Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB-Fredericia 17. feb. kl. 14

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • nixcha
    replied
    Hm - helt åbenlyst ikke den allerfedeste optakt til forårssæsonen. Træningskampe siger ikke nødvendigvis så meget om resultater i turnering, men manglen på positive vibes er alligevel markant. Håber det er misvisende og vi kommer godt i gang - det kunne vi godt bruge; også for at bygge holdet op.

    Leave a comment:


  • Kogtbaby88
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Jeg sad og snakkede med en kammerat på tribunen. Han er fra Fredericia, og ser Vejle en del (og havde i øvrigt sin søn med i starteren for Fredericia). Han sagde, vi godt kunne glæde os til Joan - det kunne der komme noget rigtigt godt ud af. Det jeg så til ham i den lille halve time, jeg så ham i 1., der så det bestemt interessant ud.

    Jeg har iøvrigt smidt lidt billeder fra dagens kamp op i De Stribedes gruppe på facebook, hvis det skulle have nogens interesse :-)
    Det lyder lovende med Joan. Glæder mig til at se ham i aktion.

    Tak for billeder! Fantastiske billeder som altid.

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Jeg sad og snakkede med en kammerat på tribunen. Han er fra Fredericia, og ser Vejle en del (og havde i øvrigt sin søn med i starteren for Fredericia). Han sagde, vi godt kunne glæde os til Joan - det kunne der komme noget rigtigt godt ud af. Det jeg så til ham i den lille halve time, jeg så ham i 1., der så det bestemt interessant ud.

    Jeg har iøvrigt smidt lidt billeder fra dagens kamp op i De Stribedes gruppe på facebook, hvis det skulle have nogens interesse :-)

    Leave a comment:


  • mathiashn
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Jeg så sidste halvdel af 1. Halveg og 2. Halveg. 1. Halveg var røvsyg og af det jeg så.
    2. Halveg starter skidt med at Ari smider et frispark på stolpen og minuttet senere smækker Fredericia et frispark ind på flotteste vis. Herefter følger et par store fredericiachancer på omstillinger, hvor specielt Makrini laver nogle store fejl. Efter denne dårlige periode tager vi fat de sidste 20 min, hvor vi presser hårdt, kommer godt over kanterne, får scoret og kommer frem til fine chancer, bl.a. en Direktør af dimensioner til festersen.

    Negativt:
    Jeg synes det virkede lidt uafstemt imellem izunna og Makrini. Ofte stod de lidt oven i hinanden, og de havde slet ikke det overtag man burde forvente overfor en midtbane af Fredericias kaliber. Greve havde ikke meget held i Falks rolle, hvor han trods massere af boldbesiddelse sjældent slap ret heldigt af med bolden, selvom han rigtig gerne ville.

    Positivt:
    Joan virker spændende nok. Han har god fart, er hurtig på fødderne og kommer også frem til de små chancer vi har i vores dårlige periode af kampen. Han arbejder godt for det.
    Koval lavede ingen dumheder. Ved ikke om han kunne mærke djævlen i hælene, med dagens transfer, eller hvad der sker, men lagde ikke mærke til noget af det sædvanlige crap.
    De to reserver på backerne havde et par fine indhop. Barret med en flot kasse, oh så mener jeg det var Lukas med indlægget til Festersen gigantchance, men er ikke sikker. Synes i hvert fald der er perspektiver, selvom Kent råber lidt af ham! 😀
    Det var Desler med indlægget til Festersen. Ellers helt enig :)

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Det lyder ikke særligt lovende. Jeg har altid tænkt, at man ikke kan dømme holdet før man selv ser dem i en gældende kamp; men det er fløjteme ikke overbevisende, hvad vi har leveret i træningskampene. 1 sejr mod HB Køge, så vidt jeg husker. Ellers nederlag og uafgjorte, hvor vi har problemer med at skabe det store.

    Jeg melder mig i koret, der gerne vil have en targetman til angrebet. De 3 vi har der (inkl. Joan) er for ens.
    Det skal lige siges, at Festersen brændte en giga chance kort før tid, så vi kunne ha vundet den kamp. Men vi ku også ha tabt den.

    Alt for omstændigt opspil, alt for mange misforståelser og hvor mangler vi dog en targetmand. Det er også foruroligende at El Makrini/Izunna heller ikke rigtigt kunne sætte sig igennem, og så var pænt mange fejl fra begge backs. Skula blev direkte flået ud, efter en indsats hvor et frispark på stolpen kort inde i 2. Halvleg vel var hans eneste positive bidrag. Skula så ikke fornøjet ud, da han flåede døren ind til spillertunnelen op.

    Greve manglede at gøre tingene færdigt, det samme med Desler, så det så ikke videre skarpt ud. Festersen havde 3 chancer han skulle ha scoret på, navnlig den sidste.

    Positivt var det med Barret, der kløede på og scorede et flot mål med højre skøjten. Og så synes jeg Edmundsson viste fine prøver på sin teknik.

    Glen Ridersholm stod og morede sig på tribunen, og med god grund. For alt i alt var det en halv dårlig indsats, navnlig i den første halvdel af 2. Halvleg, hvor Koval måtte diske op med en flot refleksredning for at holde os inde i kampen.

