Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB-Podcast.. noget vi skal arbejde i?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Vi skal i øvrigt også have et logo/billede, der kan bruges på en facebook-side, og på iTunes. Nogen kreative sjæle der har en idé, som er OB-relateret, uden at bryde med nogen copyright-love...?
    Kunne man evt. skrive til OB og høre om man må bruge klub logo'et til podcasten?

    Hvis vi er den eneste 'rigtige' OB podcast, så kan det jo være de siger god for det?

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
      Kunne man evt. skrive til OB og høre om man må bruge klub logo'et til podcasten?

      Hvis vi er den eneste 'rigtige' OB podcast, så kan det jo være de siger god for det?
      Tja, jo mindre afhængige og bundne til OB, jo friere har vi til at lave præcis den podcast vi har lyst til... Og tage de emner op vi synes er interessante, uanset om OB synes det er noget de vil have debatteret... ,o)

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
        Der arbejdes pt på at finde et lokale til et åbent møde, hvor interesserede kan komme og smide deres input, idéer, tilbud om hjælp etc. Hvis man forestillede sig et panel-format, hvor aktuelle eller interessante emner blev bragt til debat, hvilke personer kunne det være interessant at have på en shortlist? The sky is the limit, så der må gerne komme forslag der måske ikke ligefrem er nemme at få i et studie... ,o)

        Mvh

        MaxHH
        Lasse Vøge hos BT og Martin Davidsen hos Tipsbladet synes jeg helt sikkert skal have buddet.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
          Lasse Vøge hos BT og Martin Davidsen hos Tipsbladet synes jeg helt sikkert skal have buddet.
          Enig, vil hellere høre deres besyv, end de banaliteter vi plejer at få fra hovederne på Stiften.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
            Lasse Vøge hos BT og Martin Davidsen hos Tipsbladet synes jeg helt sikkert skal have buddet.
            De ryger på listen... ,o)

            Mvh

            MaxHH

            Comment


              #66
              Til info har jeg oprettet en facebookprofil til podcasten, som hedder OB Fancast. Den burde være til at finde... ,o)

              mvh

              MaxHH

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                Der arbejdes pt på at finde et lokale til et åbent møde, hvor interesserede kan komme og smide deres input, idéer, tilbud om hjælp etc. Hvis man forestillede sig et panel-format, hvor aktuelle eller interessante emner blev bragt til debat, hvilke personer kunne det være interessant at have på en shortlist? The sky is the limit, så der må gerne komme forslag der måske ikke ligefrem er nemme at få i et studie... ,o)

                Mvh

                MaxHH
                Går ud fra der gives lyd herinde når det er fundet, ikke? :-)

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                  Går ud fra der gives lyd herinde når det er fundet, ikke? :-)
                  Det gør det... Kan dog også være
                  vi ender med at gå lige på med optagelser, og så tage et feedback-møde efter et par afsnit. Uanset, så skal jeg nok smide info op herinde,
                  både om upload og eventuelle møder.

                  Men smid endelig idéer, input, ønsker til gæster, emner, eller andre indskud...

                  Mvh

                  MaxHH

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                    Tja, jo mindre afhængige og bundne til OB, jo friere har vi til at lave præcis den podcast vi har lyst til... Og tage de emner op vi synes er interessante, uanset om OB synes det er noget de vil have debatteret... ,o)
                    Det er selvfølgelig rigtigt, men vi kommer nok aldrig til direkte at svine OB til, derfor kunne det jo godt være man kunne noget fikst med deres logo, hvis det var :)

                    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                    Det gør det... Kan dog også være
                    vi ender med at gå lige på med optagelser, og så tage et feedback-møde efter et par afsnit. Uanset, så skal jeg nok smide info op herinde,
                    både om upload og eventuelle møder.

                    Men smid endelig idéer, input, ønsker til gæster, emner, eller andre indskud...

                    Mvh

                    MaxHH
                    Det kunne da også være meget fedt med f.eks. Høgh eller andre 'gamle' OB'ere.

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                      Det er selvfølgelig rigtigt, men vi kommer nok aldrig til direkte at svine OB til, derfor kunne det jo godt være man kunne noget fikst med deres logo, hvis det var :)



                      Det kunne da også være meget fedt med f.eks. Høgh eller andre 'gamle' OB'ere.
                      Høgh er dog tilknyttet OB, selvfølgelig kan legenden over dem alle bruge.. Men han er nok bundet af hvad han må og ikke må sige. Helveg, Nedergaard og Brink kunne muligvis være en mulighed. 😉

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                        Det er selvfølgelig rigtigt, men vi kommer nok aldrig til direkte at svine OB til, derfor kunne det jo godt være man kunne noget fikst med deres logo, hvis det var :)
                        Kent Rasmussen, aka OBforever, har været så gavmild med sine billeder og sin tid, at han har kreeret et logo til podcasten, og et coverbillede til facebook, som ikke inkluderer OBs logo... så problemet er løst.

