Oprindeligt indsendt af Il Corvo
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Velkommen til Frederik Tingager
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Watson Se indlægJungletrommerne siger, at han skriver under med FCN (desværre) da han gerne vil tilbage til Sjælland
Skuffende
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægMed Sydparks udmelding lyder det klart som Brøndby, deres forsvar har heller aldrig været specielt stærkt og Zorniger elsker store forsvarere (er der noget der tyder på).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægHvad har han meldt sig ud af :) (Kunne ikke lade være) det er vist ikke korrekt sprogbrug.
Selvfølgelig har jeg, næsten altid, styr på sproget :D.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæghttps://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=udmelding
Selvfølgelig har jeg, næsten altid, styr på sproget :D.
Kommer du lige med en melding når du er klar?
Kommer du lige med en udmelding når du er klar?
Sproget er i forfald. Nå men videre :)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægJa det er faktuelt forkert. Udmelding = man melder sig ud af fittnes centret. Melding = man annoncerer en begivenhed.
Kommer du lige med en melding når du er klar?
Kommer du lige med en udmelding når du er klar?
Sproget er i forfald. Nå men videre :)
Om sproget er i forfald er en anden sag, men det har altså intet at gøre med det her ord Kielberg :D.
"tilkendegivelse af et standpunkt, en holdning el.lign.; meddelelse om noget, fx et tiltag eller en beslutning SPROGBRUG kendt fra 1977
Synonymer melding sjældent udmeldelse".".
Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
Comment