Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Casper Radza

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg
    Han skal nok et niveau ned, for at få gang i karrieren, et godt bud er Næsby :)
    Dem eller Middelfart gætter jeg på

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Dem eller Middelfart gætter jeg på
      Tænkte også Middelfart som det første...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Tænkte også Middelfart som det første...
        De opruster godt dernede så det er bestemt muligt ja

        Comment


          #34
          Ærgerligt, men med al sandsynlighed det rigtige valg. Hvis Radza ikke kan slå igennem med denne målmandsbesætning, skal det nok ikke være i denne omgang. Han har heldigvis masser af år til at udvikle sig, så det ville da være fedt, hvis vi kunne hive en fortsat ung målmand tilbage om 5-6-7 år, med noget hår på brystet. Han er bestemt ikke nogen gennemsnitlig ungdomsspiller, det vidner hans kampe på samtlige ungdomslandshold om, men det er nok ikke OB der er det mest optimale sted for hans udvikling lige nu.

          Held og lykke Radza. Håber og tror på, at det ikke er det sidste vi har set til dig.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Dem eller Middelfart gætter jeg på
            Jeg ved ikke hvordan Middelfart er besat på målmandsposten, men Næsbys målmand skulle efter sigende være et svagt punkt. Middelfart har til gengæld flere penge at rutte med :)

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg
              Jeg ved ikke hvordan Middelfart er besat på målmandsposten, men Næsbys målmand skulle efter sigende være et svagt punkt. Middelfart har til gengæld flere penge at rutte med :)
              Lød til at han havde noget på hånden så mon ikke at vi hører noget meget snart

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Lød til at han havde noget på hånden så mon ikke at vi hører noget meget snart
                Det gør vi nok, og det er også udelukkende gætterier fra min side.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg
                  Det gør vi nok, og det er også udelukkende gætterier fra min side.
                  Samme her. Men en fynsk klub vil jo give god mening og de 2 klubber kunne vel opfylde hans ambitionsniveau indtil videre

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Lød til at han havde noget på hånden så mon ikke at vi hører noget meget snart
                    Jov regner med lørdag, tror ikke han gør det i morgen efter kampen, det kunne nu alligevel være fedt nok hvis det var :)

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                      Jov regner med lørdag, tror ikke han gør det i morgen efter kampen, det kunne nu alligevel være fedt nok hvis det var :)
                      For min skyld må han trække i sin nye trøje efter kampen

                      Comment


                        #41
                        Det blev Næsby

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                          Det blev Næsby
                          http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...-i-2-division/
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #43
                            Så kan han stå to gode sæsoner for dem, for så at skifte til Brøndby.... Man må ikke kunne have set de store perspektiver i ham, ellers er det da helt hen i vejret at lade ham smutte. Som JH siger er det noget andet for målmænd, men hvorfor ikke give ham en 2 årig kontrakt og så leje ham ud i 2 sæsoner til en klub der vil give ham førsteholdsbold. Så kunne man da følge ham tæt, og skynde sig at forlænge hvis udviklingen går som planlagt. For enten tror man slet ikke på ham ellers sender man en guldfugl ud til vores konkurenter

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af majs Se indlæg
                              Så kan han stå to gode sæsoner for dem, for så at skifte til Brøndby.... Man må ikke kunne have set de store perspektiver i ham, ellers er det da helt hen i vejret at lade ham smutte. Som JH siger er det noget andet for målmænd, men hvorfor ikke give ham en 2 årig kontrakt og så leje ham ud i 2 sæsoner til en klub der vil give ham førsteholdsbold. Så kunne man da følge ham tæt, og skynde sig at forlænge hvis udviklingen går som planlagt. For enten tror man slet ikke på ham ellers sender man en guldfugl ud til vores konkurenter
                              Casper Radza har slet ikke niveau til superligaen og får det nok heller aldrig ... i hvert fald ikke ud fra det jeg har set.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af majs Se indlæg
                                Så kan han stå to gode sæsoner for dem, for så at skifte til Brøndby.... Man må ikke kunne have set de store perspektiver i ham, ellers er det da helt hen i vejret at lade ham smutte. Som JH siger er det noget andet for målmænd, men hvorfor ikke give ham en 2 årig kontrakt og så leje ham ud i 2 sæsoner til en klub der vil give ham førsteholdsbold. Så kunne man da følge ham tæt, og skynde sig at forlænge hvis udviklingen går som planlagt. For enten tror man slet ikke på ham ellers sender man en guldfugl ud til vores konkurenter
                                Det er en afvejning af tro og økonomi. Næsby har f.eks. ikke råd til at have en fuldtisprof målmand (som en del af aftalen skal han arbejde andetsteds). Så hvis det nu er niveauet han kan komme ud på, og OB så har ham på en 2 årig fuldtidskontrakt, så skal OB selv dække nogle af udgifterne - det er vel kun interessant, hvis man virkelig tror på ham. Det er jo så heller ikke sikkert, at radza har været interesseret i at være bundet længere.

                                Comment

                                Working...
                                X