                        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                        Det kunne da også være meget fedt med f.eks. Høgh eller andre 'gamle' OB'ere.
                        Bestemt... tidligere spillere ville helt sikkert være noget der skal arbejdes i. Hvis man har en indgangsvinkel til nogle af dem, må man meget gerne smide en besked... ,o)

                        Mvh

                        MaxHH

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af KingHenry14 Se indlæg
                          Høgh er dog tilknyttet OB, selvfølgelig kan legenden over dem alle bruge.. Men han er nok bundet af hvad han må og ikke må sige. Helveg, Nedergaard og Brink kunne muligvis være en mulighed. 
                          Jeg synes sagtens ansatte kan deltage, hvis de har lyst. De må trods alt siges at have fingeren mest på pulsen... men der ér måske mere frihed til at snakke om tingene, hvis det er tidligere ansatte der er i studiet. Fordele og ulemper ved begge dele... ,o)

                          Mvh

                          MaxHH

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af KingHenry14 Se indlæg
                            Høgh er dog tilknyttet OB, selvfølgelig kan legenden over dem alle bruge.. Men han er nok bundet af hvad han må og ikke må sige. Helveg, Nedergaard og Brink kunne muligvis være en mulighed. 
                            Det er selvfølgelig kun hvis det er muligt i følge Høgh's kontrakt.

                            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                            Kent Rasmussen, aka OBforever, har været så gavmild med sine billeder og sin tid, at han har kreeret et logo til podcasten, og et coverbillede til facebook, som ikke inkluderer OBs logo... så problemet er løst.
                            Super fedt, har ikke lige fået kigget på FB endnu :(
                            Gør jeg nu her.

                            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                            Bestemt... tidligere spillere ville helt sikkert være noget der skal arbejdes i. Hvis man har en indgangsvinkel til nogle af dem, må man meget gerne smide en besked... ,o)

                            Mvh

                            MaxHH
                            Ja, det kunne være super nice :)

                            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                            Jeg synes sagtens ansatte kan deltage, hvis de har lyst. De må trods alt siges at have fingeren mest på pulsen... men der ér måske mere frihed til at snakke om tingene, hvis det er tidligere ansatte der er i studiet. Fordele og ulemper ved begge dele... ,o)

                            Mvh

                            MaxHH
                            Også kun hvis det er tilladt ifølge deres kontrakt selvfølgelig :)

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                              Også kun hvis det er tilladt ifølge deres kontrakt selvfølgelig :)
                              Tror det er de færreste der har mundkurv på i følge deres kontrakt, og slet ikke må udtale sig til nogen former for medier. Jeg tænker mere de jo nok har en eller anden klausul omkring at de ikke må bringe klubben i miskredit, og det er jo op til dem selv at holde sig på den rette side af den snor, hvis de vælger at udtale sig, det værende til pressen, eller en fandreven podcast...

                              Grundlæggende kan jeg i hvert fald sige, at jeg ikke har nogen ambitioner om at lokke nogen i en fælde eller baghold, og "tvinge" dem til at udtale sig om noget der koster dem besvær eller ballade efterfølgende. Jeg ser det her som underholdning, som vi som fans kan lytte til, og måske blive klogere, få be- eller afkræftet nogle fordomme, og generelt bare give os en mulighed for at dyrke vores kærlighed til klubben på endnu en måde... ,o)

                              Mvh

                              MaxHH

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                                Tror det er de færreste der har mundkurv på i følge deres kontrakt, og slet ikke må udtale sig til nogen former for medier. Jeg tænker mere de jo nok har en eller anden klausul omkring at de ikke må bringe klubben i miskredit, og det er jo op til dem selv at holde sig på den rette side af den snor, hvis de vælger at udtale sig, det værende til pressen, eller en fandreven podcast...

                                Grundlæggende kan jeg i hvert fald sige, at jeg ikke har nogen ambitioner om at lokke nogen i en fælde eller baghold, og "tvinge" dem til at udtale sig om noget der koster dem besvær eller ballade efterfølgende. Jeg ser det her som underholdning, som vi som fans kan lytte til, og måske blive klogere, få be- eller afkræftet nogle fordomme, og generelt bare give os en mulighed for at dyrke vores kærlighed til klubben på endnu en måde... ,o)

                                Mvh

                                MaxHH
                                Det var også mere grundet de forskellige emner der kunne være nogle ting de ikke må snakke om.
                                Men kun en tanke, ved ikke om det er sådan noget der kunne være i en kontrakt.

                                Men bottom line, er det et fedt initiativ.

                                Comment

                                Working...
                                X