Forsvaret ser godt nok håbløst ud ved de mål, Tingager laver også flere store fejl/bliver sat eller dækker dårligt op.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Velkommen til Frederik Tingager
Collapse
X
-
Last edited by Entusiastens; 13-05-2018, 15:40.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægForsvaret ser godt nok håbløst ud ved de mål, Tingager laver også flere store fejl/bliver sat eller dækker dårligt op.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægDet gjorde han jo også i sin OB tid , og prisen på de 4 mill fortæller vel også historien om at det ikke var en klasse forsvarer , men jeg kunne helvedes godt lide hamTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Tingager spiller vist en helt håbløs kamp.
"Dieses Abwehrverhalten ist eines Zweitligisten absolut unwürdig: Wieder vertändelt Tingager den Ball viel zu einfach, dieses Mal gegen Seydel. Der Kieler Stürmer behält im Anschluss die Übersicht, legt ab für Lewerenz - und dieser streicht mit seinem dritten Tor des Tages das 5:2 ein."
"Den her måde at forsvare på er uværdigt for et hold fra 2. bundesliga.
Igen behandler Tinager bolden alt for dårligt, denne gang mod Seydel".
Den bliver taget fra ham og de scorer efterfølgende.Last edited by Entusiastens; 13-05-2018, 16:18.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg1-2 mill er vel næppe håndører
Og mon ikke der var taget højde for at chancen for at få de penge var ret lille eftersom man solgte Ting til en stærkt nedrykningstruet klub ?817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægI Thorborgs regi er det ikke penge som afgør hans videre skæbne i livet.
Og mon ikke der var taget højde for at chancen for at få de penge var ret lille eftersom man solgte Ting til en stærkt nedrykningstruet klub ?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDe var bestemt ikke nedrykningstruet da han tiltrådte. Men mange hold var tætte. De har bare tabt 3-4-5 i streg nu. Og kunne måske have reddet livet med 1p mereTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
Comment