Lader til at vinduet er lukket for vores vedkommende.
Spørgsmål: Hvad gør vi hvis AK bliver skadet igen? Hvem mener i er første løsning?
Falk ind som hængende, Greve ind på højre/Desler på venstre (som han har prøvet m U21). Greve kunne også spille den; han er nok 1.valg. Derefter kommer nok Joán, måske JJT(?), og så kan man rykke andre op på kanterne, f.eks. Barrett på venstre, Lucas Jensen i højre. Der er OK m muligheder; det er bare ret unge/uprøvede spillere.
Falk ind som hængende, Greve ind på højre/Desler på venstre (som han har prøvet m U21). Greve kunne også spille den; han er nok 1.valg. Derefter kommer nok Joán, måske JJT(?), og så kan man rykke andre op på kanterne, f.eks. Barrett på venstre, Lucas Jensen i højre. Der er OK m muligheder; det er bare ret unge/uprøvede spillere.
Jeg må sige, at jeg ikke er så meget til en Jonas Borring retur som mange herinde ellers er. Er i tvivl om, hvor godt han vil passe ind, og så er han ikke hel ung længere. Det er ikke fordi hele holdet skal bestå af 20-årige, men netop kanterne er måske den mest "gratis" plads, hvor det er nemmest at sluse nogle med lidt mere perspektiv ind. Skal man hente en 31-årig til kanten, skal han imo være virkelig god, og der synes jeg måske ikke helt Borring er. Han er en fin spiller, og det trækker også op, at han er fynsk, så det ville da være en okay handel - synes bare ikke, at det ville rykke noget for alvor på hverken kort eller lang bane.
Derudover, selvom det er længe siden nu, så blev der også smækket lidt med døren, da han forlod os, hvilket heller ikke ligefrem tæller op.
Jeg må sige, at jeg ikke er så meget til en Jonas Borring retur som mange herinde ellers er. Er i tvivl om, hvor godt han vil passe ind, og så er han ikke hel ung længere. Det er ikke fordi hele holdet skal bestå af 20-årige, men netop kanterne er måske den mest "gratis" plads, hvor det er nemmest at sluse nogle med lidt mere perspektiv ind. Skal man hente en 31-årig til kanten, skal han imo være virkelig god, og der synes jeg måske ikke helt Borring er. Han er en fin spiller, og det trækker også op, at han er fynsk, så det ville da være en okay handel - synes bare ikke, at det ville rykke noget for alvor på hverken kort eller lang bane.
Derudover, selvom det er længe siden nu, så blev der også smækket lidt med døren, da han forlod os, hvilket heller ikke ligefrem tæller op.
Jeg er nok tættest på her... Synes egentlig han er ok, men jeg ved sgu heller ikke om det er ham vi skal satse på, der må være noget lidt yngre derude på samme niveau...
Er vel også et hold der burde kunne få os frem i tabellen???
Til sommer skal Koval, Lasse, Ari og Falk så skiftes og der er KEP og Joao allerede hentet ind så en ny målmand og venstrekant for at holde status quo og alt derefter (Halgrimur) vil være forstærkninger .. Måske Yao eller Joan kan tage over på venstrekanten men det ville være for godt til at være sandt ...
Nu har man fået penge ind på Zohore og monsterpakken til Falk er ikke benyttet så noget må der være at rutte med ...
Tørnæs.
Magnus. Tingager. Diarra. JBL
Lucas. Azer. JJT. AT
Greve. Joan
Ikke verdens stærkeste reserver ... Men unge og håbefulde .... En del kontraktudløb ...
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Til sommer skal Koval, Lasse, Ari og Falk så skiftes og der er KEP og Joao allerede hentet ind så en ny målmand og venstrekant for at holde status quo og alt derefter (Halgrimur) vil være forstærkninger .. Måske Yao eller Joan kan tage over på venstrekanten men det ville være for godt til at være sandt ...
Nu har man fået penge ind på Zohore og monsterpakken til Falk er ikke benyttet så noget må der være at rutte med ...
Tørnæs.
Lucas. Azer. JJT. AT
Greve. Joan
Ikke verdens stærkeste reserver ... Men unge og håbefulde .... En del kontraktudløb ...
Den sidste holdopstilling der vil få lammetæv som aldrig set før i Superligaen, er min påstand... (det vil heldigvis aldrig blive aktuelt)
Til sommer skal Koval, Lasse, Ari og Falk så skiftes og der er KEP og Joao allerede hentet ind så en ny målmand og venstrekant for at holde status quo og alt derefter (Halgrimur) vil være forstærkninger
Har Ari ikke først udløb 31/12-16? Så det er vel ikke givet at han er væk til sommer?
Jeg erindre ikke der blev smækket med døren da Borring blev solgt. Kan du uddybe?
Det kan jeg godt. Han kritiserede faciliteterne (hvilket han jo nok har/havde en pointe i) og træningen (under LO) i OB og udtalte noget a la "alt er bedre i FCM". Objektivt kan det sikkert godt være rigtigt, men det havde også lidt en smag af at sparke bagud, og jeg mener helt bestemt også, at OB/LO var ude og svare lidt igen. Det var ik' så køøønt
Tørnæs.
Lucas. Azer. JJT. AT
Greve. Joan
De forreste 6 skulle i hvert fald nok kunne høre til i den bedre halvdel i Superligaen. De bagerste 5 ved vi jo absolut ikke er blandt eliten herhjemme. Kvaliteten fra bænken er i hvert fald til at overse. Greve har vist sig som en udmærket breddespiller, Edmundsson bliver forhåbentlig det samme, Azer kan komme ind og flytte bolden lidt, men ellers er der godt nok ikke mange der har bevist, at de har det store at skyde med endnu. Man kan vidst roligt sige, at vi er pænt sårbare over for skader og karantæner.
Comment