    Det skal blive markant bedre mod AGF det dér.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • Oraklet
    replied
    Det var både koldt udenfor banen og inde på banen. Jeg må sige at det var bekymrende det jeg så idag. Jeg ved det var en træningskamp og der er 10 dage til superligastart, men hold nu op hvor er der langt igen.
    Min vurdering af spillerne.
    Koval. Fin nok ikke mange fejl, ikke meget at lave. Mål er godt sat ind af Feldballe.
    Oliver Lund. Piv ringe i alt, den dårligste kamp jeg har set fra hans side. Kent burde have sat Lucas ind meget før.
    Lasse. Spillede en fin kamp, meget sikker og påpasselig.
    Haddi. Egentlig ok, lavede en stor opspilsfejl.
    Ari. Ikke helt skarp, mange opspilsfejl lidt placeringsproblener defensivt.
    Izuna! Startede fint med fine sideskift og opspil i dybden, faldt ud af kampen.
    Mo spillede fint de første 15-20 min, men virkede tung og uoplagt, kommer dog ivejen for meget.
    Desler. God kamp vil meget, ikke alt lykkedes men godt drive og forsørger.
    Greve. Arbejder sten hårdt, forsørger men ikke alt lykkedes.
    Fester. Meget annonym, brændte en mega chance foran mål, helt fri men header lige på målmanden
    Ak. Viste ikke så meget gode dybde løb, gik ud med lyskeproblemer.
    Joan. Viste gode takter, er pågående og god med bolden.
    Barret. Scorede et supermål, er i fremdrift, ikke alt lykkedes ,men et fint indhop.
    Lucas, fint indhop, langt bedre ind Oliver.
    jens Jacob, fint indhop vil gerne hav bolden og har ideer i spillet.

    Det helt store problem er vi spillede sindssygt laaaaangsomt på en glat bane. Fredericia lukkede vores spillere ned i små rum og så var der ikke meget der lykkedes. Især in1 halvleg var indlæg og opspil langt under niveau.
    Vi mangler Falk idag. Hans kreativitet var meget savnet.
    Nu må vi se, meeeeen det bliver en sej omgang hvis ikke vi kan byde ind med mere end idag.

    Leave a comment:


  • cykelmyggen
    replied
    Ud fra det jeg har set i dag, er der bestemt ingen hold i Superligaen som skal frygte at møde OB

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Jeg så sidste halvdel af 1. Halveg og 2. Halveg. 1. Halveg var røvsyg og af det jeg så.
    2. Halveg starter skidt med at Ari smider et frispark på stolpen og minuttet senere smækker Fredericia et frispark ind på flotteste vis. Herefter følger et par store fredericiachancer på omstillinger, hvor specielt Makrini laver nogle store fejl. Efter denne dårlige periode tager vi fat de sidste 20 min, hvor vi presser hårdt, kommer godt over kanterne, får scoret og kommer frem til fine chancer, bl.a. en Direktør af dimensioner til festersen.

    Negativt:
    Jeg synes det virkede lidt uafstemt imellem izunna og Makrini. Ofte stod de lidt oven i hinanden, og de havde slet ikke det overtag man burde forvente overfor en midtbane af Fredericias kaliber. Greve havde ikke meget held i Falks rolle, hvor han trods massere af boldbesiddelse sjældent slap ret heldigt af med bolden, selvom han rigtig gerne ville.

    Positivt:
    Joan virker spændende nok. Han har god fart, er hurtig på fødderne og kommer også frem til de små chancer vi har i vores dårlige periode af kampen. Han arbejder godt for det.
    Koval lavede ingen dumheder. Ved ikke om han kunne mærke djævlen i hælene, med dagens transfer, eller hvad der sker, men lagde ikke mærke til noget af det sædvanlige crap.
    De to reserver på backerne havde et par fine indhop. Barret med en flot kasse, oh så mener jeg det var Lukas med indlægget til Festersen gigantchance, men er ikke sikker. Synes i hvert fald der er perspektiver, selvom Kent råber lidt af ham! 😀

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-generalproeve

    Leave a comment:


  • anglicantian
    replied
    Det lyder ikke særligt lovende. Jeg har altid tænkt, at man ikke kan dømme holdet før man selv ser dem i en gældende kamp; men det er fløjteme ikke overbevisende, hvad vi har leveret i træningskampene. 1 sejr mod HB Køge, så vidt jeg husker. Ellers nederlag og uafgjorte, hvor vi har problemer med at skabe det store.

    Jeg melder mig i koret, der gerne vil have en targetman til angrebet. De 3 vi har der (inkl. Joan) er for ens.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Hjemvendt fra en kedelig 1. halvleg.

    OB "dominerer" spillet, men er helt ufarlige. Fredericia spiller ganske fint kontra og står ret kompakt.
    AK signalerede ret tidligt, at han ville ud - sikkert småskadet.
    Så meget desto vigtigere at vi får en mere til toppen ... Salget af Zohore gjorde os sårbare mod skader ..

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Odense_Boldklub ‏@Odense_Boldklub 2m2 minutes ago
    78. 1-1 Barrett fra 25 meter. Sådan! #obdk


    Dejligt at Barrett byder sig til.

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Hjemvendt fra en kedelig 1. halvleg.

    OB "dominerer" spillet, men er helt ufarlige. Fredericia spiller ganske fint kontra og står ret kompakt.
    AK signalerede ret tidligt, at han ville ud - sikkert småskadet.

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    1-0 til Fredericia på direkte frispark, som jeg forstår det.
    Ja og Fredericia er tættere på 2 og 3-0 end vi er på udligning. Mildt sagt elendigt lige nu.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • Kogtbaby88
    replied
    1-0 til Fredericia på direkte frispark, som jeg forstår det.

    Leave a comment:

Working...
X