Af alle klubber...Nej nej nej mand
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Velkommen til Frederik Tingager
Collapse
X
-
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...re-ob-stopper/
Hm. Ikke super fedt, men håber vi får noget lige så godt/bedre.
Comment
-
Utroligt ærgerligt.. Han kunne have redet ind i Odense på palmeblade.. Mærkeligt vi ikke har været med derStriwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlægUtroligt ærgerligt.. Han kunne have redet ind i Odense på palmeblade.. Mærkeligt vi ikke har været med der
Comment
-
AGF opgraderer godt nok i forsvaret, kender dog ikke det helt vilde til Munksgaards niveau.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Øv!Øv!Øv!
Han talte tidligere om en særlig forhold til OB og håbte han ville komme tilbage. Med Bif som konkurrent kunne det naturligt være svært. Men Gymnastikklubben????? Kan ikke forestille mig at vi prøvede det ikke; så hvorfor Gymnastikklubben????"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægØv!Øv!Øv!
Han talte tidligere om en særlig forhold til OB og håbte han ville komme tilbage. Med Bif som konkurrent kunne det naturligt være svært. Men Gymnastikklubben????? Kan ikke forestille mig at vi prøvede det ikke; så hvorfor Gymnastikklubben????817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægHvem ved om vi overhovedet kunne være med økonomisk. Vi brugte masser af penge i sommer. Vi skal nok tilbage før JHs tid, før vi sidst har brugt så mange penge i et vindue. Der skal vel efterhånden også nogle indtægter til af en eller anden art, hvis det skal kunne blive ved.
Derudover tror jeg ikke man har gået super meget efter Tingager (kun en fornemmelse). Tror JH og JM har nogle helt andre i kikkerten man har set på inden Tingager blev en mulighed.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MPL Se indlægTror du har ret.
Derudover tror jeg ikke man har gået super meget efter Tingager (kun en fornemmelse). Tror JH og JM har nogle helt andre i kikkerten man har set på inden Tingager blev en mulighed.
Bare træls at "miste" en for mig ret stor publikums favorit. Plus han i mine øjne har det vi virkelig mangler i begge ender, hovedstødsstyrke.
https://www.agf.dk/klubben/agf-tv/ti...ny-mand-i-agf/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægHvem ved om vi overhovedet kunne være med økonomisk. Vi brugte masser af penge i sommer. Vi skal nok tilbage før JHs tid, før vi sidst har brugt så mange penge i et vindue. Der skal vel efterhånden også nogle indtægter til af en eller anden art, hvis det skal kunne blive ved."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
Comment