Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Afstemning om, hvorvidt Falk skal spille i foråret.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Der er alligevel kedeligt.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
      Så går du et langt forår i møde, for på lægterne skal JUDAS nok få min kærlighed at føle..!

      Jeg får kvalme hver gang jeg ser FCK-svinet i Striwet. Han er uværdig.


      *klik*... *klik*... *klik*... *klik*... *klik*... *klik*... *klik*... *klik*...
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg


        *klik*... *klik*... *klik*... *klik*... *klik*... *klik*... *klik*... *klik*...
        Man kan sige så mange med et billede...
        Elsker dine udtryksfulde bidrag. :-)
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Selv om jeg i det store hele deler dit view på nr. 9, så synes jeg du burde overveje, om det ikke var vigtigere at synge sange til holdet, end at råbe efter den luder. Bare en venlig opfordring. Fint nok, hvis du kan klare begge dele, men personligt så jeg helst at fokus var på at støtte holdet på stadion og så go nuts herinde i stedet for.

          MvH ChrisOB
          Tror du det havde flyttet noget som helst, hvis Liverpool's fans havde nøjes med at brokke sig lidt på klubbens forum, over de varslede stigninger i billetpriser? Nej, vel...

          At udvandre fra The Kop med 13. minutter igen, ved stillingen 2-0 (som endte med at blive til 2-2) og synge "Enough is enough" i tusindtal, var præcis hvad der skulle til... #WalkOutOn77

          Nogle gange er det iorden ikke at støtte holdet for The Greater Good, vi har alle vore mærkesager.

          FCK-svinet tager spilletid og udvikling fra vore EGNE spillere. Spillere der har en fremtid i klubben og VIL OB med hjertet. Alene Barrett's glimrende indsats igår (og hans tydelige passion for holdet, samt dybe taknemmelighed over han fik chancen) kontra Luderens i de første 2 kampe - gør at førstnævnte ikke bare skal henvises til bænken i næste kamp, men bygges videre på NU - så han er 100% i gear til at tage kampen op med Pereira fra sommer, så denne ikke bare tror han er selvskrevet til pladsen hvis Skula ryger på porten...

          For slet ikke at tale om Greve der nu står klar igen...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Der er alligevel kedeligt.
            Så læs en god bog istedet...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
              Så læs en god bog istedet...
              Hvorfor? Sagde ja ikke at jeg keder mig, sagde at dine hadtirader er kedelig. Om jeg læser en bog vil ikke gør de underholdende.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg


                *klik*... *klik*... *klik*... *klik*... *klik*... *klik*... *klik*... *klik*...
                For the "Record"... Hvis ikke du var klar over det, så har en vinylplade altså kun én rille, men stadig så meget at fortælle. Selvom den er aldrig er perfekt - ikke engang fra ny - så det er godt manuelt håndværk, den giver den bedste lyd fra sig. Ihvertfald hvis man giver sig tid til at lytte til den.

                Når ikke du kan tåle det sure med det søde, skal du måske bare nøjes med en iPod og lidt MP3. For bekvemmelighedens skyld...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Hvorfor? Sagde ja ikke at jeg keder mig, sagde at dine hadtirader er kedelig. Om jeg læser en bog vil ikke gør de underholdende.
                  Fordi du skriver det er kedelig læsning... Så lad dog være! Læs en bog istedet, mensch. Eller kniber det med læsefærdighederne? Så er øvelse et godt middel...

                  Hvad vil du opnå med dine intetsigende oneliners? Provokere? Jeg skriver vist ikke til dig - eller om dig. Det er du alt for ligegyldig til at spilde tastetryk på...

                  In fact - gør mig den tjeneste at lade som om mine indlæg ikke eksisterer. Det gør jeg i forvejen med dine evindelige kærlighedserklæringer til FCK-svinet...

                  Hav et godt liv, Adolf...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                    Tror du det havde flyttet noget som helst, hvis Liverpool's fans havde nøjes med at brokke sig lidt på klubbens forum, over de varslede stigninger i billetpriser? Nej, vel...

                    At udvandre fra The Kop med 13. minutter igen, ved stillingen 2-0 (som endte med at blive til 2-2) og synge "Enough is enough" i tusindtal, var præcis hvad der skulle til... #WalkOutOn77

                    Nogle gange er det iorden ikke at støtte holdet for The Greater Good, vi har alle vore mærkesager.

                    FCK-svinet tager spilletid og udvikling fra vore EGNE spillere. Spillere der har en fremtid i klubben og VIL OB med hjertet. Alene Barrett's glimrende indsats igår (og hans tydelige passion for holdet, samt dybe taknemmelighed over han fik chancen) kontra Luderens i de første 2 kampe - gør at førstnævnte ikke bare skal henvises til bænken i næste kamp, men bygges videre på NU - så han er 100% i gear til at tage kampen op med Pereira fra sommer, så denne ikke bare tror han er selvskrevet til pladsen hvis Skula ryger på porten...

                    For slet ikke at tale om Greve der nu står klar igen...
                    Så du skruer ned for støtten til holdet, p.g.a én luder? Som alligevel er væk til sommer? Det synes jeg ikke er for "the greater good" Det er at gøre luderen mere betydningsfuld, end han fortjener, imo. Jeg har ikke et problem med, at der bliver piftet af ham, som sådan, men hvis man gør det mere end at støtte holdet, så bliver han dobbelt så belastende for holdet.

