Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Så lidt træning i dag ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Der er lidt mere fra lørdagens træning her

    http://global-sport.dk/loerdagstraening-i-aadalen/

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg
      Der er lidt mere fra lørdagens træning her

      http://global-sport.dk/loerdagstraening-i-aadalen/
      Lyder som en helt umotiveret Koval. Måske fordi der ske noget om målmandssituation?
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg
        Der er lidt mere fra lørdagens træning her

        http://global-sport.dk/loerdagstraening-i-aadalen/
        Super godt, tak for info...

        En enkelt bemærkning... Positivt med Falkesgaard, ikke så positivt med Koval...

        Det er lidt den omvendte verden, en spiller i modgang som klør på og er i godt humør, og så en første målmand der virker lidt lad og ikke rigtig kan kommunikere med folk...

        Lige en enkelt mere... Vores midterforsvarer øver indlæg... nu skal jeg vel ikke frygte min teori om at en af midterforsvarene ender som back før JBL gør det..?
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Lyder som en helt umotiveret Koval. Måske fordi der ske noget om målmandssituation?
          At Tørnæs stadig er fraværende er altså vildt underligt. Specielt når intet er meldt ud...
          Det må nu være 99,99% sikkert at vi henter en ny målmand inden vinduet lukker

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            At Tørnæs stadig er fraværende er altså vildt underligt. Specielt når intet er meldt ud...
            Det må nu være 99,99% sikkert at vi henter en ny målmand inden vinduet lukker
            Det tror jeg altså stadig ikke. Så skal det være fordi man henter ham der Frederik Schram tilbage eller lignende som ung backup. Men kan ikke se os hente en ny førstekeeper, så længe vi har aftalen med Koval

            Comment


              #21
              Jeg har set en 3-4 træninger her i opstarten, dog ikke den i dag.

              Det mest negative jeg vil fremhæve er også Koval. Jeg ville ikke kalde hans indstilling 'lad'. På mig ligner han en mand fuldstændig blottet for selvtillid. Til den ene træning lå han længe i græsset hver gang et skud gik ind på ham og han afsluttede træningen med at ligge og tage sig til hovedet. Først da Høgh kommer hen og giver ham en hånd rejser han sig op. Når man ser træningerne, tager han ganske enkelt for lidt.

              De positive oplevelser:
              Tingager - Han er bare god og leverer alt det som blev lovet ved signingen. Han skal nok blive en god superligaforsvar- Det er et spørgsmål om hvor hurtigt han vænner sig til tempoet.
              Yao - Jeg vil blive overrasket hvis han ikke fik lidt spilletid i foråret allerede. Hans talent er naturligvis meget "rå" og han træffer nogle gange de forkerte/svære beslutninger, men det gør hans konkurrenter også. På træningsbanen er han dominerende, så det er først og fremmest et spørgsmål om hvor hurtigt han kan lære det taktiske i Kents system.

              Boblere:
              Jacob Barett - Jeg synes han gør det godt. Det er mest offensivt jeg har kunnet vurdere ham. Han ligger udmærkede indlæg og skiller sig godt af med bolden.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                Det tror jeg altså stadig ikke. Så skal det være fordi man henter ham der Frederik Schram tilbage eller lignende som ung backup. Men kan ikke se os hente en ny førstekeeper, så længe vi har aftalen med Koval
                God muligt at vi henter en erstatning for Radza. Men måske vi sender også Tørnes videre eller Koval hjem eller videre (og det ville være en god forklaring for sin umotiveret træning).
                Og sådan ville der komme kvalitet ind. Og der var ja et rygte om Logan Bailly og Zohore - sælg kunne give penge derfor.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                  Det tror jeg altså stadig ikke. Så skal det være fordi man henter ham der Frederik Schram tilbage eller lignende som ung backup. Men kan ikke se os hente en ny førstekeeper, så længe vi har aftalen med Koval
                  Nu skrev jeg intet om 1.keeper.. Men mystikken er stor omkring Tørnæs mm at han er skadet og man bare ikke gider at nævne det gang på gang når man udtager trupper til træningskampe.. Something is rotten in Denmark..

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                    Jeg har set en 3-4 træninger her i opstarten, dog ikke den i dag.

                    Det mest negative jeg vil fremhæve er også Koval. Jeg ville ikke kalde hans indstilling 'lad'. På mig ligner han en mand fuldstændig blottet for selvtillid. Til den ene træning lå han længe i græsset hver gang et skud gik ind på ham og han afsluttede træningen med at ligge og tage sig til hovedet. Først da Høgh kommer hen og giver ham en hånd rejser han sig op. Når man ser træningerne, tager han ganske enkelt for lidt.

                    De positive oplevelser:
                    Tingager - Han er bare god og leverer alt det som blev lovet ved signingen. Han skal nok blive en god superligaforsvar- Det er et spørgsmål om hvor hurtigt han vænner sig til tempoet.
                    Yao - Jeg vil blive overrasket hvis han ikke fik lidt spilletid i foråret allerede. Hans talent er naturligvis meget "rå" og han træffer nogle gange de forkerte/svære beslutninger, men det gør hans konkurrenter også. På træningsbanen er han dominerende, så det er først og fremmest et spørgsmål om hvor hurtigt han kan lære det taktiske i Kents system.

                    Boblere:
                    Jacob Barett - Jeg synes han gør det godt. Det er mest offensivt jeg har kunnet vurdere ham. Han ligger udmærkede indlæg og skiller sig godt af med bolden.
                    Tak for info

                    Comment

                    Working...
                    X