampen næste uge fredag."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægOg tror ikke at Kent har hentet ham for bænken. Man var ja åbenbart allerede meget interesseret i ham sidste sommer og det var ja også tydeligt sidst at Kent mister tålmodighed med Koval.
Håber vi se Grytebust allerede i kampen næste uge fredag.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet tvivler jeg på vi gør.. Men Koval skal nok ikke lave alt for mange drops før han ryger ud. Tror ikke at Sten er i topform endnu
до побачення
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægLige så snart Sten er i den mindste form for form, bør Koval være fortid på banen. Uanset om han dropper eller ej. Modsat Falk, som jeg mener bør spille fordi han er så god, så bør Sten være mindst lige så god som Koval (og håber da han er bedre); og det tilfælde har jeg svært ved at se en grund til at lade Koval spille, når det nu klart er Sten, der satses på.
до побачення
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet tvivler jeg på vi gør.. Men Koval skal nok ikke lave alt for mange drops før han ryger ud. Tror ikke at Sten er i topform endnu
Og at vi gik efter ham allerede i sidste sommer kunne god forklare sommerens målmandsscenariet. Det var ja ikke helt klar om vi hentede Falke som 1. målmand eller ikke. Tænker der var ideen at lade Grytebust og Falke kæmpe om pladsen og man byggede på den løsning. Men til sidst kom man ikke tilsammen med Grytebust og pludselig gik Falke i stykker. Så kom der de hektiske nødløsninger med Tørnes og Koval. Kan ikke forestille mig at vi har scoutet Koval seriøs, det var for mig et forsøg af en lucky-strike i sidste øjeblik.
I hvert fald er jeg meget tilfreds med forpligtelsen af Grytebust. Han er ingen nodløsning men en spiller som blev åbenbart scoutet og man bygger på i de næste år. Måske det var Zohore-penge den gav mulighed at hente ham ind nu."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægLige så snart Sten er i den mindste form for form, bør Koval være fortid på banen. Uanset om han dropper eller ej. Modsat Falk, som jeg mener bør spille fordi han er så god, så bør Sten være mindst lige så god som Koval (og håber da han er bedre); og det tilfælde har jeg svært ved at se en grund til at lade Koval spille, når det nu klart er Sten, der satses på.
до побачення
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJo jo.. Men manden har jo ikke haft nogen for for optakt. Og selv om han "kun" er målmand går der nok lige 2-3 uger
Comment
Comment