Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kenneth Emil Petersen
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægØv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlægØv, havde håbet... Mon det er taktik at komme med en sådan udmelding? Sagde han ikke det samme i sin tid med AK?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægTror det ikke. Medmindre AaB får hentet en fuldgod KEP-erstatning nu vil han være dyr at hente. De ligger nr. 2 og er reelt stadig med i guldkampen, så der skal nok meget til før de slipper deres vigtigste forsvarsspiller før tid. Han selv vil nok også foretrække at få det med inden han skifter til bundholdet :-)Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Han siger, at man gerne vil have fire midterforsvarere, og man derfor godt kunne bruge KEP nu og her (altså underforstået, at vi pt. ikke har fire). Vælger at tolke det som om, at man primært ser Magnus P. som højre back.
(og jeg er helt enig i, at det er passende, vel
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Synes det er trist vi ikke vil forstærke vores svageste led udover på keeperfronten, her til foråret. Med mindre Tingager er en Dele Alli der bare kan glide direkte ind som profil fra en sekundarække, så er vores midterforsvar uforandret og vi gennemfører en sæson med det værste forsvar jeg kan mindes i min tid som OB-tilhænger. Håber dælme vi henter Izunna eller en anden stærk midtbane, så vi istedet får styrket defensiven den vej rundt!
Derudover er jeg rigtig glad for at KEP kommer til 😀
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægVelkommen til KEP - lyder sgu som en glimrende signing.
spændende hvad der kommer til at ske yderligere i forsvaret med LN og HJ der snart har kontrakt udløb....Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Det er rigtig spændende. LN er nok for stor en knoldesparker til at Kent vil forlænge med ham. Jonasson tror jeg egentlig han har fidus til, eftersom han hurtigt udpegede ham som anfører og der spøges med han er trænerens kæledægge, blandt de øvrige spillere. Ari bliver rigtig spændende. Han var ikke rigtig udset til at være Kents ønskeback i starten og fik vel kun pladsen i mangel af bedre. Han har gjort det nogenlunde solidt set over et helt efterår synes jeg, men spørgsmålet er om Kent ikke ser ham som for defensiv i sin måde at udfylde pladsen på.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægOg Ari, hvis vi kigger på hele forsvaret... Det bliver spændende at se hvilke 4 der står nede bagved næste år efter nytår... (Ja også hvem der er på mål da)
Comment
Comment