                    Desuden så vil en aktion have meget mere betydning, hvis det var en hel tribune, som gjorde det samme, på samme tid. Når det kun er dig og +30, så mister aktionen altså meget af sin "luft".

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                      Fordi du skriver det er kedelig læsning... Så lad dog være! Læs en bog istedet, mensch. Eller kniber det med læsefærdighederne? Så er øvelse et godt middel...

                      Hvad vil du opnå med dine intetsigende oneliners? Provokere? Jeg skriver vist ikke til dig - eller om dig. Det er du alt for ligegyldig til at spilde tastetryk på...

                      In fact - gør mig den tjeneste at lade som om mine indlæg ikke eksisterer. Det gør jeg i forvejen med dine evindelige kærlighedserklæringer til FCK-svinet...

                      Hav et godt liv, Adolf...
                      Kedelig og trættende...
                      Og dine dumme fornærmelseforsøg mislykkes. En klog ven fortalte mig engang, at man kun kan blive fornærmet af en person, der er mere intelligent end man selv. Så jeg er helt sikker og du viser kun en jammerlig og pinlig opførsel. Ønsker dig god bedring.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Kedelig og trættende...
                        Og dine dumme fornærmelseforsøg mislykkes. En klog ven fortalte mig engang, at man kun kan blive fornærmet af en person, der er mere intelligent end man selv. Så jeg er helt sikker og du viser kun en jammerlig og pinlig opførsel. Ønsker dig god bedring.
                        Med det fortæller jo selv at du er den mindrebemidlede person er dig selv, for du bliver tydeligvis fornærmet bare fordi jeg ikke kan lide FCK-svinet...

                        Men ignorer nu bare mine indlæg, ligesom jeg længe har gjort med dine. Du er ikke værd at debattere med - det indså jeg hurtigt. Hvis ikke du kan holde dig i skindet, så er hjælp for dig herinde. Der er en funktion i dine Forum-indstillinger der "Ignorer-liste" - og du må gerne sætte mig på din.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                          Med det fortæller jo selv at du er den mindrebemidlede person er dig selv, for du bliver tydeligvis fornærmet bare fordi jeg ikke kan lide FCK-svinet...

                          Men ignorer nu bare mine indlæg, ligesom jeg længe har gjort med dine. Du er ikke værd at debattere med - det indså jeg hurtigt. Hvis ikke du kan holde dig i skindet, så er hjælp for dig herinde. Der er en funktion i dine Forum-indstillinger der "Ignorer-liste" - og du må gerne sætte mig på din.
                          Kedelig og trættende...
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                            Med det fortæller jo selv at du er den mindrebemidlede person er dig selv, for du bliver tydeligvis fornærmet bare fordi jeg ikke kan lide FCK-svinet...

                            Men ignorer nu bare mine indlæg, ligesom jeg længe har gjort med dine. Du er ikke værd at debattere med - det indså jeg hurtigt. Hvis ikke du kan holde dig i skindet, så er hjælp for dig herinde. Der er en funktion i dine Forum-indstillinger der "Ignorer-liste" - og du må gerne sætte mig på din.
                            Og du flipper totalt ud, hvis man træder dig bare lidt over tæerne. Intelligent eller ej, så vinder du ikke mange kampe på den måde.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Så du skruer ned for støtten til holdet, p.g.a én luder? Som alligevel er væk til sommer? Det synes jeg ikke er for "the greater good" Det er at gøre luderen mere betydningsfuld, end han fortjener, imo. Jeg har ikke et problem med, at der bliver piftet af ham, som sådan, men hvis man gør det mere end at støtte holdet, så bliver han dobbelt så belastende for holdet.

                              Desuden så vil en aktion have meget mere betydning, hvis det var en hel tribune, som gjorde det samme, på samme tid. Når det kun er dig og +30, så mister aktionen altså meget af sin "luft".

                              MvH ChrisOB
                              Hvor læser du at jeg skruer ned for støtten?

                              The Greater Good, er netop for at vore egne spilleres udvikling skal prioriteres højere, end spilletid til en forræder - bare fordi der er lidt stjernestøv over ham. Det vil jeg gerne lufte min utilfredshed med - også på stadion.

                              Det tror jeg egentligt også godt du selv kunne tænke dig at gøre - men din frygt (som jeg ikke deler) for at skade resten holdet, holder dig tilbage. Hvis alle på The Kop, tænkte som dig, så var det blevet næsten umuligt for Liverpool's fans at komme på Anfield...

                              Havde du det også sådan i tilfældet Emil Larsen - eller var tilråbene iorden? Han ville jo heller ikke spille i OB, ligesom Rasmus Fal$k.
                              Last edited by Z.A.E; 05-03-2016, 21:30.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Og du flipper totalt ud, hvis man træder dig bare lidt over tæerne. Intelligent eller ej, så vinder du ikke mange kampe på den måde.

                                MvH ChrisOB
                                Flipper ud? Hvad mener du?

                                Jeg beder ham om at ignorere mine indlæg, for hans mening interesserer mig ikke det mindste.

                                Comment

                                Working...
                                X