Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Casper Radza

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Held og lykke til Radza - håber han får noget fast spilletid, det er nok det der skal til nu

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
      Det er en afvejning af tro og økonomi. Næsby har f.eks. ikke råd til at have en fuldtisprof målmand (som en del af aftalen skal han arbejde andetsteds). Så hvis det nu er niveauet han kan komme ud på, og OB så har ham på en 2 årig fuldtidskontrakt, så skal OB selv dække nogle af udgifterne - det er vel kun interessant, hvis man virkelig tror på ham. Det er jo så heller ikke sikkert, at radza har været interesseret i at være bundet længere.
      Som fortalt tidligere i rygtetråden har Radza været træt af sin situation længe og har haft et ønske om, på en eller anden måde at komme væk fra OB

      Comment


        #48
        Sådan er det jo som ofte, at ejeren betaler noget af lønnen ved udlejning. Kiev betaler jo også stadig Koval løn selvom han spiller hos os. Men det kræver jo så bare at man har troen på at han kan udvikle sig til noget brugbart, og det har man jo så ikke haft i dette tilfælde. Så må vi jo bare håbe at de får ret, ikke at jeg ikke under Razda succes, men det ville da være noget af et paradoks hvis den første spiller som Næsby sender til BIF´s førstehold er en som vi har smidt på gaden...

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af majs Se indlæg
          Sådan er det jo som ofte, at ejeren betaler noget af lønnen ved udlejning. Kiev betaler jo også stadig Koval løn selvom han spiller hos os. Men det kræver jo så bare at man har troen på at han kan udvikle sig til noget brugbart, og det har man jo så ikke haft i dette tilfælde. Så må vi jo bare håbe at de får ret, ikke at jeg ikke under Razda succes, men det ville da være noget af et paradoks hvis den første spiller som Næsby sender til BIF´s førstehold er en som vi har smidt på gaden...
          Jamen, det var jo dig der spurgte, hvorfor man ikke valgte en lejeaftale - det gav jeg så et bud på

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af majs Se indlæg
            Sådan er det jo som ofte, at ejeren betaler noget af lønnen ved udlejning. Kiev betaler jo også stadig Koval løn selvom han spiller hos os. Men det kræver jo så bare at man har troen på at han kan udvikle sig til noget brugbart, og det har man jo så ikke haft i dette tilfælde. Så må vi jo bare håbe at de får ret, ikke at jeg ikke under Razda succes, men det ville da være noget af et paradoks hvis den første spiller som Næsby sender til BIF´s førstehold er en som vi har smidt på gaden...
            Nu var det kun ungdoms afdelingen BIF lavede en samarbejdsaftale med, var det ikke?

            Og desuden kan man ikke bare smide rundt med spillere, hvis CR ikke vil til BIF, så kommer han ikke dertil.

            Det er trods alt ikke slavehandel, selv om det er tæt på i nogle tilfælde.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af majs Se indlæg
              Så kan han stå to gode sæsoner for dem, for så at skifte til Brøndby.... Man må ikke kunne have set de store perspektiver i ham, ellers er det da helt hen i vejret at lade ham smutte. Som JH siger er det noget andet for målmænd, men hvorfor ikke give ham en 2 årig kontrakt og så leje ham ud i 2 sæsoner til en klub der vil give ham førsteholdsbold. Så kunne man da følge ham tæt, og skynde sig at forlænge hvis udviklingen går som planlagt. For enten tror man slet ikke på ham ellers sender man en guldfugl ud til vores konkurenter
              Det tror jeg så ikke kommer til st ske , med mindre vi står i den lyksagelige situation at BIF er gået fallit .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment

              Working...
              X