Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sten Grytebust

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Tja ifølge vor orakel af en superkrejler så er de "fuldgode" erstatninger jo bedre end Falk på visse områder... *

    *Tæller ikke fart, teknik, kreativitet, gennembrudskraft, generel talent for alt, der har med chanceskabning at gøre.

    Realitetssansen længe leve!

    MvH ChrisOB
    Jamen vi skal jo bare være glade og tålmodige og så lytte til dem herinde som mener JH gør et godt job for han har jo reddet vores økonomi ene mand , og der findes ingen andre sportsdirektører som ville kunne købe bedre ind .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Gryte på ugens hold i Tipsbladet

      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-spillerunde-0

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Jamen vi skal jo bare være glade og tålmodige og så lytte til dem herinde som mener JH gør et godt job for han har jo reddet vores økonomi ene mand , og der findes ingen andre sportsdirektører som ville kunne købe bedre ind .
        Jeg er nysgerrig - hvornår lukker JH, Fester og des lige munden på "os" og rent faktisk lever op til deres egne ord?

        Hvornår kommer der backing bag?

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Jeg har det sådan, at det ikke er et udpræget sundhedstegn, hvis ens målmand kommer på rundens hold. Og da slet ikke regelmæssigt...

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Jeg har det sådan, at det ikke er et udpræget sundhedstegn, hvis ens målmand kommer på rundens hold. Og da slet ikke regelmæssigt...

            MvH ChrisOB
            Det er godt nok også svært at stille folk tilfredse efterhånden 😁 Kom nu, udvis en lille bitte smule positivitet i denne mørke tid. Lad os i det mindste glæde os over at vi endelig har fundet en keeper der kan noget😉

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Gryte kom ligeledes på efterårets bedste hold indtil nu af Frimann, efter mandagskampen igår.
              I samme ombæring kom Izunna, joao og Jønsson på det hidtidige flophold, hvori AK blev nævnt som runnerup.
              Vores nuværende krise blev også lige vendt, men det virkede mest som om frimann og Graulund bare lige købte KN's og JH's uendelige prædiken om manglende skarphed. Jønsson blev konfronteret med sin skidte sæson, og synes da også selv han er bedre end det han har vist. Til sidst blev JH spurgt om tillid til trup og trænerstab stadig er intakt, hvortil han svarer: Det kan jeg love dig!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Hustler Se indlæg
                Det er godt nok også svært at stille folk tilfredse efterhånden 😁 Kom nu, udvis en lille bitte smule positivitet i denne mørke tid. Lad os i det mindste glæde os over at vi endelig har fundet en keeper der kan noget😉
                Det glæder jeg mig sådan set også over. Men er ked af, at resten ikke udviser i nærheden af samme niveau. Med undtagelse af El Mak og Tverskov. Og til dels Oliver Lund.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Hustler Se indlæg
                  Det er godt nok også svært at stille folk tilfredse efterhånden  Kom nu, udvis en lille bitte smule positivitet i denne mørke tid. Lad os i det mindste glæde os over at vi endelig har fundet en keeper der kan noget
                  Ja han er heldigvis et lyspunkt i mørket.. Dejligt at have ham i 3 år endnu på kontrakt mm der kommer et 10+ mill bud fra udlandet

                  Comment


                    Man kan ikke få alt hvad man ønsker sig😁

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                      Gryte kom ligeledes på efterårets bedste hold indtil nu af Frimann, efter mandagskampen igår.
                      I samme ombæring kom Izunna, joao og Jønsson på det hidtidige flophold, hvori AK blev nævnt som runnerup.
                      Vores nuværende krise blev også lige vendt, men det virkede mest som om frimann og Graulund bare lige købte KN's og JH's uendelige prædiken om manglende skarphed. Jønsson blev konfronteret med sin skidte sæson, og synes da også selv han er bedre end det han har vist. Til sidst blev JH spurgt om tillid til trup og trænerstab stadig er intakt, hvortil han svarer: Det kan jeg love dig!
                      Ja så det godt...

                      Og hvor meget jeg end hader det er jeg nød til at holde med JH her.. Man har altid 100% tillid til træneren udadtil indtil den dag han fyres..
                      Og truppen er han jo nød til at sige god for. Ellers skal han jo indrømme at han selv har lavet lort i den. Og det får du ham ikke til..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Hustler Se indlæg
                        Man kan ikke få alt hvad man ønsker sig😁
                        Åbenbart. Jeg ønsker blot et hold, jeg kan genkende "OB" i. Det synes jeg ikke er for meget forlangt.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Åbenbart. Jeg ønsker blot et hold, jeg kan genkende "OB" i. Det synes jeg ikke er for meget forlangt.

                          MvH ChrisOB
                          True shit

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Ja så det godt...

                            Og hvor meget jeg end hader det er jeg nød til at holde med JH her.. Man har altid 100% tillid til træneren udadtil indtil den dag han fyres..
                            Og truppen er han jo nød til at sige god for. Ellers skal han jo indrømme at han selv har lavet lort i den. Og det får du ham ikke til..
                            Ja lad os i stedet riste ham for hans "Bedre end Falk på visse områder" crap. ;-)

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Ja lad os i stedet riste ham for hans "Bedre end Falk på visse områder" crap. ;-)

                              MvH ChrisOB
                              Ja det er jo helt ude i hampen. Fuldstændig vanvittig konklusion at komme til. Det skriger jo på mangel af realitetssans..
                              Nogen der har styr på hvor klippet ligger på nettet?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Ja det er jo helt ude i hampen. Fuldstændig vanvittig konklusion at komme til. Det skriger jo på mangel af realitetssans..
                                Nogen der har styr på hvor klippet ligger på nettet?
                                http://www.bt.dk/superligaen/skuffen...lev-obturen-af
                                Her er udtalen i hvert fald på skrift

                                Comment

                                Working...
                                X